Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32190584 |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ДАЧА КОВАЛЕВСЬКОГО, буд 81 |
Контактна особа: |
Рижикова Тетяна Іванівна +380973007330 mdl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 19:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 13:18 |
336 Фармацевтичні препарати.docx | |
15 лютого 2020 18:38 |
ЗМІНИ.docx |
20 лютого 2020 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2020 13:18 |
336 Фармацевтичні препарати.docx
|
||||||
15 лютого 2020 18:38 |
ЗМІНИ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-28-000022 ● 9241c1f070054292b903b38c9c5bd5b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2020 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2020 Одеса № 69
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.02.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.02.2020 № 69
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-11-001445-c 11.02.2020 Інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-05 14:24:32
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.02.2020 № 69 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча лікарня № 2» Одеської міської ради (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2020-02-11-001445-c, дата оприлюднення 11.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі, встановленим частиною 6 розділу 3 тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), тоді як ПП «САНА КО» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження, що запропоновані товари сертифіковані та зареєстровані в Україні, мають свідоцтво про Державну реєстрацію Міністерства охорони здоров'я України?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі встановленим частиною 6 розділу 3 тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), тоді як ПП «САНА КО» у складі тендерної пропозиції не надані інструкції з використання препаратів, викладені українською мовою та затверджені належним чином?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-07 16:45:59
Відповідь
Пропозиція учасника, ПП «САНА КО», в цілому відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Укладений договір розірвано, порушення усунуті.
2020-03-20 17:28:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" #31117042 |
Переможець |
839 315,89
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 17:19
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 16:12
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 15:43
|
7.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
6.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
5.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
4.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
3.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
2.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
1.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
07-2020.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |