Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем контролю за вантажем та цілісністю вагонів в русі.
Очікувана вартість
57 700,00 UAH
UA-2020-02-12-002574-b 295248ddb85940c8a3cc89e91bfa5a29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:03
Очікувана вартість: 57 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 система.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничо-технологічний підрозділ структурного підрозділу «Запорізька дирекція залізничних перевезень» «станція Комиш-Зоря» за адресою: 71030, Запорізька обл., Більмакський район, смт. Комиш-Зоря, вул. Вокзальна, 36
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем контролю за вантажем та цілісністю вагонів в русі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунки за надані послуги здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів, з моменту підписання сторонами акту здачі-приймання наданих послуг та отриманих рахунків-фактур, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:20
Додаток 4.doc
12 лютого 2020 14:20
Додаток 3.doc
12 лютого 2020 14:20
Додаток 1.doc
12 лютого 2020 14:20
ТД (4).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гороховець Федір Анатолійович 48 083,33
UAH з ПДВ
48 083,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" 56 900,00
UAH з ПДВ
56 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:42
Цінова пропоз.pdf
28 лютого 2020 16:42
Довідки ДН.pdf
28 лютого 2020 16:42
паспорт і код.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 14:04
Фін.звіт_2019.pdf
28 лютого 2020 17:52
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:39
Протокол_ витяг збори.pdf
28 лютого 2020 15:39
Ліцензія буд-архітект.pdf
28 лютого 2020 15:39
ПДВ.pdf
28 лютого 2020 15:39
Статут 1.pdf
28 лютого 2020 15:39
Цінова проозиція.pdf
28 лютого 2020 15:39
Витяг з ЄДР юр.осіб_2020.pdf
28 лютого 2020 15:39
Довідки інформаційні.pdf
28 лютого 2020 15:39
Статут 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Гороховець Федір Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гороховець Федір Анатолійович
#3274111873
Відхилено 48 083,33
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"
#38520593
Переможець 56 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАМА-ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ"
#38520593
56 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:52
20141- ДН-3 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:50
ТОВ Брама-ІС.pdf укладений
27 березня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 10.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 11 376,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 56 900,00 грн. з ПДВ до 68 276,00 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: №ПР/ДН-3-20141/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/ДН-3-20141/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 56 899,98
UAH (в тому числі ПДВ 9 483,33 UAH)