Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг
Очікувана вартість
381 216,00 UAH
UA-2020-02-12-002697-b cd878a582c7c4ca9a33c7d38595afe8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:05
Очікувана вартість: 381 216,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Костюм зварника – 320 компл. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору .
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 комплект
Костюм зварника ( Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:44
ТД_105-20_Спеціальний робочий одяг.doc
12 лютого 2020 14:44
проект договору.docx
12 лютого 2020 14:44
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно зразка
Дата подання: 13 лютого 2020 12:40
Дата відповіді: 13 лютого 2020 16:09
Доброго дня! Чи потрібно надавати зразок, якщо так, то в який термін? Дякуємо.
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо надання зразку продукції.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 302 400,00
UAH з ПДВ
302 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 17:30
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:28
Фінансові показники.pdf
28 лютого 2020 17:28
Технічна частина.pdf
28 лютого 2020 17:28
протокол 2.pdf
28 лютого 2020 17:28
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:28
Паспорт якості.pdf
28 лютого 2020 17:28
Лист-підтвердження.pdf
28 лютого 2020 17:28
Лист-згода директор.pdf
28 лютого 2020 17:28
Документ_ЄДР_ от 26.02.2020.zip
28 лютого 2020 17:28
Довідка щодо довкілля.pdf
28 лютого 2020 17:28
Довідка ст 17.pdf
28 лютого 2020 17:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 17:28
ВИПИСКА з реєстру.pdf
28 лютого 2020 17:28
банкрутство ЄДР з 04.4.pdf
28 лютого 2020 17:28
6. ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:28
2 Відгук АЕМ.pdf
28 лютого 2020 17:28
1 статут смарт фабрікс.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 16:28
Електронний підпис
27 березня 2020 16:27
відсутність судимості.pdf
27 березня 2020 16:26
пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:53
Документи пропозиції.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
Рішення скасоване 302 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:39
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
Відхилено 302 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:39
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Переможець 380 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:41

Документи

27 березня 2020 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2020 13:39
Електронний підпис
27 березня 2020 13:39
Протокол 1.docx
27 березня 2020 13:39
відхилення1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 10:29
УЗ-ЦЛ_20250-Ю-ДУ1 від 16.04.2020 (1).pdf зміни до договору
17 квітня 2020 10:29
пов (1) (1).docx зміни до договору
17 квітня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 08:45
УЗ-ЦЛ_20250-Ю від 15.04.2020_спец одяг.pdf укладений
17 квітня 2020 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п. 5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти Договору у новій редакції, а саме: «4.2. Товар згідно цього Договору постачається партіями протягом терміну дії цього Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника та кінцевого отримувача товару до прийому товару. Зі сторони Замовника рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту Замовника щонайменше двома такими уповноваженими особами: керівник (особа, що виконує його обов'язки) філії “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця”; заступник керівника (особа, що виконує його обов'язки) філії “Пасажирська компанія”АТ “Укрзалізниця” та/або заступниками керівника (особами, що виконують їх обов’язки) філії “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця”. Рознарядка направляється Постачальнику загальним поштовим зв’язком (поштове відправлення) – рекомендованим листом з відміткою про отримання на адресу згідно реквізитів зазначених у розділі XVІIІ цього Договору або нарочно (з відміткою про отримання). Замовник не несе відповідальності за ненадання рознарядок та/або надання не в повному обсязі, якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування Замовника. Відправка рознарядки та/або офіційних листів загальним поштовим зв’язком (поштове відправлення) або нарочно (з відміткою про отримання) здійснюється тільки після реєстрації документів на паперових носіях та запису вихідного реєстраційного номера і дати документа. За необхідності, рознарядка може бути відкоригована Замовником, не пізніше, ніж за 15 (п’ятнадцять) робочих днів до кінцевого терміну поставки партії товару, про що обов’язково повідомляється Постачальник, шляхом направлення листа загальним поштовим зв’язком (поштове відправлення) – рекомендованим листом з відміткою про отримання на адресу згідно реквізитів зазначених у розділі XVІI цього Договору або нарочно з обов’язковою відміткою про отримання.» «4.3. Кожна партія товару постачається протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання рознарядки Постачальником, якщо інше не зазначено у рознарядці.» «7.1. Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівково перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника зазначений в розділі XVІIІ цього Договору на підставі видаткової накладної та/або акту прийому-передачі товару в термін відстрочки платежу не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та на підставі виставленого рахунку-фактури.» «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 379 998,72 грн. з пдв. Додаток1 договору відповідно 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-20250/Ю/ду-1 14. Сума договору після внесення змін. 379 998,72 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін - відповідно Додатку №1.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20250/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20250/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML