Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клеї ДК 021:2015:24910000-6 (клей канцелярський)
Очікувана вартість
34 500,00 UAH
UA-2020-02-12-001590-c ● 2c5eb02ff9b24eef91e05163a4be81c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 34 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 345,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї
Загальний фонд 30000,00 грн з ПДВ, спеціальний фонд (виконавчий збір) 4500,00 грн з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 штуки
Клей канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2020
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 17:56 |
Протокол 48.pdf | |
12 лютого 2020 17:56 |
ТД 24910000-6_клеї_ок 10.02 після договорного з моїми правками.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 14 лютого 2020 22:26
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Зважаючи на зазначене, повідомляємо, якщо Постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
7 923,25
UAH з ПДВ
|
7 923,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
9 618,00
UAH з ПДВ
|
9 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДИВОЦВIТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" |
21 700,00
UAH з ПДВ
|
21 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа -підприємець Лантух Василь Геннадійович |
33 867,75
UAH з ПДВ
|
33 867,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" #41178159 |
Переможець |
7 923,25
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 17:21
|
Звіт 24910000-6.pdf | укладений |
31 грудня 2020 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 16:47
|
Договір- ТОВ ДЕВЕРРА -ГРУП (клей).pdf | укладений |
12 березня 2020 16:46
|