Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) технічне обслуговування та підтримка програмного комплексу CP2000 (WPO Corel Paradox11) підсистеми «Планово-економічний відділ»; підсистема «Кадри»
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001755-a 4a31869c8d304a3189ac71788ebee218
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анна Ільченко

+380462661310 prozoro2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160
Контактна особа: Анна Ільченко
+380462661310
prozoro2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 15:53
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником відповідно до затвердженого кошторису в межах коштів, на підставі рахунка-фактури або акту здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) згідно вимог п.1ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТ+" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 10:14
Сканировать1.PDF
19 лютого 2020 12:22
Сканировать1.PDF
19 лютого 2020 12:22
Сканировать10001.PDF
19 лютого 2020 12:22
Сканировать1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТ+"
#25570810
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 13:21

Документи

24 лютого 2020 13:20
протокол 7226.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСТ+"
#25570810
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 13:20
протокол 7226.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
91.pdf укладений
04 березня 2020 14:52