Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) – (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2020-02-11-001284-c 19c3e6e455554862970b79b2fdb2e5b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:50
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Фастівська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:38
Протокол зміни в ТД компи.pdf
19 лютого 2020 16:38
Тендерна док.компи нова редакція.doc
19 лютого 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:38
Протокол зміни в ТД компи.pdf
19 лютого 2020 16:38
Тендерна док.компи нова редакція.doc
11 лютого 2020 16:46
Тендерна док.компи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 12 лютого 2020 11:20
Дата відповіді: 17 лютого 2020 15:37
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)В тендерній документації, а саме: Забезпечення тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 19500,00 грн. (3% від очікуваної суми закупівлі) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Чи обов'язкові ці вимоги? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) еквіваленти допускаються; системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть
2) Забезпечення обов"язкове
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 14:11
Дата відповіді: 17 лютого 2020 15:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Так допускаємо, якщо їх характеристики та відповідне покоління вважається покращеною версією

- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Замовником визначено комплектацію персонального комп’ютера, вимоги щодо зазначення виробника є дискримінацією інших виробників.

- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дана інформація зазначена в тендерній документації.

- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Дана інформація зазначена в тендерній документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-12-000027 ● 2eb2d5ca49aa44eeaf482ff821c5999b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.03.2020 № 9

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.03.2020 року № 9
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-02-11-001284-c від 11.02.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На порушення абзацу 8 частини другої статті 21 Закону у пунктах 14 та 15 оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформації щодо забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається тендерною документацією Замовника повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. На порушення частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. Також, станом на 18.03.2020р. договір про закупівлю укладений, тому здійснити заходи визначені ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відмінити процедуру закупівлі неможливо, у зв’язку із чим повідомляємо про неможливість усунення порушення. Крім того з 1 квітня 2020 року у повному обсязі запрацює програма медичних гарантій. НСЗУ (Національна служба здоров’я України) буде сплачувати підприємству за медичні послуги, надані пацієнтам. Відповідно до вимог НСЗУ комп'ютеризація закладів охорони здоров'я є необхідним етапом для запровадження системи електронного здоров'я (e-health) в Україні. Комп’ютери необхідні для роботи в медичній інформаційній системі (МІС). Оплата НСЗУ як замовника послуг буде відбуватись за пролікований випадок, оцінка якого здійснюється на підставі аналізу ф.066\о. При цьому важливим є правильне кодування діагнозів і всіх інтервенцій. При співпраці з НСЗУ ключовим моментом є вчасність подання інформації за проліковані випадки. Тобто, інформація про виписаних хворих повинна вноситись в МІС в режимі реального часу. Тому станом на 01.04.2020р. кожне робоче місце лікаря повинно бути обладнане комп'ютером та підключено до локальної мережі. Щодо неподання довідок (оригіналів, або нотаріально завірених копій), виданих уповноваженими органами, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (довідка про відсутність судимості та довідка про відсутність заборгованості за податками) повідомляємо, що Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що: «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом (УМВС) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом про те, що учасник не має (або має) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна станом на дату подання документу або на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Тобто, у який саме спосіб Учасник повинен надати дані документи не зазначено. 12.03.2020 Учасником переможцем надано довідку про відсутність судимості та довідку відсутність заборгованості за податками (копії документів додаються).

2020-03-23 18:57:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 485 590,50
UAH з ПДВ
482 538,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 496 471,68
UAH з ПДВ
485 583,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 512 700,00
UAH з ПДВ
512 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна 603 900,00
UAH з ПДВ
603 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
26 лютого 2020 12:14
5. Інші документи.rar
26 лютого 2020 12:14
4. Повноваження.rar
26 лютого 2020 12:14
3. Технічний опис.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:06
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:05
інші документи.rar
26 лютого 2020 13:32
Підписаний_Лицензия.pdf
26 лютого 2020 13:32
Підписаний_G0220-3095-GL_tender.pdf
26 лютого 2020 13:32
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
26 лютого 2020 13:27
повноваження.rar
26 лютого 2020 13:27
технічний опис.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 14:16
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:15
Технічний опис.rar
26 лютого 2020 14:15
повноваження.rar
26 лютого 2020 14:15
інші документи.rar
26 лютого 2020 14:15
інформація щодо ст 17.rar
26 лютого 2020 14:15
545-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Гульпе Лілія Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 482 538,06
UAH з ПДВ
04 березня 2020 18:45
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 485 583,18
UAH з ПДВ
07 березня 2020 16:47
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 512 700,00
UAH з ПДВ
07 березня 2020 16:53
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна
#2973611262
Переможець 603 900,00
UAH з ПДВ
07 березня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна
#2973611262
603 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 08:28
Договір укладений
18 березня 2020 08:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 603 900,00
UAH