Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01173530 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт |
Контактна особа: |
Лашин Ігор Михайлович 380564405660 aerokwg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 175 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 878,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Споживач здійснює повну оплату вартості обсягу спожитої електричної енергії один раз на початку місяця, наступного за розрахунковим | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 3.docx | |
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 2.docx | |
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 1.docx | |
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 4.docx | |
11 лютого 2020 13:45 |
Тендерна документація.docx |
17 лютого 2020 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
11 лютого 2020 13:45 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
11 лютого 2020 13:45 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000002 ● c9d6d73c444b413fbc5443e18b0a3735
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 11:05 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2020-02-11-002410-b 11.02.2020 Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (ЄДРПОУ 01173530) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-19 10:24:10
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн., яку проведено Комунальним підприємством "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
На порушення Додатку 4 Тендерної документації між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, наприклад, в Проекті договору є п. 13.8 який взагалі відсутній в укладеному договорі, додаток 2 до договору не співпадає жодним пунктом з додатком 2 до проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель, тощо.
Зазначене є порушенням ст. 37 Закон № 922-VІІІ (у редакції до 19.04.2020), договір про закупівлю є нікчемним.
Просимо Вас надати інформацію на якій стадії виконано договір від 23.03.2020 № 23, термін дії якого відповідно до інформації яка міститься в електронній системі закупівель до 28.02.2021.
Чому станом на сьогодні Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору?
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-22 14:48:07
Про надання пояснень
Замовником 11.02.2020 розпочато процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн. 23.03.2020 між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір №23 згідно Додатку 4 тендерної документації Проєкту договору, у т.ч. з врахуванням п.13.8., який опубліковано в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями 23.03.2020 року. Додатковою угодою №1 від 30.03.2020 були внесені зміни, у тому числі до Додатку 2 Договору.
Відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (у редакції до 19.04.2020), звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. На даний час не оприлюднено звіт про виконання договору у зв’язку з тим, що Замовником не виконані свої зобов’язання в повному обсязі. Тобто, перед Постачальником рахується кредиторська заборгованість.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-26 16:23:08
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн., яку проведено Комунальним підприємством "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо Вас надати (опублікувати) підтверджуючи документи, щодо наявної кредиторської заборгованості.
Просимо пояснити чому не продовжено термін договору, до повного його виконання.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-29 18:06:14
Про надання пояснень
Підтверджуючи документи, щодо наявної кредиторської заборгованості будуть надані (опубліковані) пізніше, в зв'язку з тим, що на данний час від ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" очікуються підтверджуючі документи (акт звірки).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником 11.02.2020 розпочато процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн. 23.03.2020 між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір №23 відповідно до Додатку 4 тендерної документації Проєкту договору, та розміщено в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями 23.03.2020 року. Додатковою угодою №1 від 30.03.2020, №2 від 24.12.2020, №3 від 30.12.2020, №4 від 26.01.2021 були внесені зміни, у тому числі до Додатків Договору. На підставі положень пунктів 13.8 розділу 13 договору про постачання електричної енергії №23 від 23.03.2020 року керуючись нормами ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Постачальник прийшли до згоди Додатковою угодою №4 від 26.01.2021 продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та подовжити термін дії договору до 28.02.2021, яку опублікованою в електронній системі закупівель. В частині не оприлюднення звіту про виконання договору, відповідно до якого Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, пояснюємо, що відповідно до Договору №23 від 23.03.2020 року рахується заборгованість перед Постачальником. Договір вважається виконаним і звіт про його виконання потрібно оприлюднювати після того як сторони повністю виконали свої права та обов’язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата. В такому разі не має значення чи закінчився строк дії договору, важливо чи він виконаний у повному обсязі сторонам. Отже, Замовником не порушено вимоги чинного законодавства. Крім того, повідомляємо, що Замовником не укладався договір від 16.04.2021 № 150, який зазначено у висновку Східного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021, тому відсутні підстави щодо здійснення заходів усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи стосовно припинення зобов’язань за цим договором.
2021-08-09 18:19:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.deadlineForThePublicationDocumentation • не усунуто
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-11-002410-b Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено порушення діючого законодавства в частині укладання договору та змін до нього і не дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації про закупівлю. Щодо договору від 16.04.2021 № 150 зазначеного в п. ІІІ висновку, просимо вважати технічна помилка та читати як договір від 23.03.2020 № 23
2021-08-13 16:13:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" |
1 002 483,36
UAH з ПДВ
|
962 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ |
984 744,00
UAH з ПДВ
|
962 789,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 059 240,00
UAH з ПДВ
|
962 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
1 082 520,00
UAH з ПДВ
|
962 790,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
1 138 392,00
UAH з ПДВ
|
965 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 018 267,20
UAH з ПДВ
|
982 076,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
982 080,00
UAH з ПДВ
|
982 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" |
1 047 600,00
UAH з ПДВ
|
1 029 965,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" #41200257 |
Відхилено |
962 789,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 16:05
|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ #42093239 |
Переможець |
962 789,90
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 18:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 11:49
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 11:15
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:30
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:54
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:13
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 11:48
|
Договір.pdf | укладений |
23 березня 2020 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі положень пунктів 13.7 розділу 13 договору про постачання електричної енергії № 23 від 23.03.2020 року (далі – договір) керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду. Детальніше наведено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду. Детальніше наведено в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1. розділу 5. викласти у наступній редакції: 5.1. Загальна вартість цього Договору становить 814 752 гривень 00 коп. (вісімсот чотирнадцять тисяч сімсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 135 792 грн. 00 коп: - за рахунок коштів підприємства 70 552 грн. 21 коп. - за рахунок коштів міського бюджету 744 199 грн. 79 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |