Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водовідведення
Очікувана вартість
544 104,00 UAH
UA-2020-02-12-001584-b 215fecf0e6364dfebc3e7c89bd37fbad
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Анатолійович Карабут

+380996882708
+380987082830
art.karabut@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Код ЄДРПОУ: 02125415
Вебсайт: http://www.cuspu.edu.ua
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Шевченка, 1
Контактна особа: Артем Анатолійович Карабут
+380996882708,+380987082830
art.karabut@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про питну воду та питне водопостачання” від 10.01.2002 р. № 2918-ІІІ: централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення комунальних та інших стічних вод за допомогою комплексу об'єктів, споруд, колекторів, трубопроводів, пов'язаних єдиним технологічним процесом. Згідно розпорядження Антимонопольного комітету країни «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» No 874-р від 28.11.2012 р. ОКВП “Дніпро-Кіровоград” включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій за поданням НКРЕКП, як підприємство, що здійснює свою діяльність в сферах централізованого водопостачання та водовідведення. У випадку не укладення договору про закупівлю послуг з централізованого водопостачання, ОКВП “Дніпро-Кіровоград” не матиме змогу в 2020 році постачати питну воду та здійснювати водовідведення, нашому навчальному закладу, як споживачу, що призведе до негативних соціально-економічних явищ, зокрема до нанесення шкоди здоров’ю громадян, недотримання санітарно-гігієнічних норм, виникненню надзвичайних ситуацій екологічного характеру.
У зв’язку із вищенаведеним у замовника виникає необхідність проведення процедури закупівлі за переговорною процедурою закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI:
п. 2. ч.2. Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:56
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39600 метр кубічний
90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Шевченка, 1; вулиця Велика Пермська, 3; вулиця Дворцова, 5/5; вулиця Нейгауза 14/44; вулиця Полтавська, 35; вулиця Полтавська, 37; бульвар Студентський, 19-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 лютого 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
Переможець 544 104,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:56

Документи

12 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:56
Водовідведення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 11:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
544 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:56
Водовідведення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:59
ДУ 4-512-2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:46
ДУ 4-512-2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 12:06
4-512-2.pdf укладений
04 березня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.13.3 Договору, сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних зобов’язань на 7265,38 гривень (Сім тисяч двісті шістдесят п'ять гривень 38 копійок), внести зміни в п.1.4. та відповідно до ч.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (зі змінами), п.1 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (в редакції до 19.04.2020 р.), внести зміни в п.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: “1.4. На дату укладення Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 536838,62 грн. (П'ятсот тридцять шість тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 62 копійки). Подальше виникнення зобов’язань може змінюватися відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь якому разі не може перевищувати загальної суми договору.” “3.1. Ціна цього Договору становить: 536838,62 грн. (П'ятсот тридцять шість тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 62 копійки) в.т.ч. ПДВ 20% - 89473,10 грн.”
Номер договору про закупівлю: 4/512/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.13.3 Договору, сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних зобов’язань на 7265,38 гривень (Сім тисяч двісті шістдесят п'ять гривень 38 копійок), внести зміни в п.1.4. та відповідно до ч.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (зі змінами), п.1 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (в редакції до 19.04.2020 р.), внести зміни в п.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: “1.4. На дату укладення Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 536838,62 грн. (П'ятсот тридцять шість тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 62 копійки). Подальше виникнення зобов’язань може змінюватися відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладення додаткової угоди, але в будь якому разі не може перевищувати загальної суми договору.” “3.1. Ціна цього Договору становить: 536838,62 грн. (П'ятсот тридцять шість тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 62 копійки) в.т.ч. ПДВ 20% - 89473,10 грн.”
Номер договору про закупівлю: 4/512/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 536 838,62
UAH (в тому числі ПДВ 89 473,10 UAH)