Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Азотні добрива
Очікувана вартість
405 600,00 UAH
UA-2020-02-13-000624-a 2c15c8b37b6f45ec8370283569d862e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білодід Лілія Григорівна

+380525450025 gpal1924@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайворонський професійний аграрний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02545005
Вебсайт: http://gpal-35.pp.ua/index.php
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, вул. Заводська, 14
Контактна особа: Білодід Лілія Григорівна
+380525450025
gpal1924@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:34
Очікувана вартість: 405 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 028,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24410000-1: Азотні добрива


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 т
Азотні добрива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вул. Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 14:48
ТД_добриво.doc
13 лютого 2020 14:48
Протокол 6 Послуги.pdf
13 лютого 2020 14:48
Азотні.pdf
13 лютого 2020 14:48
Оголошення азотні.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000024 ● d72d9ef8c82d4357ad22bcbb6a20779e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.03.2020 № 24

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.03.2020 № 24

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-13-000624-а 13.02.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-26 17:21:40

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Азотні добрива» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-13-000624-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами укладено договір про закупівлю з перевищенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону ?
Так, враховуючи, що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 04.03.2020, договір з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ОМЕГА-ТРЕЙД» укладено 25.03.2020, а саме - на 21 день, тобто пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено вимогами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОМЕГА-ТРЕЙД" 393 840,00
UAH з ПДВ
374 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" 388 944,00
UAH з ПДВ
385 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОНІД ПЛЮС" 403 200,00
UAH з ПДВ
403 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 11:45
МВС Герба 25.02.2020.pdf
05 березня 2020 11:45
ДФС від 04.03.2020.pdf
05 березня 2020 11:44
Відомості про юр. особу.pdf
02 березня 2020 20:24
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:37
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:36
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 07:54
Електронний підпис
29 лютого 2020 07:54
Електронний підпис
29 лютого 2020 07:09
Статут копія.pdf
29 лютого 2020 07:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 лютого 2020 07:09
Про захист довкілля.pdf
29 лютого 2020 07:09
Паспорт карбамід.pdf
29 лютого 2020 07:09
Дод.4 Проект договору.pdf
29 лютого 2020 07:09
Довідка НАЗК від 10.02.2020.pdf
29 лютого 2020 07:09
Витяг з ЄДР від 29.01.20.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:06
Паспорта якості.pdf
28 лютого 2020 16:06
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 16:06
Довідка про виробника.pdf
28 лютого 2020 16:06
Додаткова інформація.pdf
28 лютого 2020 16:06
Відгук Устимівська ДС.PDF
28 лютого 2020 16:06
Відгук Біоресурси.pdf
28 лютого 2020 16:06
Технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 16:06
Відгук Тульчин.pdf
28 лютого 2020 16:06
Витяг ЄДР 26.01.2020.pdf
28 лютого 2020 16:06
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОМЕГА-ТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОНІД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОМЕГА-ТРЕЙД"
#42488633
Переможець 374 976,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОМЕГА-ТРЕЙД"
#42488633
374 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:16
Додаткова 1 до договору 45.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:04
Договір 45.pdf укладений
25 березня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 374 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 496,00 UAH)