Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Актуарні розрахунки
Очікувана вартість
1 268 000,00 UAH
UA-2020-02-12-002850-b abde99e5dcdf43c7b20b3ca67d596041
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Васін Юрій Миколайович

044-586-24-41 YURII.VASIN@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Васін Юрій Миколайович
044-586-24-41
YURII.VASIN@UKROBORONPROM.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 23:30
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:57
Очікувана вартість: 1 268 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79400000-8: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств Державного концерну "Укроборонпром"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 79400000-8 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 50% протягом 5-ти робочих днів від дати підписання договору Аванс 5 Робочі 50
Надання послуг 50% протягом 20-ти банківських днів з дати підписання акта надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 18:24
ТЗ_Актуарні3.docx
12 лютого 2020 15:08
КП Шосткинський завод Зірка.xlsx
12 лютого 2020 15:08
РКХЗ Зоря.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Спецоборонмаш.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Зоря-Машпроект.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Завод Малишева.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Антонов.xls
12 лютого 2020 15:08
ДК ШКЗ Імпульс.xls
12 лютого 2020 15:08
ДП МСЗ.xlsx
12 лютого 2020 15:08
КП НВК Іскра.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Івченко-Прогрес.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДАХК Артем.xls
19 лютого 2020 18:24
ТЗ_Актуарні3.docx
12 лютого 2020 15:08
ТЗ_Актуарні2.docx
12 лютого 2020 15:08
КП Шосткинський завод Зірка.xlsx
12 лютого 2020 15:08
РКХЗ Зоря.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Спецоборонмаш.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Зоря-Машпроект.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Завод Малишева.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Антонов.xls
12 лютого 2020 15:08
ДК ШКЗ Імпульс.xls
12 лютого 2020 15:08
ДП МСЗ.xlsx
12 лютого 2020 15:08
КП НВК Іскра.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДП Івченко-Прогрес.xlsx
12 лютого 2020 15:08
ДАХК Артем.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-002850-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Пенсійно-актуарний консультант, Код ЄДРПОУ:33405872
Дата подання: 19 лютого 2020 00:10
Наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов) допуску до участі в конкурсі , робить неможливою перемоги для більшості учасників
Аналіз Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» свідчить про наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов допуску до участі в конкурсі та неможливість перемоги для більшості учасників. Більше інформації у файлі.
Вимагаємо скасувати обмеження конкуренції, дискримінаційні умови допуску до участі в конкурсі шляхом відміни або викладення в запропонованій редакції цих вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 18:10
Шановні колеги!
Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром».
Зважаючи на те, що до Вашої вимоги не доданий файл з конкретними питаннями (пропозиціями) та їх обґрунтуванням, вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002850-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ", Код ЄДРПОУ:37571689
Дата подання: 19 лютого 2020 11:14
Скасування дискримінаційних вимог, приведення вимог до Учасників на відповідність конкурсної технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та вимогам законодавства.
Державний концерн «Укроборонпром» (Замовник) здійснює закупівлю за предметом: «Послуги з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для окремих підприємств Державного концерну "Укроборонпром" код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги"» за процедурою допорогова закупівля, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-12-002850-b.

Наше підприємство (надалі Учасник) планує взяти участь у даній процедурі закупівель та відповідно до п.2. Розділу 2 конкурсної документації просить розглянути та внести зміни до конкурсної документації.
Враховуючи, що Учасник повинен провести актуарну оцінку в стислі строки для 11 підприємств концерну Замовника для яких такі оцінки проводиться вперше (проведення актуарної оцінки потребує значного збору даних щодо трудового стажу кожного працівника та належних йому соціальних виплат (пільг) за законодавством або колективним договором, перевірці отриманих даних на достовірність та несуперечливість, моделювання та обробка результатів, підготовка звітів) та необхідність подальшого погодження результатів з аудиторами компаній «Big 4»+2 вважаємо доцільним встановити вимоги до Учасників такими, що підтверджують відповідність конкурсної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та внести відповідні зміни до Кваліфікаційних критеріїв до учасників, установлених Замовником, наведених у Додатку 1 до конкурсної документації, та привести їх до відповідності вимог законодавства.

1. Викласти п.3. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 1 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції:
Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 1 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг).

Обгрунтування. Коректна назва Свідоцтва за посиланням https://www.nfp.gov.ua/ua/Inshi-reiestry-ta-pereliky.html.

2. Викласти п.5. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 1 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції:
Хоча б один працівник з переліку п.3 має документи (диплом) про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог пп. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 та надати копію диплому.

Обгрунтування. Вимоги до визнання іноземних систем сертифікації встановлені Кваліфікаційними вимогами до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, розпорядження Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05.

3. Викласти п.3.1.-3.3. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 2 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції:
3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 10-х) результати яких прийняті аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника, назву аудитора). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 10 тис.чол.
3.2. Скан-копії сторінок договорів (сторінок, де вказані сторони договору (замовник, виконавець), предмет договору та остання сторінка), зазначеними у довідці у п. 3.1 вище.
3.3. скан-копії листів-відгуків (не менше 3-х) Замовників, зазначених у довідці у п. 3.1 вище.

Обгрунтування. Вважаємо доцільним встановити технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, згідно якої 2 з 11 підприємств Замовника мають біля 10 тис. працівників та відповідно до якої Виконавець погоджує отримані результати та актуарний звіт із підприємством та із незалежним аудитором підприємства ймовірно аудиторами компаній «Big4»+2. Встановити документальне підтвердження наведених у довідці фактів.
Згідно нашого досвіду аналогічні договори також надаються підприємствам які не проходять в подальшому змістовний міжнародний аудит, а невеликі місцеві аудитори не мать ресурсу провіряти актуарні звіти. В результаті такі актуарні послуги є низької якості, а отримані результати не приймаються аудиторами «Big4»+2.

4. Викласти п.1.-2. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції:
1. Копія балансу (звіту про фінансовий стан) учасника (форма № 1) станом на 31.12.2019 або 31.12.2018.
2. Копія звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) учасника (форма № 2) за 2019 або 2018 рік.

Обгрунтування. Платниками єдиного податку квартальні баланси не формуються.

5. Викласти п.6. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції:
Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 4 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг).

Обгрунтування. Коректна назва Свідоцтва за посиланням https://www.nfp.gov.ua/ua/Inshi-reiestry-ta-pereliky.html.

6. Викласти п.8. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції:
Диплом про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог пп. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 та надати копію диплому.

Обгрунтування. Вимоги до визнання іноземних систем сертифікації встановлені Кваліфікаційними вимогами до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, розпорядження Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05.

7. Викласти п.9-11. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції:
9. Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 10-х) результати яких прийняті аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника, назву аудитора). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 10 тис.чол.

10. Скан-копії сторінок договорів (сторінок, де вказані сторони договору (замовник, виконавець), предмет договору та остання сторінка), зазначеними у довідці у п. 9 вище.

11. Скан-копії листів-відгуків (не менше 3-х) Замовників, зазначених у довідці у п. 9 вище.

Обгрунтування. Вважаємо доцільним встановити технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, згідно якої 2 з 11 підприємств Замовника мають біля 10 тис. працівників та відповідно до якої Виконавець погоджує отримані результати та актуарний звіт із підприємством та із незалежним аудитором підприємства ймовірно аудиторами компаній «Big4»+2. Встановити документальне підтвердження наведених довідці фактів.
Згідно нашого досвіду аналогічні договори також надаються підприємствам які не проходять в подальшому змістовний міжнародний аудит, а невеликі місцеві аудитори не мать ресурсу провіряти актуарні звіти. В результаті такі актуарні послуги є низької якості, а отримані результати не приймаються аудиторами «Big4»+2.

8. Викласти п.3.1. розділу 1:
«назва предмета закупівлі у відібраного за результатами конкурсу суб’єкта актуарної діяльності»
Просимо внести до конкурсної документації зміни. Внесення даних змін це запорука отримання Замовником якісних послуг та економії коштів підприємства.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 18:16
Шановні колеги!
Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром».
При підготовці тендеру із закупівлі послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств Державного концерну "Укроборонпром" (код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги") текст конкурсної документації обговорювався з учасниками ринку на нараді в Концерні. Ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг (які відповідають, в т.ч. вимогам аудитора, який проводить перевірку фінансової звітності підприємств Концерну), на прозорих та обґрунтованих умовах, за мінімальну ціну.
П. 1 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
П. 2 Вимоги: приймається частково, пропозиція буде доповнена та будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
П.3 Вимоги: не приймається (вважаємо, що такі обмеження суттєво обмежать конкуренцію).
П. 4 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
П. 5 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
П. 6 Вимоги: приймається частково, пропозиція буде доповнена та будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
П. 7 Вимоги: не приймається (вважаємо, що такі обмеження суттєво обмежать конкуренцію).
П. 8 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-02-12-002850-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Пенсійно-актуарний консультант, Код ЄДРПОУ:33405872
Дата подання: 19 лютого 2020 11:53
Пропозиції щодо зміни умов конкурсу
Аналіз Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» свідчить про наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов допуску до участі в конкурсі та неможливість перемоги для більшості учасників.

Вимога 1: пункт 5 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є дискримінаційним та має бути негайно скасовано без заміни іншим.

Обґрунтування:
п.5. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу:

«5. Хоча б один працівник з переліку п.3 має бути членом професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV)».

Незрозуміло, чому для виконання актуарних розрахунків обов’язково має залучатись саме член професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV).

Чому це не може бути член американського, французького, швейцарського або іншого європейського актуарного співтовариства. Наприклад, найстарішої та найбільшої європейської мережі актуарних консультантів EURACS http://euracs.eu/members/ із секретаріатом у Лондоні (національним членом якої є ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант») або Товариства актуаріїв України , членами якого є працівники потенційних учасників? Чи специфіка оцінки підприємств ДК «Укроборонпром» вимагає досвіду саме німецьких або англійських актуарних асоціацій, тоді як актуарії інших країн ЄС, США, Канади або України не мають відповідних знань та досвіду?

За даними порталу Прозорро та інших джерел, сьогодні на ринку України актуарні послуги для цілей фінансової звітності за МСФЗ надають такі компанії:
1.ТОВ "КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ
2.ТОВ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
3.ТОВ "АКТУАРНА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ПРОФІТ"
4.ТОВ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ"

Штучне обмеження конкуренції полягає в тому, що таким вимогам (член професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV), сьогодні відповідає лише один учасник - ТОВ "АКТУАРНА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ПРОФІТ" (російською - ООО «Актуарная консалтинговая компания «Профит»),
Про це свідчить інформація з сайту вказаної компанії, що викладена російською мовою http://www.profit-actuary.kiev.ua/?page_id=363.)
Також, контактні особи компанії вказують телефони в Україні та Німеччині (інформація з сайту компанії http://www.profit-actuary.kiev.ua/?page_id=2 свідчить про телефон в Німеччині (+49) (0) 157 761 628 61
Таке штучне обмеження кола надавачів послуг членством у німецькому актуарному товаристві не є виправданим з наукової точки зору, а якщо виходити з позиції спільних проектів Німеччини (яка не є союзником України у військовій сфері), з країною, яка веде бойові дії проти України, то виглядає, як мінімум, сумнівним. Це свідчить про ймовірність узгоджених дій посадових осіб замовника та конкретного надавача послуг з метою усунення з ринку або обмеження доступу на ринок інших надавачів послуг (які не є членами британських або німецьких товариств) або недопущення участі в конкурсі за кваліфікаційними вимогами або подальшого розподілу отриманого доходу із посадовими особами замовника.

Вимога 2 : п.1 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» у чинній редакції містить зайві вимоги та має бути скасований або замінений вимогою в такій редакції : «Довідка про склад проектної команди учасника (не менше трьох осіб) із зазначенням П.І.Б, освітнього рівня (вища освіта за математичним, економічним або технічним напрямом) та досвіду роботи її членів з надання аналогічних послуг (виконання актуарних розрахунків для цілей оцінки пенсійних зобов’язань за Міжнародними стандартами фінансової звітності)».

Обгрунтування:

П.1. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу:

«1.Довідка учасника довільної форми про наявність у складі учасника не менше ніж чотирьох працівників (з переліком та зазначенням їхніх повних імен, посад і стажу роботи за фахом), які можуть безпосередньо залучатися до надання послуг з актуарних розрахунків і працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір.»

З огляду на обсяг робіт (11 підприємств, чисельність працівників на них не більше 50 тисяч) та строки виконання (30 днів), викликає сумнів й упередженість доцільність вимоги щодо наявності у складі учасника не менше ніж чотирьох працівників, які можуть безпосередньо (тобто, не бухгалтера або директора, що укладатимуть типовий договір з підприємствами, а саме виконавців актуарних розрахунків) з таких причин.

1.Досвід ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант» з виконання аналогічних робіт (послуг) для найбільшої компанії України - ПАТ «Укрзалізниця» (34 філії та 7 ПрАТ з кількістю працівників понад 270 000 осіб) у 2017 році вказує на достатність вдвічі меншої кількості осіб, які можуть безпосередньо залучатися до виконання актуарних розрахунків, та їхню здатність виконати всі розрахунки щонайдовше за 11 днів.

2.Запис у трудовій книжці або у трудовому договорі, укладеному учасником (юридичною особою) з фізичною особою на строк виконання робіт, ще не свідчить про фактичне (безпосереднє) виконання фізичною особою актуарних розрахунків для конкретного замовника. Про це свідчитиме особистий підпис особи у списку виконавців Звіту (про НДР чи інші роботи) з актуарного оцінювання підприємства замовника. Для замовника не має вирішального значення, яким чином та на підставі якого документу (трудовий договір або угода тощо) учасник (юридична особа) буде розраховуватись за фактично виконані роботи з фізичними особами, яких такий учасник може обирати на власний розсуд, за власний кошт та нести при цьому ризики підприємницької діяльності

3. Відповідно до п.1.3. Кваліфікаційних вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками (затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05) актуарними розрахунками можуть займатись фізичні особи, які мають вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом. Підтвердженням вищої освіти особи за відповідним напрямом є відповідний диплом, виданий особі навчальним закладом в Україні або в іншій державі, що визнається в Україні.

4. Досвід проведення особою актуарних розрахунків може підтверджуватись як роботодавцем особи, так і замовником робіт (послуг), які виконувала (надавала) особа.

Вимога 3: пункти 3 і 4 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвими, упередженими та підлягають скасуванню або бути викладеними в такій редакції:

«Учасник зобов’язаний надати підтвердження кваліфікаційної відповідності безпосередніх виконавців актуарних розрахунків освітньому рівню (вища освіта за математичним, технічним або економічним напрямом). Підтвердженням вищої освіти особи за відповідним напрямом є диплом, виданий особі навчальним закладом в Україні або в іншій державі, що визнається в Україні. Додатково учасник має забезпечити підтвердження (посвідчення) актуарних розрахунків особою, яка має диплом актуарія (або інший документ про кваліфікацію – свідоцтво, сертифікат тощо), виданий як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав».
Обгрунтування:

П.3. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу:

«3.Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 1 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво на право займатись актуарними розрахунками та підтверджувати їх, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг)».

Заперечення:

Надання послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств для цілей фінансової звітності, не потребує обов’язкової наявності в осіб, що виконуватимуть актуарні розрахунки, Свідоцтв на право займатись актуарними розрахунками та підтверджувати їх, виданих Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг). Актуарні розрахунки (оцінка) пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань підприємств для цілей розкриття в фінансової звітності та актуарні розрахунки і посвідчення страхових тарифів для цілей договорів страхування і звітності страхових компаній є різними як за змістом, так і за метою.

Про це свідчить як аналіз законодавства України, згідно з яким актуарна діяльність не потребує ліцензування, так і додаткові роз`яснення державного регуляторного органу.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначаються не Законом України «Про страхування», а Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Відповідно до ст. 12-1 цього Закону для складання фінансової звітності застосовуються міжнародні стандарти, які викладені державною мовою та офіційно оприлюднені на веб-сторінці центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку. Згідно п.59 Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 19 «Виплати працівникам» цей Стандарт заохочує, але не вимагає, щоб суб’єкт господарювання залучав кваліфікованого актуарія для оцінки всіх суттєвих зобов’язань щодо виплат по закінченні трудової діяльності.
Відтак, суб’єкт господарювання має право (хоча й не зобов’язаний) залучати осіб, які мають право виконувати актуарні розрахунки та мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація актуарія може визначатись, зокрема профілем (рівнем) освіти, що підтверджується відповідним дипломом. Наприклад, відповідно до п.1.3. Кваліфікаційних вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками (затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005 р.) актуарними розрахунками можуть займатись фізичні особи, які мають вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05,

У складі окремих учасників є особи, які мають як вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом, так і дипломи актуарія, видані як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав.
Наприклад, ТОВ «КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ», ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» та інші користуються послугами осіб, які отримали дипломи, видані спільним рішенням Інституту Актуаріїв та Факультету Актуаріїв (м. Лондон, Велика Британія), Комітету у справах нагляду за страховою діяльністю України, Міжнародного центру приватизації, інвестицій та менеджменту (м. Київ, Україна) (копія додається). Чи обов’язково потрібно особам для виконання актуарних розрахунків, передбачених для підприємств Міжнародними стандартами фінансової звітності, мати Свідоцтва регулятора ринку страхування та бути внесеними у відповідний Реєстр державного регулятора? Відповідь на це дає сам регулятор – Нацкомфінпослуг (раніше – Держфінпослуг):
«Враховуючи, що Закон України «Про страхування» регулює відносити у сфері страхування, Кваліфікаційні вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005, встановлюють вимоги до осіб, які мають право посвідчувати актуарні розрахунки виключно в сфері Закону України «Про страхування» (лист Нацкомфінпослуг від 16.01.2017 №209/12-11 додається).

Це означає, що займатися безпосередньо актуарними розрахунками і відповідною діяльністю на території України в контексті надання послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань для цілей фінансової звітності підприємств Державного концерну "Укроборонпром" можуть особи, що мають право виконувати актуарні розрахунки, незалежно від сертифікації та реєстрації регулятором в сфері дії Закону України «Про страхування». Додатково замовник послуг може вимагати від учасника забезпечити підтвердження (посвідчення) актуарних розрахунків особою, яка має диплом актуарія (або інший документ про кваліфікацію – свідоцтво, сертифікат тощо), виданий як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав. Для такого посвідчення (перевірки розрахунків) достатньо однієї особи.

Вимога 4: п.3.1 розділу 2 Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвим, упередженим та підлягає скасуванню.

Обгрунтування:

п.3.1 розділу 2 Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» вимагається:

«3.1.Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 5-х) (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 6 тис.чол.»


Заперечення:

Незрозуміло, чому береться кількість працівників на кожному з двох підприємств не менше 6000 чоловік?
В концерні «Укроборонпром» є 11 підприємств, але чисельність працівників перевищує 6 тис. осіб лише на двох з них (майже 10 тисяч осіб на кожному з цих двох).
Сучасні комп’ютери та програмні продукти на базі Excel, Delfi тощо однаково точно і швидко моделюють та рахують фінансові показники, як для масиву вхідної інформації, що місить дані про 100 осіб, так і для даних про 1000 осіб або 10000 або 100 тисяч осіб. То чому саме вимагається чисельність не менше 6 тис. чол. ? Чому не 1 тис., або не 10000 тис., а саме 6 тис.? Зміна чисельності персоналу (на декілька тисяч) практично не вплине на швидкість і якість розрахунків методом комп’ютерного моделювання.

Незрозуміло, чому вирішальним є факт надання послуг для не менше, ніж двом підприємствам з чисельністю не менше 6000 осіб? Наприклад, один суб’єкт господарювання надав послуги 10 середнім підприємствам, а інший – одному, але найбільшому в Україні. І там, і там був один аудитор, але обсяг робіт був більшим в десятки разів. Який з двох надавачів послуг є кращим?

Відтак, цей пункт зайвим, упередженим та підлягає скасуванню. Натомість, п.3.2 достатньо повно відповідає вимогам щодо досвіду надання актуарних послуг, тому його слід перемістити на місце п.3.1.

Вимога 5:

П.3.3 розділу 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвим, упередженим та підлягає скасуванню, або може бути викладеним в такій редакції:

«3.2.Довідка у довільній формі про досвід підтвердження аудиторами, в тому числі – з «великої четвірки», результатів актуарних розрахунків, відображених у звітності не менше трьох підприємств, складеній за Міжнародними стандартами фінансової звітності».

Обгрунтування:

п.3.3 розділу 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» вимагається:

«3.3. Довідка в довільній формі про досвід підтвердження результатів актуарних розрахунків з аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років не менше ніж для 3-х підприємств.»

Заперечення:

Незрозуміло – чи мають бути підтвердження від усіх компаній «Big 4», до яких належать E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, чи лише однієї з них. По-друге, позначка «+2» після «Big 4» породжує двозначне тлумачення щодо наступних двох аудиторських компаній. Адже в одному році за рейтингами це можуть бути BDO або AON Hewitt , а в іншому - Mercer або інша відома компанія. Суб’єктивність вибору за таким критерієм однозначно матиме місце.
На даний час ринку відомо, що жодна з компаній «великої четвірки» або «Big 4», не надає іншим суб’єктам господарювання напряму довідок про досвід підтвердження результатів актуарних розрахунків. Це – неофіційна політика вказаних аудиторських компаній.
Так, можна посилатись на той факт, що у відповідному році надавались актуарні послуги підприємству, аудитором якого була компанія з числа «Big 4» або інші. Але незрозуміло, чому вирішальним є факт надання послуг для не менше, ніж трьох підприємств? Наприклад, один суб’єкт господарювання надав послуги 10 середнім підприємствам, а інший – одному, але найбільшому в Україні. І там, і там був один аудитор, але обсяг робіт був більшим в десятки разів. Який з двох надавачів послуг є кращим?

Таким чином, кваліфікаційні вимоги та критерії вибору переможця, з наведених вище аргументів підлягають негайному і суттєвому перегляду замовником, а особи, які здійснювали або мали намір здійснити дії з обмеження конкуренції, мають нести відповідальність.

Що стосується початкової ціни конкурсу 1 268 000 грн., то вона, на нашу думку, є суттєво завищеною та породжує корупційні ризики щодо так званих «відкатів».

Максимальна ціна таких послуг має формуватися з реальних, а не завищених обсягів трудовитрат і розцінок, а також з огляду на ринковий рівень цін на такі послуги, що мали місце для подібних замовників.

Наприклад, ціна договору на виконання актуарних розрахунків для найбільшої компанії України ПАТ «Укрзалізниця» чисельність понад 270 тисяч осіб, що складається з 34 філій (чисельність окремих перевищує 40 тисяч осіб) ї та 7 ПрАТ, не перевищувала 250 тис. грн. Договір ПАТ «УЗ» ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант» за 2017 рік додається.
Така сама ціна для іншого постачальника послуг ТОВ «Інститут ризику» мала місце і в 2018 році.

З огляду на ту обставину, що кількість підприємств, що входить до складу концерну майже в 4 рази менша за кількість підприємств АТ «Укрзалізниця», а чисельність персоналу менша майже в 7-8 разів, то вартість послуг (ціна) має складати не 1 268 000 грн., а як мінімум в 4-6 разів нижчою. Тобто, співставна з договірними цінами аналогічних та значно більших компаній.

Відтак, пропонуємо:

скасувати обмеження конкуренції, дискримінаційні умови допуску до участі в конкурсі шляхом відміни цих вимог або викладення в запропонованій редакції, а також переглянути цінову пропозицію в бік зниження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 18:15
Шановні колеги!
Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром».
При підготовці тендеру із закупівлі послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств Державного концерну "Укроборонпром" (код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги") текст конкурсної документації обговорювався з учасниками ринку на нараді в Концерні. Ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг (які відповідають, в т.ч. вимогам аудитора, який проводить перевірку фінансової звітності підприємств Концерну), на прозорих та обґрунтованих умовах, за мінімальну ціну.
Вимога 1 відхилена: враховуючи амбітні вимоги замовника до якості актуарних розрахунків, вимоги до виконавця мають цьому відповідати; текст пункту в документації буде змінений (уточнений);
Вимога 2 відхилена: враховуючи амбітні вимоги замовника до якості актуарних розрахунків, вимоги до виконавця мають цьому відповідати; необхідно враховувати, що для більшості підприємств концерну актуарні розрахунки ще не проводились, тому суттєвою буде адміністративна робота; текст пункту в документації буде змінений (уточнений);
Вимога 3 відхилена: ( підстави – ті ж, що п.1,2); звертаю увагу, що лист Нацкомфінпослуг від 16.01.2017 №209/12-11 не містить слово «виключно», яке застосується у Вашій вимозі;
Вимога 4 відхилена: ( підстави – ті ж, що п.1,2);
Вимога 5 відхилена: перелік аудиторських компаній буде уточнений та внесені відповідні зміни конкурсній документації; наявність успішного досвіду співпраці з аудиторськими компаніями обумовлений тим, що актуарні розрахунки здійснюються на замовлення саме аудиторської компанії, яка здійснює аудит фінзвітності концерну;
Щодо формування початкової ціни: вона була сформована на підставі пропозицій 3-х компаній, які здійснюють актуарні розрахунки (різниця в пропозиціях не була суттєвою).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000028 ● 6ea61ccfa72947f1b482291964a14d26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-02-12-002850-b 12.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-03 17:13:49

UA-2020-02-12-002850-b Пояснення

Послуги обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств (джерело фінансування - власні кошти підприємств Концерну) Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - МЕРТ) від 12.05.2016 №3302-06/13747-07, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), самостійно визначають наявність хоча б однієї з передбачених Законом ознак та приналежність до замовників у розумінні абзацу п’ятого пункту 9 частини першої статті 1 Закону. Слід зауважити, що підприємства Концерну не визначають себе замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють, зокрема, виробничу, комерційну діяльність, та в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну. Таким чином, з точки зору законодавства, підприємства Концерну не зобов’язані здійснювати закупівлі за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, політика Концерну в питаннях удосконалення закупівель полягає саме у широкому застосування системи Prozorro, що знаходить своє відображення у нормативно-методичних документах Концерну з питань закупівель. Концерн за власною ініціативою використовує майданчик «Prozorro» як інструмент для організації закупівель та пошуку постачальників для ситуацій, які не підпадають під дію ЗУ «Про публічні закупівлі». В конкурсній документації в таких випадках вказано, що конкурс проводиться в інтересах окремих підприємств Концерну, закупівлі яких не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Кожне окреме підприємство Концерну укладатиме договір з переможцем конкурсу. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності коштів підприємств Концерну.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-05 10:05:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-02-12-002850-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні обґрунтованих пояснень з посиланням на нормативно-правові та установчі документи стосовно не віднесення державного концерну «Укроборонпром» до замовників у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-06 14:04:59

UA-2020-02-12-002850-b Актуарні послуги

Шановні представники Державної Аудиторської Служби України! У відповідь на Ваш запит щодо процедури UA-2020-02-12-002850-b повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Закупівля UA-2020-02-12-002850-b не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір.
Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну.
ДК «Укроборонпром», як орган управління зобов’язаний вживати заходів щодо контролю та підвищення ефективності діяльності підприємств-учасників концерну, в тому числі в частині витрачання коштів. Так для випадків, коли агрегація (централізація) витрат дозволяє отримати більшу економічну ефективність, внутрішніми нормативними документами передбачено проведення агрегованих (централізованих) конкурсів в інтересах підприємств. Кожне окреме підприємство Концерну за результатами проведених агрегованих (централізованих) конкурсів укладатиме окремий договір з переможцем. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності витрачання коштів підприємств-учасників Концерну. Таким чином в даній процедурі ДК «Укроборонпром» є свого роду суб’єктом, що допомагає провести конкурс для своїх підприємств-учасників, але Концерн не закуповує вказані в конкурсній документації товари, робіти і послуги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державній аудиторській службі України Стосовно: Висновку про результати моніторингу допорогової закупівлі UA-2020-02-12-002850-b Актуарні послуги Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020 Відповідь ДК «Укроборонпром»: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Закупівля UA-2020-02-12-002850-b не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір. Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну, а також наказом ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 ( як допорогова закупівля). Таким чином, оскільки дана допорогова процедура не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», по такій закупівлі не може проводитися моніторинг, відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. Виконати вимогу про здійснення ДК «Укроборонпром» закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» не є можливим, оскільки таку закупівлю концерн не планував і не планує здійснювати (вона відсутня в плані закупівель концерну).

2020-03-23 13:43:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Концерном законодавства у сфері публічних закупівель при закупівлі послуг установлено порушення частини сьомої статті 2 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Концерн "Укроборонпром" з інформацією, викладеною у висновку ДАСУ від 19.03.2020 не погоджується, а тому оскаржує висновок до суду, про, що повідомляє у строки і спосіб визначені Законом України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації: 02 квітня 2020

Документи:

02 квітня 2020 17:39
ОписПозовАктуарн2.pdf
02 квітня 2020 17:39
ОписПозовАктуарн.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ" 1 249 000,00
UAH
1 210 000,00
UAH
Документи
ТОВ КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ 1 265 000,00
UAH
1 225 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 18:09
1. Цінова пропозиція_2.pdf
21 лютого 2020 21:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 20:48
21.-св-во ед.налога.pdf
21 лютого 2020 20:48
19.-статут.pdf
21 лютого 2020 20:23
14.3._витяг_1005930643.pdf
21 лютого 2020 20:23
14.1-протокол.pdf
21 лютого 2020 20:22
13.-довідка про згоду.pdf
21 лютого 2020 20:22
12.-лист гарантія.pdf
21 лютого 2020 20:20
5.-трудові відновини.pdf
21 лютого 2020 20:20
4.-довідка працівники.pdf
21 лютого 2020 20:20
3.-матеріальна база.pdf
21 лютого 2020 20:20
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:14
Д8 Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д4 20 Св-во ПДВ.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д4 19 Статут.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д4 14 3 Протокол.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д4 14 2 Наказ директора.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д4 12 Лист - гарантія.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д1 152 Свідоцтво UK.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д1 12 Федорова.PDF
21 лютого 2020 14:14
Д1 12 Тюпа.PDF
21 лютого 2020 14:14
Д1 12 Сенчевський.pdf
21 лютого 2020 14:14
Д1 12 Буряк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"

ТОВ КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
Переможець 1 210 000,00
UAH
02 березня 2020 11:27

Документи

02 березня 2020 11:27
img-302112806-0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ"
#37571689
1 210 000,00
UAH
Документи

Документи

02 березня 2020 11:27
img-302112806-0001.pdf