Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Баласти для розрядних ламп чи трубок
Очікувана вартість
347 010,66 UAH
UA-2020-02-12-003460-b f756bea917454dcb8ec1bed1d6f88c7b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
0950187780
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 347 010,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 735,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 штуки
Баласти для розрядних ламп чи трубок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Баласти для розрядних ламп чи трубок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додаток 2.
Технічні (якісні) вимоги до Товару та вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження : * у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», учасник може надавати еквівалент з обов’язковим поданням порівняльних технічних та характеристик.. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.
2. Відповідно до частини 3 пункту 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Таким чином, замовником у тендерній документації зазначена повна інформація про вимоги до технічних та якісних характеристик товару. Зазначення учасниками торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару без зазначення технічних та якісних характеристик вимагатись не буде.
3. .Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах.
У Розділі «Оцінка тендерної пропозиції», п. 1 Тендерної документації Замовник визначає критерії та методику оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ, та без ПДВ, якщо учасник не є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
4. Просимо звернути увагу, пунктом 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «при розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмета закупівлі з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України, про що учасник надає гарантійний лист». Тобто, якщо учасник не є платником ПДВ, то відповідно до законодавства він не може включати у вартість своєї пропозиції ПДВ.
Технічне завдання
Дата подання: 17 лютого 2020 08:08
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:11
Шановний замовник. У технічному завданні назва товару - Стабілізатор напруги, проте технічні характеристики зазначені джерела безперебйного живлення, який не можна використовувати як стабілізатор напруги, адже він "оф лайн". Прошу вас уточнити, що саме вам потрібно ДБЖ або стабілізатор напруги? Прошу виправити назву у разі якщо саме ДБЖ. Також прошу зазначити чим саме зумовлено наявність 4 розеток у ДБЖ? Зазвичай у ДБЖ до 1000 ВА 2 розетки і виключно у одного виробника -4. Прошу прибрати дискримінаційні умови, такі, що штучно звужують коло учасників. У разі якщо необхідно щоб було 4 виходи просимо зазначити чи можливо надання комплекту з ДБЖ + подовжувач на 4 або 6 додаткових роз’ємів. Технічно буде все вірно і кожна з розеток буде з батарейною підтримкою, а Замовник значно збереже державні кошти купуючи якісне обладнання. Специфічні технічні характеристики дають змогу маніпуляції а також неафективному використанню державних грошових коштів шляхом дискримінації 90% постачальників якісного обладнання зі стандартними технічними характеристиками, а саме 2 розетки на ДБЖ до 1000 ВА(в даному випадку- 400ВА - 27шт та 700 ВА -75 шт (звертаю увагу, що 700 ВА це теж не стандарт і незрозуміло навіщо замовник обирає такі технічні характеристики, адже закуповуючи 600 ВА(360 Вт) - йому буде достатньо потужності, він зекономить на об’ємі та отримає єдину серію обладнання 2020 року виготовлення. Різниця між вартістю ДБЖ 400 Ва, 700 ВА та 600 ВА майже відсутня). Просимо розглянути можливість змінити технічні характеристики на ДБЖ 600 ВА(360 Вт) з не менше 2 розетками та подовжувачем на 4 бо 6 роз’ємів, що значно збільшить економію коштів держави, адже на об’ємі замовлення можливо надати більшу знижку не зменшуючи якісними характеристики товару, що в конечному результат надасть змогу отримати якісний товар, прибрати дискримінаційні умови, що штучно звужують коло учасників(більше 90% учасників ринку) та зекономить державні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 пункту 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тобто замовник самостійно, виходячи із власних потреб встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі. Водночас, з метою усунення непорозумінь, повідомляємо, що ДБЖ 400ВА будуть встановлені в серверних шафах і до них буде підключене мережеве обладнання, тому достатньо двох розеток (при
необхідності буде встановлено подовжувач) і потужності 400ВА цілком досить; ДБЖ 700ВА будуть встановлені у користувачів, деяка кількість ДБЖ будуть встановлені на 2 ПК, або ПК та мережеве обладнання, тому необхідно щоб в ДБЖ було 4 розетки. Використання ДБЖ + подовжувач на 4 або 6 додаткових
роз'ємів неприпустиме, тому що в подовжувач ще будуть підключені принтер, БФП, інша потужна техніка, яка призведе до виходу з ладу ДБЖ. Тому можемо розглянути пропозицію з ДБЖ більше 700ВА , але не менше 4 розеток "Schuko".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 285 102,00
UAH з ПДВ
285 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 лютого 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій