Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 44510000-8 Знаряддя (граблі, полотно КА).
Очікувана вартість
11 240,00 UAH
UA-2020-02-11-001628-b 964aa05d4b2f48febc209f8934ee65e6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380936483391 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380936483391
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 19:00
Очікувана вартість: 11 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Граблі, полотно КА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:06
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимоги до предмету закупівлі, у тому числі стосовно технічних характеристик, визначено в вимогах закупівлі. 2. Вимоги до інформації, що повинна міститись в цінових пропозиціях, визначено в умовах закупівлі щодо необхідності надати Учасником документи, які підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам Замовника. 3. Питання участі організацій з різними формами оподаткування, а також оцінювання пропозицій регламентовано Законом України "Про публічні закупівлі". 4. Очікувана вартість закупівлі визначається згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі визначення показників закупівлі річним планом закупівель, що затверджується у встановленому законодавством порядком, питання визначення ПДВ в очікуваної вартості регламентовано у тому числі порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Уповноваженим органом з питань державних закупівель. 5. Ціна пропозиції, згідно з законодавством, передбачає всі витрати учасника щодо формування вартості конкретного предмета закупівлі, для укладання договору про закупівлю, у разі визначення пропозиції Учасника найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам Замовника та Закону України "Про публічні закупівлі"..

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій