Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
66 762,00 UAH
UA-2020-02-11-003358-b d83236e50b694d889a3ef6de3837c033
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парубець Олександр Іванович

380508636089
380679898175
1centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 37899872
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Столярова, 12
Контактна особа: Парубець Олександр Іванович
380508636089,380679898175
1centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:39
Очікувана вартість: 66 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
283 штуки
24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезинфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Столярова,12 каб.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 15:10
Графік поставки.docx
11 лютого 2020 15:09
Запит.docx
11 лютого 2020 15:08
ДОГОВОР-2020 !.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-003358-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 26 лютого 2020 18:43
оскарження рішення
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу , що різниця в пропозиціях становить 33% ,або 22 199 грн, це кошти які могли бути витрачені на придбання дезінфекційних чи інших засобів, натомість вони осядуть в кишенях Замовника. Ви вже давно працюєте в системі ПРОЗОРРО, тож добре знаєте, як повинен проходити аукціон, але його не було. Завідомий Учасник ,з яким ви є у зговорі не збирався знижатись, адже тоді ви не отримаєте хабаря, а він жаданої «перемоги». Такого відхилення , з такою аргументацією ще не було:
Манорапід – не відповідає т.я. має інший склад та не містить пантенол та гліцерин.Аеродезин- не відповідає медико-технічним вимогам ,має інший склад та не придатний для дезінфекції рукавичок.
Шановний голова цивільного захисту, пан чи пані Парубець О.І., чи розумієтесь ви на дезінфекційних засобах, щоб отак вирішувати відповідність, чи ви що прочитали те й написали. А чи відомо Вам , що засоби ,які не відповідають вашим вимогам можуть бути кращими? Яку участь у вирішені питання про дезінфікуючі засоби прийняли медичні працівники, що входять у склад тендерного комітету. Питання про те, що засіб Манорапід преміум клінік відноситься до антисептичних засобів, отже повинен відповідати насамперед вимогам Наказів МОЗ №236 та 798, яких мабуть ви не знаєте. Там чітко зазначено про вимоги до складу і допоміжних. Тож ми жодним чином не порушили цих вимог на відміну від вас, коли порушили двічі закон та наказ, тим самим прописали дискримінаційні вимоги до складу. В складі запропонованого засобу міститься понад 65%спиртів ,ланолін та комплекс догляду за шкірою ( сировина Німеччина). Тож маємо заявити ,що склад засобу набагато кращий ніж заявлений вами, який містить гліцерин та пантенол. Що стосується , іншого засобу Аеродезин, який ми запропонували для швидкої дезінфекції, а ви знову не розгляділи переваги саме в складі, а тому й виникла невідповідність. Саме так, запропонований засіб має сіміш спиртів 1-пропанол та етилового , що посилює дію один –одного, тобто синергетична дія, тому відповідно і показники дії засобу кращі, а саме час експозиції при всіх збудниках інфекцій складає 30сек, на відміну від заявленого вами засобу, де час становить від 30сек до 5 хвилин, тай норми витрат засобу Аеродезин становлять від 10мл/м до 30мл/м, на відміну від вашого замовленого від 30мл/м до 50мл/м. Тож де є перевага? Отже враховуючи наведені факти , вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про відхилення нашої найбільш економічно- привабливої пропозиції, та визнати що засоби відповідають вимогам та є кращими. Крім того , нагадаємо вашим медичним працівникам , що існує поняття ротація засобів, про які ви вже забули протягом 2 років. В іншому разі ми звернемось до розпорядника коштів Департаменту ОЗ, з копією в систему ДОЗОРРО, для моніторингу ваших закупівель на предмет виконання Закону Про публічні закупівлі, а саме основної мети .
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож буде цікаво яку економію бюджету принесла ваша установа за період участі в закупівлях через систему ПРОЗОРРО. Сподіваємось, що ви приймете правильне рішення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 14:28
Шановний скаржнику!
Згідно Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 №10, замовником на акцептування підлягає пропозиція учасника, яка повністю відповідає вимогам опублікованих в оголошенні.
Щодо звинувачень про викладених у Вашій скарзі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб медичної установи у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. КНП« Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №1», як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Якщо Ви продовжите безпідставно звинувачувати посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації. Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 18:43
ЦПМСД 1Дніпро.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 44 413,08
UAH з ПДВ
44 413,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович 66 712,00
UAH з ПДВ
66 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 09:20
12.02.2020 Дез UA-2020-02-11-003358-b.zip

Публічні документи

19 лютого 2020 11:30
дези.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Кулак Євген Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 44 413,08
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:33
ФОП Кулак Євген Анатолійович
#3158520110
Переможець 66 712,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 13:45

Документи

26 лютого 2020 14:33
35.pdf

Документи

03 березня 2020 13:45
36.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кулак Євген Анатолійович
#3158520110
66 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 13:45
36.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:05
Договор ФОП Кулак Е.А-66712,00грн.PDF укладений
13 березня 2020 12:03