Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата електроенергії
Очікувана вартість
1 175 640,00 UAH
UA-2020-02-11-002410-b 300a02be51b44101bd625798b94e6cf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

380564405660 aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
380564405660
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 175 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 878,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
582000 Кіловат-година
Оплата електроенергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Споживач здійснює повну оплату вартості обсягу спожитої електричної енергії один раз на початку місяця, наступного за розрахунковим Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 3.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 2.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 1.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 4.docx
11 лютого 2020 13:45
Тендерна документація.docx
17 лютого 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 3.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 2.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 1.docx
11 лютого 2020 13:45
ДОДАТОК 4.docx
11 лютого 2020 13:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО РОЗПОДІЛУ
Дата подання: 14 лютого 2020 11:21
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:19
В ціну враховується тариф з розподілу?
Відповідь: Тендерний комітет комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання від 14.02.2020 повідомляє наступне. Тариф на послуги з розподілу електричної енергії не входить до складу очікуваної вартості предмета закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-07-000002 ● c9d6d73c444b413fbc5443e18b0a3735
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.07.2021 № 343

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2020-02-11-002410-b 11.02.2020 Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (ЄДРПОУ 01173530) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-19 10:24:10

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн., яку проведено Комунальним підприємством "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

На порушення Додатку 4 Тендерної документації між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір якій не співпадає в окремих пунктах з Проектом договору та додатками до нього. Так, наприклад, в Проекті договору є п. 13.8 який взагалі відсутній в укладеному договорі, додаток 2 до договору не співпадає жодним пунктом з додатком 2 до проекту договору, який опубліковано в електронній системі закупівель, тощо.
Зазначене є порушенням ст. 37 Закон № 922-VІІІ (у редакції до 19.04.2020), договір про закупівлю є нікчемним.
Просимо Вас надати інформацію на якій стадії виконано договір від 23.03.2020 № 23, термін дії якого відповідно до інформації яка міститься в електронній системі закупівель до 28.02.2021.
Чому станом на сьогодні Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору?

З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-22 14:48:07

Про надання пояснень

Замовником 11.02.2020 розпочато процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн. 23.03.2020 між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір №23 згідно Додатку 4 тендерної документації Проєкту договору, у т.ч. з врахуванням п.13.8., який опубліковано в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями 23.03.2020 року. Додатковою угодою №1 від 30.03.2020 були внесені зміни, у тому числі до Додатку 2 Договору.
Відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (у редакції до 19.04.2020), звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. На даний час не оприлюднено звіт про виконання договору у зв’язку з тим, що Замовником не виконані свої зобов’язання в повному обсязі. Тобто, перед Постачальником рахується кредиторська заборгованість.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-26 16:23:08

Запит про надання пояснень (Інформації, документів)

Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн., яку проведено Комунальним підприємством "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).

Просимо Вас надати (опублікувати) підтверджуючи документи, щодо наявної кредиторської заборгованості.
Просимо пояснити чому не продовжено термін договору, до повного його виконання.

З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-29 18:06:14

Про надання пояснень

Підтверджуючи документи, щодо наявної кредиторської заборгованості будуть надані (опубліковані) пізніше, в зв'язку з тим, що на данний час від ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" очікуються підтверджуючі документи (акт звірки).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником 11.02.2020 розпочато процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (UA-2020-02-11-002410-b) очікуваною вартістю 1 175 640,00 грн. 23.03.2020 між Замовником та переможцем - ТОВ "Запоріжжяелектропостачання" укладено договір №23 відповідно до Додатку 4 тендерної документації Проєкту договору, та розміщено в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями 23.03.2020 року. Додатковою угодою №1 від 30.03.2020, №2 від 24.12.2020, №3 від 30.12.2020, №4 від 26.01.2021 були внесені зміни, у тому числі до Додатків Договору. На підставі положень пунктів 13.8 розділу 13 договору про постачання електричної енергії №23 від 23.03.2020 року керуючись нормами ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Постачальник прийшли до згоди Додатковою угодою №4 від 26.01.2021 продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та подовжити термін дії договору до 28.02.2021, яку опублікованою в електронній системі закупівель. В частині не оприлюднення звіту про виконання договору, відповідно до якого Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, пояснюємо, що відповідно до Договору №23 від 23.03.2020 року рахується заборгованість перед Постачальником. Договір вважається виконаним і звіт про його виконання потрібно оприлюднювати після того як сторони повністю виконали свої права та обов’язки. Тобто, був поставлений весь товар/роботи/послуги та за них була здійснена оплата. В такому разі не має значення чи закінчився строк дії договору, важливо чи він виконаний у повному обсязі сторонам. Отже, Замовником не порушено вимоги чинного законодавства. Крім того, повідомляємо, що Замовником не укладався договір від 16.04.2021 № 150, який зазначено у висновку Східного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021, тому відсутні підстави щодо здійснення заходів усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи стосовно припинення зобов’язань за цим договором.

2021-08-09 18:19:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Порушення строків оприлюднення тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.deadlineForThePublicationDocumentation • не усунуто

до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-11-002410-b Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено порушення діючого законодавства в частині укладання договору та змін до нього і не дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації про закупівлю. Щодо договору від 16.04.2021 № 150 зазначеного в п. ІІІ висновку, просимо вважати технічна помилка та читати як договір від 23.03.2020 № 23

2021-08-13 16:13:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС" 1 002 483,36
UAH з ПДВ
962 789,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ 984 744,00
UAH з ПДВ
962 789,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 1 059 240,00
UAH з ПДВ
962 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 1 082 520,00
UAH з ПДВ
962 790,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 1 138 392,00
UAH з ПДВ
965 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 1 018 267,20
UAH з ПДВ
982 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 982 080,00
UAH з ПДВ
982 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" 1 047 600,00
UAH з ПДВ
1 029 965,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 09:58
Електронний підпис
27 лютого 2020 09:57
vidom.pdf
26 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:26
Інформаційна довідка.PDF
26 лютого 2020 17:26
Гарантійний лист.PDF
26 лютого 2020 17:26
Рішення_1.PDF
26 лютого 2020 17:26
РІШЕННЯ _70 .PDF
26 лютого 2020 17:26
4. Витяг ПДВ.PDF
26 лютого 2020 17:26
Технічне завдання.PDF
26 лютого 2020 17:26
4. Паспорт і код.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 13:47
Електронний підпис
04 березня 2020 16:34
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:59
14. Гарант лист якість.pdf
26 лютого 2020 15:59
7. довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 15:59
4.6 ліцензія.pdf
26 лютого 2020 15:59
4.3 Витяг ЄДР.pdf
26 лютого 2020 15:59
4.2 витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 15:59
3. ст.17.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:57
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:56
Технічні (2).pdf
26 лютого 2020 15:56
Технічне зхавдання.pdf
26 лютого 2020 15:56
Статут (1).pdf
26 лютого 2020 15:56
Стаття 17.pdf
26 лютого 2020 15:56
проект договору.pdf
26 лютого 2020 15:56
Ліцензування (2).pdf
26 лютого 2020 15:56
Лист про код доступу.pdf
26 лютого 2020 15:56
Інформація щодо ТЗ.pdf
26 лютого 2020 15:56
Згода на обробку даних.pdf
26 лютого 2020 15:55
Гарантійний лист ціна.pdf
26 лютого 2020 15:55
Витяг ПДВ копія (1).pdf
26 лютого 2020 15:55
Витяг ПДВ 21022020.pdf
26 лютого 2020 15:55
Витяг ПДВ 21_02.pdf
26 лютого 2020 15:55
Витяг з ЄДР від 17.02.2020.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:39
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:09
Статут.pdf
19 лютого 2020 16:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 лютого 2020 16:09
Копія паспорту.pdf
19 лютого 2020 16:09
Довіреність.pdf
19 лютого 2020 16:09
Довідка щодо якості.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:57
Cтатут Копія.pdf
25 лютого 2020 16:57
Проект договору.pdf
25 лютого 2020 16:57
Наказ на директора.pdf
25 лютого 2020 16:57
Копія постанови № 429.pdf
25 лютого 2020 16:57
Довідка банк.pdf
25 лютого 2020 16:57
1377 Реєстр.pdf
25 лютого 2020 16:57
1212 щодо санкцій.pdf
25 лютого 2020 16:57
1182 Довідка Стаття 17.pdf
25 лютого 2020 16:56
1178 Технічне завдання.pdf
25 лютого 2020 16:56
1176 Стаття 16.pdf
25 лютого 2020 16:56
1165 щодо витрат.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:59
20 Програма АК.pdf
25 лютого 2020 15:59
17 Баланс 3 квартал.pdf
25 лютого 2020 15:59
19 Наказ АК.pdf
25 лютого 2020 15:59
16 Сертифікація.pdf
25 лютого 2020 15:59
18 Опис 21.01.2019.pdf
25 лютого 2020 15:59
2.1 Проект договору.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.4 Витяг ЄДР 21.02.2020.pdf
25 лютого 2020 15:59
4 Статут 21.01.2019.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.1 Паспорт.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.8 Постанова 24.02.pdf
25 лютого 2020 15:59
3 Стаття 17.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.3 Виписка ЄДР.pdf
25 лютого 2020 15:59
15 Бенефіціар.pdf
25 лютого 2020 15:59
6.2 Протокол директор.pdf
25 лютого 2020 15:59
12 Довідка якість.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.7 Ліцензія.pdf
25 лютого 2020 15:59
4.2 Витяг ПДВ.pdf
25 лютого 2020 15:59
8 Стаття 16.pdf
25 лютого 2020 15:59
6.3 Наказ директор.pdf
25 лютого 2020 15:59
10 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:42
Довідки з банку.pdf
20 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
20 лютого 2020 18:16
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
20 лютого 2020 18:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 лютого 2020 18:16
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 лютого 2020 18:16
Довідки статті 17.pdf
20 лютого 2020 18:16
Довідка щодо довкілля.pdf
20 лютого 2020 18:16
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
20 лютого 2020 18:16
8 Виписка з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 18:15
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
20 лютого 2020 18:15
2 ВИТЯГ ЄДР 08.01.20.pdf
20 лютого 2020 18:15
1 Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 09:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 07:03
6.1. Виятг ЄДР від 03.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС"

ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОТЕХРЕСУРС"
#41200257
Відхилено 962 789,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:05
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
#42093239
Переможець 962 789,90
UAH з ПДВ
04 березня 2020 18:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
#42093239
962 789,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:49
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:15
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:30
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:54
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:13
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:48
Договір.pdf укладений
23 березня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі положень пунктів 13.7 розділу 13 договору про постачання електричної енергії № 23 від 23.03.2020 року (далі – договір) керуючись нормами ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду. Детальніше наведено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», за взаємною згодою сторін уклали цю додаткову угоду. Детальніше наведено в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. розділу 5. викласти у наступній редакції: 5.1. Загальна вартість цього Договору становить 814 752 гривень 00 коп. (вісімсот чотирнадцять тисяч сімсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 135 792 грн. 00 коп: - за рахунок коштів підприємства 70 552 грн. 21 коп. - за рахунок коштів міського бюджету 744 199 грн. 79 коп.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №23 від 23.03.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML