Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ескалаторів
Очікувана вартість
469 920,00 UAH
UA-2020-02-12-000948-c 652815d63dde4fd385447c820ab2bc1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:08
Очікувана вартість: 469 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14090 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків. Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування ескалаторів (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків. Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:50
ТД_106-20_Послуги з ТО ескалаторів ПКВОК-Київ-пас (повторно).doc
12 лютого 2020 14:50
проект договору ТО екскалаторів 2020.doc
12 лютого 2020 14:50
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" 415 200,00
UAH з ПДВ
415 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРО МОТОРС" 442 500,00
UAH з ПДВ
442 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 11:11
public_doc.pdf
06 березня 2020 11:11
public_doc.p7s
06 березня 2020 11:10
Dovidka_20059473290340041036.pdf.p7s
06 березня 2020 11:10
Dovidka_20059473290340041036.pdf
28 лютого 2020 13:02
Ліцензія завірена.zip
28 лютого 2020 13:02
Гарантия 17496.zip
28 лютого 2020 13:02
13. Лист-відгук Аплеона.pdf
28 лютого 2020 13:02
12. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "ПРО МОТОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
Переможець 415 200,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
415 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 14:54
Звіт про виконання договору ЕСКАЛАТОРИ.docx укладений
30 квітня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:35
Повідомлення про зміни ЕСКАЛАТОРИ ДУ2 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:35
ДУ_2_2021 (1) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:33
Повідомлення про зміни ЕСКАЛАТОРИ ДУ 1 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:33
ДУ_1_2021 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:33
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 18:27
УЗ_ЦЛ-20203_Ю_17.03.20.pdf укладений
17 березня 2020 18:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п.1.4., 1.5., 1.6., 3.2., Договору, розділу 16 «Додатки до договору», розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20203/Ю /Ду1. 14. Сума договору після внесення змін – 415 200,00 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору, без змін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20203/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20203/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п.8 ч.4. ст.. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" – зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Викласти в новій редакції п. 1.1., 1.4., 3.2., 12.1., розділу 17 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору, доповнення до розділу 16 «Додатки до договору» Додатком №2А 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20203/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін – 498 240,00 грн з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20203/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20203/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 413 379,67
UAH (в тому числі ПДВ 68 896,61 UAH)