Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-12-001168-b 1f9c2df950fd4676bcaae9cfd259cb86
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Ільїна

+380637040436 tania_l1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦРЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Надія Ільїна
+380637040436
tania_l1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 11:11
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 11:11
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:21
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугугїв, вул.Гвардійська, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:18
Зміни до ТД комп.обл.docx
14 лютого 2020 10:18
ТД(комп.обладнення)зі змінами.docx
12 лютого 2020 11:15
Додаток до тд компи.pdf
14 лютого 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 10:18
Зміни до ТД комп.обл.docx
14 лютого 2020 10:18
ТД(комп.обладнення)зі змінами.docx
12 лютого 2020 11:15
ТД(комп.обладнення).pdf
12 лютого 2020 11:15
Додаток до тд компи.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 12 лютого 2020 19:25
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:18
Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX (WORD) аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності.
Відповідь: питання не зрозуміле. конвектор
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 13 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:59
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час ведуться роботи для внесення уточнень до тендерної документації
Програмне забезпечення
Дата подання: 13 лютого 2020 12:47
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:59
Шановний замовник, в технічному завданні до тендеру ви просити Ліцензійна операційна система Windows 10, просимо уточнення, яка саме Home чи Pro, тако ж просимо додати це уточнення до тендерної документаціїї. Дякуємо
Відповідь: На даний час ведуться роботи для внесення уточнень до тендерної документації
замовнику
Дата подання: 13 лютого 2020 15:28
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:53
Шановний Замовник! Завантажте на майданчик Тендерну документацію у форматі Ворд!
Відповідь: На даний час ведуться роботи для внесення уточнень до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-001168-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 лютого 2020 12:07
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2020 15:01
На даний час ведуться роботи для внесення уточнень до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-12-001168-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 лютого 2020 16:04
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «-Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві..»

Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише кілька виробників, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій.

Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Крім того наявна не вимога, необхідність якої не доведена Замовникам, щодо того, що системний блок та монітор повинні бути від одного виробника, а це також значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників.

Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 13:08
Шановний потенційний учасник, дякуємо вам за інформацію та повідомляємо, що в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників системних блоків та моніторів (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Тому ми не будемо розглядати як, таку, що відповідає вимогам, звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання купівлі неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені деякі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 839 200,00
UAH з ПДВ
839 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 891 590,00
UAH з ПДВ
877 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 891 750,30
UAH з ПДВ
878 249,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 888 300,00
UAH з ПДВ
888 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 09:39
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2020 10:44
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:23
Витяг Комел 13.05.2019 .pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка ч 2 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 2 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 3 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 4 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 6 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 8 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 9 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Довідка п 10 ч 1 ст 17.pdf
28 лютого 2020 10:23
Лист відповідності ТЗ.pdf
28 лютого 2020 10:23
Лист згода з договором.pdf
28 лютого 2020 10:23
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
28 лютого 2020 10:23
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
28 лютого 2020 10:23
ПК Інструкція.pdf
28 лютого 2020 10:23
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
28 лютого 2020 10:23
ПК Торговая_марка BRAIN.jpg
28 лютого 2020 10:23
Реестр документів.pdf
28 лютого 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2020 20:39
Електронний підпис
27 лютого 2020 20:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Відхилено 839 200,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:01
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 877 350,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
#3141620155
Відхилено 878 249,40
UAH з ПДВ
06 березня 2020 14:04
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 888 300,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:33

Документи

06 березня 2020 13:01
Електронний підпис
06 березня 2020 12:59
Протокол 1.jpeg
06 березня 2020 12:59
Протокол 2.jpeg
06 березня 2020 12:59
Протокол 3.jpeg
02 березня 2020 14:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2020 13:10
Електронний підпис
06 березня 2020 13:09
Протокол 3.jpeg
06 березня 2020 13:09
Протокол 2.jpeg
06 березня 2020 13:09
Протокол 1.jpeg
06 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2020 14:04
Електронний підпис
06 березня 2020 14:02
Протокол 1.jpeg
06 березня 2020 14:02
Протокол 2.jpeg
06 березня 2020 14:02
Протокол 3.jpeg
06 березня 2020 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
888 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 березня 2020 11:39
Коментар щодо відміни: Торги скасовано на підставі листа переможця відкритих торгів про неможливість постачання товару у зв’язку з різким його подорожчанням, яке викликано коливанням курсу валюти.
Документи:
19 березня 2020 11:39
Електронний підпис
19 березня 2020 11:37
Протокол скасування 3.jpeg
19 березня 2020 11:37
Протокол скасування 2.jpeg
19 березня 2020 11:37
Протокол скасування 1.jpeg