Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “31150000-2“ Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2020-02-12-000858-a aa65c01a9bd34701a441fadc16851d29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Лисенко

+380966994028
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Контактна особа: Вікторія Лисенко
+380966994028,+380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 14:26
Початок аукціону: 21 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015 “31150000-2“ Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 09:28
Інформація.docx
12 лютого 2020 14:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 лютого 2020 14:28
ДОДАТОК 1.doc
13 лютого 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 09:28
Інформація.docx
12 лютого 2020 14:28
Інформація.docx
12 лютого 2020 14:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
12 лютого 2020 14:28
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:51
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Предметом закупівлі є джерело безперебійного живлення з характеристиками, зазначеними в інформації: Модель IMP-825AP з серії Imperial (або еквівалент по характеристикам, властивостям та якості), які вказані в п.4 «Детальний опис предмету закупівлі». 2. Закон дозволяє брати участь у процедурі закупівлі майже всім бажаючим, які мають статус фізичної або юридичної особи, незалежно від системи оподаткування. Тендерна пропозиція фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ обов’язково розглядається під час проведення закупівлі. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі і ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник неплатник ПДВ). До розгляду в електронному аукціоні приймається остаточна ціна на предмет закупівлі, заявлена учасником в пропозиції, незалежно від того, з ПДВ вона чи без ПДВ. Замовник розглядає пропозицію Учасника з найнижчою остаточною ціною (після завершення електронного реверсивного аукціону, з урахуванням або без урахування ПДВ) щодо відповідності вимогам, викладеним в оголошенні закупівлі, та приймає рішення по даному Учаснику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" 7 050,00
UAH з ПДВ
7 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" 8 775,00
UAH з ПДВ
8 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 345,00
UAH з ПДВ
12 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 12 468,00
UAH з ПДВ
12 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 08:48
Технічна частина.zip
18 лютого 2020 08:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 13:20
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:19
ОПИС Модельний статут.pdf
20 лютого 2020 13:19
Згода з договором.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 10:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
Переможець 7 050,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:04

Документи

25 лютого 2020 15:04
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:03
IMG_20200225_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ"
#35302431
7 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 15:04
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:03
IMG_20200225_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:12
Д 7050 IMG_20200305_0001.pdf укладений
05 березня 2020 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 175,00 UAH)