Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко питне пастеризоване (з масовою часткою жиру 2,5%) в плівці)
Очікувана вартість
662 498,46 UAH
UA-2020-02-11-005272-b 16610a57a78148c8bba388febc6cd288
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:33
Очікувана вартість: 662 498,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 312,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29802 кілограми
Молоко питне пастеризоване (з масовою часткою жиру 2,5%) в плівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 19:45
ТД Молоко 11.02.2020р.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 596 040,00
UAH з ПДВ
596 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 662 498,46
UAH з ПДВ
662 498,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 11:37
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2020 19:18
довідка МВС.pdf
11 березня 2020 19:18
довідка ДПС.pdf
05 березня 2020 19:28
тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 19:28
опис.pdf
26 лютого 2020 21:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 21:32
Електронний підпис
25 лютого 2020 23:51
якість молоко.pdf
25 лютого 2020 23:51
тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 23:51
Статуту Дезінфектора.pdf
25 лютого 2020 23:51
Санітарний контроль Ш.pdf
25 лютого 2020 23:51
Проект договору.pdf
25 лютого 2020 23:51
програма зберігання Ш.pdf
25 лютого 2020 23:51
Паспорт Шкарупа.pdf
25 лютого 2020 23:51
Оцінка постачальників.pdf
25 лютого 2020 23:51
Опис Молоко.pdf
25 лютого 2020 23:51
Накази Шкарупа.pdf
25 лютого 2020 23:51
Навчання Шкарупа.pdf
25 лютого 2020 23:51
Навчання дезінфектора.pdf
25 лютого 2020 23:51
Мед книжка Шкарупа.pdf
25 лютого 2020 23:51
Ліцензія Дезінфектора.pdf
25 лютого 2020 23:51
Лист згода.pdf
25 лютого 2020 23:51
ІПН Шкарупа.pdf
25 лютого 2020 23:51
договір перевезення.pdf
25 лютого 2020 23:51
Договір оренди.pdf
25 лютого 2020 23:51
Договір обробки ТЗ Ш.pdf
25 лютого 2020 23:51
довідки постачання.pdf
25 лютого 2020 23:51
Довідки по ст.17.pdf
25 лютого 2020 23:51
довідка про транспорт.pdf
25 лютого 2020 23:51
Довідка про Статут.pdf
25 лютого 2020 23:51
Довідка про санкції.pdf
25 лютого 2020 23:51
Довідка про ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 23:50
Гарантійний лист на ТЗ.pdf
25 лютого 2020 23:50
Відгук молоко.pdf
25 лютого 2020 23:50
Аналогічний договір.pdf
25 лютого 2020 23:50
акти обробки ТЗ.pdf
25 лютого 2020 23:50
АКТ НАССР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 596 040,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 11:41
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3078904662
Переможець 662 498,46
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШКАРУПА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3078904662
662 498,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:41
ДУ_№7-21_до_дог.№28-20_вiд_20.03.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:27
ДУ №6-20 від 30.12.2020 до дог.№28-20 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:19
ДУ_№5-20_до_договору_№28-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:42
Додаткова_угода_4-20_до_Договору_28-20_вiд_20.03.2020_р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:43
ДУ №3-20 до дог.28-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:31
ДУ 2-20 від 22.09.2020р. до договору №28-20.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 10:06
Додаткова угода 1-20 до договору 28-20 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:31
Договір №28-20 від 20.03.2020.pdf укладений
20 березня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 150008,04 грн. (Сто п’ятдесят тисяч вісім грн. 04 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 512490,42 (П’ятсот дванадцять тисяч чотириста дев’яносто грн. 42 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 198914,04 грн. (Сто дев’яносто вісім тисяч дев'ятсот чотирнадцять грн. 04 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 313576,38 (Триста тринадцять тисяч п’ятсот сімдесят шість грн. 38 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 111061,08 грн. (сто одинадцять тисяч шістдесят одна грн. 08 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 202515,30 грн. (двісті дві тисячі п’ятсот п’ятнадцять грн. 30 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 24897,60 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот дев’яносто сім грн. 60 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 177617,70 грн. (сто сімдесят сім тисяч шістсот сімнадцять грн. 70 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити загальну суму Договору в межах 20 відсотків відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 184 864,68
UAH