Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісного (технічного) обслуговування РРО для 2-х касових апаратів
Очікувана вартість
6 480,00 UAH
UA-2020-02-11-004935-b 686d93a3c71d4bbdbbd915b6424f87f3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

380442343576 khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Вебсайт: http://www.khanenkomuseum.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
380442343576
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з сервісного (технічного) обслуговування РРО для 2-х касових апаратів:
1 Підготовка РРО до роботи та введення в експлуатацію в офісі у ВИКОНАВЦЯ, що включає в себе: роботи по введенню в експлуатацію РРО, фіскалізація РРО, введення шапки чеку, програмування 20 найменувань товарів, підготовка до роботи касира (1 людина)
2 Перевірка РРО
3 Програмування заголовка чека
Програмування до 20 найменувань товару
Програмування понад 20 найменувань товару
4 Опломбування РРО
5 Підготовка до роботи касира (1 людина) в офісі Виконавця
6 Інформаційно-консультаційні послуги з виїздом до ЗАМОВНИКА
7 Технічне обслуговування РРО 1раз на місяць
8
Послуги з забезпечення примусової передачи даних РРО (обліковий запис якого був видалений за письмовим повідомленням Замовника)
9 Роботи по повторному підключенню РРО до еквайра (послуги з активації облікового запису в системі інформаційного еквайру, адміністрування якого було призупинено за письмовим повідомленням Замовника або згідно п.7.2.2 Даного Договору)
10 Чистка обладнання від тарганів (чистка РРО та обладнання при порушенні ЗАМОВНИКОМ умов зберігання, проникнення в РРО та обладнання різного роду комах та ін.)
11 Хибний виклик спеціаліста до ЗАМОВНИКА
12 Скасування реєстрації РРО в офісі Виконавця
13 Скасування реєстрації РРО з виїздом до Замовника
14
Виконання (надання) термінових робіт (послуг) (Строк реагування до 2-х годин)
15 Технічна експертиза РРО, які знаходились раніше в експлуатації без сервісного обслуговування або довгий час (більше півроку) не експлуатувалися
16 Налаштування або відновлення працездатності додаткового програмного забезпечення РРО, що не входить до його базової комплектації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з сервісного (технічного) обслуговування РРО для 2-х касових апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

11 лютого 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА"
#24594889
Переможець 6 480,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:25

Документи

11 лютого 2020 17:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:55
ДОД.УГОДА ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА (1).PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:54
ДОД.УГОДА ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА (1).PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:10
ДОД УГОДА №3 ТОВ ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 16:32
Омега дод.угода № 2.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 16:30
Омега дод.угода № 2.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:55
Омега дод.угода № 1.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 17:32
Договір № ЮС-0000253.PDF укладений
11 лютого 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди додати до Договору на сервісне технічне обслуговування та поточний ремонт реєстраторів розрахункових операцій (РРО) № ЮС-0000253 від 01.01.2020р. наступне РРО: ЕККА MINI –T 61.01, зав. № ПБ 6101202767, дата випуску 10.07.2020р.
Номер договору про закупівлю: ЮС-0000253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились збільшити суму договору на 657,00грн. з ПДВ у зв’язку з тим, що Виконавець прийняв на сервісне технічне обслуговування ЕККА MINI –T 61.01 заводський номер ПБ 6101202767. 2. У зв’язку з вище викладеним Сторони домовились п.5.1. розділу 5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ читати в наступній редакції: «ЗАМОВНИК» проводить оплату за сервісне/технічне обслуговування, роботи з поточного ремонту та послуги шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок «ВИКОНАВЦЯ» у розмірі 100 (ста) відсотків вартості робіт (послуг) за кожен місяць згідно з Додатком №1 до даного Договору. Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт протягом 30-ти календарних днів. Загальна вартість Договору на 2020 рік становить 5947,50грн. (п’ять тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 50 копійок), крім того ПДВ 20% 1189,50 грн. (одна тисяча сто вісімдесят дев’ять гривень 50 копійок), 7137,00 грн. (сім тисяч сто тридцять сім гривень 00 копійок).» 3. Інші умови вище вказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною договору № ЮС-000253 від 23.01.2020р., оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода діє з моменту підписання по 31.12.2020 року, згідно з ст. 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер договору про закупівлю: ЮС-0000253
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились збільшити суму договору на 120,00грн. з ПДВ у зв’язку з тим, що Виконавець виконав скасування реєстрації РРО у зв’язку з закінченням визначеного законодавством строку експлуатації та зняв з сервісно технічного обслуговування ЕККА MINI –600.05МЕ заводський номер ПА 65104152. 2. У зв’язку з вище викладеним Сторони домовились п.5.1. розділу 5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ читати в наступній редакції: «ЗАМОВНИК» проводить оплату за сервісне/технічне обслуговування, роботи з поточного ремонту та послуги шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок «ВИКОНАВЦЯ» у розмірі 100 (ста) відсотків вартості робіт (послуг) за кожен місяць згідно з Додатком №1 до даного Договору. Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт протягом 30-ти календарних днів. Загальна вартість Договору на 2020 рік становить 6047,50грн. (шість тисяч сорок сім гривень 50 копійок), крім того ПДВ 20% 1209,50 грн. ( одна тисяча двісті дев’ять гривень 50 копійок), 7257,00 грн. (сім тисяч двісті п’ятдесят сім гривень 00 копійок).» 3. Інші умови вище вказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною договору № ЮС-000253 від 23.01.2020р., оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода діє з моменту підписання по 31.12.2020 року, згідно з ст. 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер договору про закупівлю: ЮС-0000253
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з обмежувальними заходами по запобіганню коронавірусної інфекції (COVID-19) та закриттям музею на карантин послуги по облуговуванню касових апаратів в квітні- червні 2020 року не надавались . Сторони домовились зменшити суму договору на 1620,00грн. з ПДВ, відповідно до розміру отриманих у 2020 році послуг, та п.5.1. розділу 5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ читати в наступній редакції 2. У зв’язку з вище викладеним Сторони домовились п.5.1. розділу 5. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ читати в наступній редакції: «ЗАМОВНИК» проводить оплату за сервісне/технічне обслуговування, роботи з поточного ремонту та послуги шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок «ВИКОНАВЦЯ» у розмірі 100 (ста) відсотків вартості робіт (послуг) за кожен місяць згідно з Додатком №1 до даного Договору. Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт протягом 30-ти календарних днів. Загальна вартість Договору на 2020 рік становить 4697,50грн. (чотири тисячі шістсот дев’яносто сім гривень 50 копійок), крім того ПДВ 20% 939,50 грн. ( дев’ятсот тридцять дев’ять гривень 50 копійок), 5637,00 грн. (п’ять тисяч шістсот тридцять сім гривень 00 копійок).» 3. Інші умови вище вказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються без змін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною договору № ЮС-000253 від 23.01.2020р., оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода діє з моменту підписання по 31.12.2020 року, згідно з ст. 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер договору про закупівлю: ЮС-0000253
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML