Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аміодарон, Атракуріум, Атракуріум, Атропін сульфат, Бупівакаїн, Гепарин Натрій, Гідрокортизон 2,5% 2,0 №10, Дексаметазон, Дротаверин, Еноксапарин, Епінефрин, Севофлуран, Кальцію глюконат, Левофлоксацин, Лідокаїн «Артеріум», Метамізол Натрію, Метоклопромід, Метронідазол, Окситоцин, Ондасетрон, Парацетамол, Повідон-йод 1000мл, Пропофол 50,0, Пропофол, Суксаметоній, Тіопентал 0,5, Транексамова кислота, Хлоргексидим, Цефотаксим, Натрію хлорид 200,0, Натрію хлорид 400,0, Натрію хлорид 3000, Фолотропін альфа
Очікувана вартість
1 117 000,00 UAH
UA-2020-02-12-003584-b 34d7c649636e41ef8ee24940527c589d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Босацький Ярослав Володимирович

+380342750864 sterilll@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Державний заклад "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України
Код ЄДРПОУ: 19400512
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 49
Контактна особа: Босацький Ярослав Володимирович
+380342750864
sterilll@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 11:48
Очікувана вартість: 1 117 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 найменувань
Аміодарон, Атракуріум, Атракуріум, Атропін сульфат, Бупівакаїн, Гепарин Натрій, Гідрокортизон 2,5% 2,0 №10, Дексаметазон, Дротаверин, Еноксапарин, Епінефрин, Севофлуран, Кальцію глюконат, Левофлоксацин, Лідокаїн «Артеріум», Метамізол Натрію, Метоклопромід, Метронідазол, Окситоцин, Ондасетрон, Парацетамол, Повідон-йод 1000мл, Пропофол 50,0, Пропофол, Суксаметоній, Тіопентал 0,5, Транексамова кислота, Хлоргексидим, Цефотаксим, Натрію хлорид 200,0, Натрію хлорид 400,0, Натрію хлорид 3000, Фолотропін альфа
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amiodarone

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником протягом 30 кал. днів після поставки Товару, а у разі відсутності фінансування – після поставки товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:21
Рішення про внесення змін.docx
13 лютого 2020 13:21
МТВ (3).docx
12 лютого 2020 17:37
Рішення про внесення змін.docx
12 лютого 2020 17:28
Тендерна документація.docx
12 лютого 2020 17:21
проект договору.docx
13 лютого 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:21
Рішення про внесення змін.docx
13 лютого 2020 13:21
МТВ (3).docx
12 лютого 2020 17:21
МТВ.docx
12 лютого 2020 17:37
Рішення про внесення змін.docx
12 лютого 2020 17:28
Тендерна документація.docx
12 лютого 2020 17:21
Тендерна документація.docx
12 лютого 2020 17:21
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000026 ● e0db199cb0f945eb8d2a7691b1316294
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.03.2020 №17

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-02-12-003584-b 12.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" 1 110 513,48
UAH з ПДВ
1 104 905,48
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 1 109 894,86
UAH з ПДВ
1 109 894,86
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"
#25067695
Переможець 1 104 905,48
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"
#25067695
1 104 905,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:41
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 19:26
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 19:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 19:08
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 19:04
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 13:30
Додаткова угода 1 Укрмедекспорт.pdf зміни до договору
26 травня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 12:49
Підписаний договір укладений
17 березня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1603
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постановою КМУ від 20.03.2020 р. № 225 (зі змінами) вказаний перелік препаратів, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість” (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271) та відповідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення корона вірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17.03.2020 року та положень п.5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі ч.6 п.10.1 Розділу Х «Інші умови» Договору, Сторони погодили внести наступні зміни до Договору №1603 від 16.03.2020 р., та викласти їх в Додатковій угоді № 2 від 21.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1603
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1603
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1603
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 996 348,78
UAH (в тому числі ПДВ 166 058,13 UAH)