Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25255072 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Марта Євгенівна Струс +380671699135 umsv.lor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 615 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 463,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться в безготівковій формі після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та/або видаткової накладної на товар та/або акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 7 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 15:21 |
Технічне завдання 26.02.docx | |
26 лютого 2020 15:21 |
Тендерна документація 26.02.doc | |
26 лютого 2020 15:21 |
Рішення про внесення змін 26.02.docx | |
13 лютого 2020 15:58 |
Проект договору.docx |
26 лютого 2020 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 лютого 2020 15:21 |
Технічне завдання 26.02.docx
|
||||||
26 лютого 2020 15:21 |
Тендерна документація 26.02.doc
|
||||||
26 лютого 2020 15:21 |
Рішення про внесення змін 26.02.docx
|
||||||
13 лютого 2020 15:58 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000020 ● 376df706db6d40438b9a3c9473b895a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2020 № 48
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-13-000835-a 13.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником зазначений лист у Розділі 2 Додатку № 1 до тендерної документації для ознайомлення з переліком відкритих реєстрів в Україні доступ до яких є вільним. В той час звертаємо увагу, що цей перелік оновлюється щороку та з ним може ознайомитись будь-яка особа за посиланням https://www.me.gov.ua., до того ж вимоги до Учасника в частині надання підтвердження інформації про наявність чи відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником зазначена правильно, а цей лист є просто додатковою інформацією. Водночас зазначаємо, що було допущено механічну помилку під час формування вимог тендерної документації, але зазначене зауваження не причинило жодних порушень та не порушує жодних принципів здійснення закупівель. Замовник зобов’язується у майбутньому більш детальніше формувати вимоги тендерної документації. Щодо кінцевого строку подання. Відповідно до норм частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Частиною 1 статті 10 Закону (абзац 3) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. 14 лютого 2020 року в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2020-02-13-000835-a оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до початкової редакції тендерної документації Замовника – 29.02.2020 року. Замовником роз’яснення на вищевказане звернення надано (оприлюднено) на веб-порталі Уповноваженого органу 26.02.2020 року, строк прострочено з технічних причин, адже на електронний майданчик замовника не надходило жодних сповіщень з приводу будь-яких звернень від учасника. Внаслідок таких подій Замовником 26.02.2020 року опубліковано зміни до тендерної документації, в тому числі й в частині кінцевого терміну подання пропозицій. Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Так, відповідно до внесених змін датою кінцевого строку подання пропозицій визначено 07.03.2020 року. Тобто від першочергової редакції, в який був раніше кінцевий термін подання, а саме: 29.02.2020 року, Замовник продовжив кінцевий термін подання відповідно до вимог Закону, не менше ніж на 7 днів, та встановив кінцевий термін подання – 07.03.2020 року. Відповідно замовник усунув будь-які порушення тому підстав для відміни цієї закупівлі немає. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2020-03-26 11:02:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення за роз'ясненнями встановлено порушення вимог частин 1 та 2 статті 23 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЛАВТОСВІТ" #31527105 |
Переможець |
583 060,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 18:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 березня 2020 18:42 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що унеможливлює завершити процедуру закупівлі. |
30 березня 2020 18:42
|
Електронний підпис |
30 березня 2020 18:41
|
Повідомлення про намір.docx |