Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “31150000-2“ Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2020-02-12-000858-a ● aa65c01a9bd34701a441fadc16851d29
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1"Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23927366 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17 |
Контактна особа: |
Вікторія Лисенко +380966994028,+380564947430 kr_detdom1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 14:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 14:26 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 12 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015 “31150000-2“ Баласти для розрядних ламп чи трубок (Джерела безперебійного живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул.П'ятихатская,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 09:28 |
Інформація.docx | |
12 лютого 2020 14:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
12 лютого 2020 14:28 |
ДОДАТОК 1.doc |
13 лютого 2020 09:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2020 09:28 |
Інформація.docx
|
|||
12 лютого 2020 14:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||
12 лютого 2020 14:28 |
ДОДАТОК 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 лютого 2020 10:51
Дата відповіді: 13 лютого 2020 14:21
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Предметом закупівлі є джерело безперебійного живлення з характеристиками, зазначеними в інформації: Модель IMP-825AP з серії Imperial (або еквівалент по характеристикам, властивостям та якості), які вказані в п.4 «Детальний опис предмету закупівлі». 2. Закон дозволяє брати участь у процедурі закупівлі майже всім бажаючим, які мають статус фізичної або юридичної особи, незалежно від системи оподаткування. Тендерна пропозиція фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ обов’язково розглядається під час проведення закупівлі. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі і ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник неплатник ПДВ). До розгляду в електронному аукціоні приймається остаточна ціна на предмет закупівлі, заявлена учасником в пропозиції, незалежно від того, з ПДВ вона чи без ПДВ. Замовник розглядає пропозицію Учасника з найнижчою остаточною ціною (після завершення електронного реверсивного аукціону, з урахуванням або без урахування ПДВ) щодо відповідності вимогам, викладеним в оголошенні закупівлі, та приймає рішення по даному Учаснику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" |
7 050,00
UAH з ПДВ
|
7 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" |
8 775,00
UAH з ПДВ
|
8 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
12 345,00
UAH з ПДВ
|
12 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" |
12 468,00
UAH з ПДВ
|
12 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" #35302431 |
Переможець |
7 050,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 13:12
|
Д 7050 IMG_20200305_0001.pdf | укладений |
05 березня 2020 13:09
|