Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідних доріжок в міському ПКіВ м. Горішні Плавні Полтавської області
Очікувана вартість
2 514 612,00 UAH
UA-2020-02-12-000161-b 5a64cb2ee9c44b778932167bc63f8db2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулакова Юлія Петрівна

380681621808 jkg_plavni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Горішньоплавнівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24568389
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, Миру, 24
Контактна особа: Кулакова Юлія Петрівна
380681621808
jkg_plavni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2020 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:46
Очікувана вартість: 2 514 612,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г. 2018-182:2011 - Дороги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пішохідних доріжок в міському ПКіВ м. Горішні Плавні Полтавської області (ГБН Г. 2018-182:2011 - Дороги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні , вул. Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233222-1 — Брукування та асфальтування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:46
ГП1.pdf
12 лютого 2020 09:02
Зразок тендерного Договору по рек на 1 рік з передоплатою (4) (4).doc
12 лютого 2020 09:01
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
12 лютого 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 16:46
ГП1.pdf
12 лютого 2020 09:02
Зразок тендерного Договору по рек на 1 рік з передоплатою (4) (4).doc
12 лютого 2020 09:01
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-12-000161-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрінвестбуд ЛТД, Код ЄДРПОУ:40273455
Дата подання: 14 березня 2020 17:05
Вимога Замовнику
Вих.№ 12 від «14» березня 2020 року

Тендерному комітету
Департаменту житлово-комунального господарства
Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області


Вимога Замовнику

У тендерній документації Замовником (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000161-b) передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (файли повинні мати назви відповідні до пунктів переліку) з:
1. «Тендерною пропозицією (Додаток 1 до тендерної документації).»
Приватним підприємством «ФЕНІКСПРО» як переможцем (далі- переможець) у складі документів тендерної пропозиції подано тендерну пропозицію (в т.ч. і оновлену тендерну пропозицію після завершення аукціону) згідно Додатку 1 до тендерної документації з заповненими пунктами. У пункті 5 тендерної пропозиції «Умови розрахунків» переможцем було зазначено: «Умови розрахунків: 15 календарних днів».
Згідно інформації, опублікованої Замовником на сайті Prozorro щодо закупівлі UA-2020-02-12-000161-b, оплата повинна здійснюватися в наступному порядку:
- Аванс 30% протягом 20 робочих днів після підписання договору;
- Післяоплата 70% протягом 20 робочих днів після виконання робіт.
У зв’язку з чим вважаємо, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, оскільки в тендерній пропозиції переможця зазначено інший строк оплати, ніж передбачено вимогами Замовника.

2. «Інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; (Додаток 2, 4 до тендерної документації).»
П.п. 1.1. п. 1. Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має достатньо обладнання: Інформація про наявність обладнання (спеціалізованої техніки) та матеріально-технічної бази (за переліком Додатку 4).
Додатком 4 до тендерної документації передбачено наявність обладнання в учасника згідно наступного переліку:
- навантажувач одноковшевий;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві 5т, 8т, 13т;
- машини для холодного фрезерування;
- екскаватор;
- автомобілі самоскиди;
- крани на автомобільному ходу;
- віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі;
- розчинозмiшувачi пересувнi.
У довідці про наявність обладнання учасник повинен був зазначити щодо кожної позиції власне це обладнання чи орендоване. А також, у підсумковій відомості ресурсів відобразити власні чи орендовані механізми будуть використовуватись.
Наявність обладнання у переможця згідно вищевказаного переліку підтверджується довідкою про обладнання та матеріально-технічну базу №11 від 17.02.2020 р.
Натомість, всупереч вимогам тендерної документації, у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №7-1-1 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок в міському ПКіВ м. Горішні Плавні Полтавської області» (в т.ч. і в оновленій підсумковій відомості згідно остаточної тендерної пропозиції за результатами торгів), а саме у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» переможцем взагалі не зазначено використання наступних машин та механізмів:
- котка дорожного самохідного вібраційного гладко вальцевого 5т;
- машини для холодного фрезерування;
- автомобільних самоскидів (натомість зазначено «перевезення грунта самоскидами на відстань 18 км» проте не вказано власні чи орендовані механізми будуть для цього використовуватись);
- віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі (натомість вказані віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг. При цьому щодо цієї позиції не вказано власні чи орендовані механізми будуть використовуватись).
Окрім того, у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №7-1-1 «Капітальний ремонт пішохідних доріжок в міському ПКіВ м. Горішні Плавні Полтавської області», наданої переможцем, вказано використання «розчинозмішувачі пересувні, місткість 150 л», та всупереч вимогам тендерної документації не зазначено щодо цієї позиції власні чи орендовані механізми будуть використовуватись ПП «ФЕНІКСПРО».

2.1. П.п. 2.1. п. 2 додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Інформацію про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за переліком Додатку 4).
Переможцем була надана довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №9 від 17.02.2020 р.
Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати посвідчення робітників, які вказані у пункті 2 розділу кваліфікаційні критерії до учасників.
Переможцем не були надані посвідчення наступних робітників, що були вказані у довідці №9 від 17.02.2020 р.:
- Гудзь В. І. (бруківник);
- Мокрий А. О. (дорожній робітник);
- Іщук П. С. (виконроб (майстер));
- Акопян Є.О. (водій (машиніст) котка).
У складі тендерної пропозиції переможця були надані посвідчення з охорони праці наступних працівників – Гудзь В. І., Мокрий А. О., Іщук П. С.
Вважаємо, що надання вказаних посвідчень не є належним виконання вимог тендерної документації, оскільки вказані посвідчення не підтверджують кваліфікацію працівників. Окрім того, вказані посвідчення повністю не відповідають формі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. №15, та не містять жодних реквізитів про те, коли такі посвідчення були видані, та не містять ні печатки установи, яка їх видала, ні підпису, ні прізвища, імені та по-батькові уповноваженої особи такої установи, ні номеру та дати протоколу засідання комісії з перевірки знань.
У зв’язку з чим, вважаємо, що переможцем не надано посвідчення працівників Гудзь В. І., Мокрий А. О., Іщук П. С.
У складі тендерної пропозиції переможця також не було надано жодного посвідчення робітника Акопян Є.О. (водій (машиніст) котка).

2.2. П.п. 3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів:
Інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (за переліком Додатку 4).
Переможцем надано у складі тендерної пропозиції копію договору на виконання робіт по об’єкту: «Відновлення елементів благоустрою внутрішньоквартальної пішохідної доріжки від будинку №55 по пр. Героїв Дніпра до вул. Конституції м. Горішні Плавні Полтавської області» (капітальний ремонт) №26/ГД55 від 13.03.2019 року.
Згідно п. 1.4. вказаного Договору «Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації».
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 844 Цивільного кодексу України якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 318 Господарського кодексу України за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Таким чином, проектно-кошторисна документація (або кошторис) є невід’ємною частиною договору підряду згідно чинного законодавства України.
До вказаного Договору переможцем не було долучено проектно-кошторисної документації чи кошторису, а тому неможливо встановити обсяг робіт, який виконувався переможцем згідно вказаного договору, а відповідно такий договір без надання кошторису до нього не може вважатися належним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів.

2.3. П. в) п.п.4.1. п. 4 додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: в) керівний склад та працівники підприємства з визначенням прізвищ, посад.
Довідка з вказаною інформацією переможцем до складу тендерної пропозиції не надавалася.
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №9 від 17.02.2020 р., яка була надана переможцем на виконання п.п. 2.1. п. 2 додатку 2, не може вважатися виконанням вимог п. в) п.п. 4.1. п. 4 додатку 2, оскільки переможцем не надано жодного іншого документу, який би підтверджував, що перелік керівного складу та працівників ПП «ФЕНІКСПРО» вичерпується переліком, наданим згідно довідки №9 від 17.02.2020 р.

2.4. Додатком 4 тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати графік виконання робіт.
Всупереч вимогам тендерної документації переможцем у складі тендерної пропозиції не надано календарний графік робіт.

Відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1. Надати інформацію щодо підстав визнання переможцем торгів ПП «ФЕНІКСПРО» при тому, що тендерна пропозиція ПП «ФЕНІКСПРО» не відповідає вимогам тендерної документації, а також ПП «ФЕНІКСПРО» не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією Замовника.
2. Скасувати рішення Замовника про визнання ПП «ФЕНІКСПРО» переможцем торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-000161-b).


Директор ТОВ «Укрінвестбуд ЛТД» Білецька О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 16:56
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зв’язку з цим зазначаємо про те, що пропозиція переможця торгів ПП «ФЕНІКСПРО» за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
Стосовно скасування замовником свого рішення про визнання переможця торгів, то слід вказати, що згідно ч.9 ст. 18 вказаного ЗУ «Про публічні закупівлі» це можливе за наявності відповідного рішення органу оскарження, до якого ви, при необхідності, маєте змогу звернутись в установленому законом порядку.

Документи

18 березня 2020 16:52
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО" 2 238 930,36
UAH з ПДВ
2 088 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрінвестбуд ЛТД 2 249 512,86
UAH з ПДВ
2 099 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Споруда 2017 2 413 482,02
UAH з ПДВ
2 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Дроб'язко Володимир Олександрович 2 475 974,00
UAH з ПДВ
2 325 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2020 17:42
ст 17.PDF
06 березня 2020 16:35
Кошторис.pdf
06 березня 2020 16:34
Справка МВС.pdf
06 березня 2020 16:34
Справка Налоговая.pdf
06 березня 2020 16:34
Статут.pdf
06 березня 2020 16:34
Довідка.pdf
06 березня 2020 16:33
502.rar
06 березня 2020 16:33
502.rar
03 березня 2020 16:22
Тендерна пропоз.pdf
03 березня 2020 16:22
Кошторис.pdf
03 березня 2020 16:22
502.rar
28 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:44
502.rar
28 лютого 2020 09:44
Кошторис.pdf
28 лютого 2020 09:44
Відповідність.pdf
28 лютого 2020 09:44
Сертификати ч.2.PDF
28 лютого 2020 09:44
Сертифікати ч.1.pdf
28 лютого 2020 09:44
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 09:44
Довідки.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 22:14
Статут.PDF
27 лютого 2020 22:14
сертифікати1.PDF
27 лютого 2020 22:14
сертифікати.PDF
27 лютого 2020 22:14
протокол засновн.PDF
27 лютого 2020 22:14
працівники3.PDF
27 лютого 2020 22:14
працівники2.PDF
27 лютого 2020 22:14
працівники1.PDF
27 лютого 2020 22:14
працівн.PDF
27 лютого 2020 22:14
ПКіВ.rar
27 лютого 2020 22:14
паспорт_код_диплом.PDF
27 лютого 2020 22:14
ОПР_АР.PDF
27 лютого 2020 22:14
обладнання.PDF
27 лютого 2020 22:14
наказ_виписка_витяг.PDF
27 лютого 2020 22:14
Ліц._Дозвіл.PDF
27 лютого 2020 22:14
ДЦ.PDF
27 лютого 2020 22:14
досвід_акти1.PDF
27 лютого 2020 22:14
Досвід_акти.PDF
27 лютого 2020 22:14
довідки.PDF
27 лютого 2020 22:14
Витяг єд.под.PDF
27 лютого 2020 22:14
4Довідки.PDF
27 лютого 2020 22:14
3Довідки.PDF
27 лютого 2020 22:14
2довідки.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 16:04
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:04
Ліцензія.pdf
26 лютого 2020 16:03
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2020 16:03
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 16:03
Дозвіл.JPG
26 лютого 2020 16:03
Витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 16:03
Паспорт.pdf
26 лютого 2020 16:03
Склад працівників.pdf
26 лютого 2020 16:03
Диплом.pdf
26 лютого 2020 16:03
Механізми та техніка.pdf
26 лютого 2020 16:03
Інші довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО"

ТОВ Укрінвестбуд ЛТД

ТОВ Споруда 2017

ФОП Дроб'язко Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО"
#42748854
Переможець 2 088 930,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКСПРО"
#42748854
2 088 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:43
Додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:42
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:40
Договір.pdf укладений
23 березня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із фактичним виконанням робіт, керуючись п.п. 1), п. 5, ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10/ПК-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 070 866,00
UAH