Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 16:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 16:50 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 16:38 |
Протокол зміни в ТД компи.pdf | |
19 лютого 2020 16:38 |
Тендерна док.компи нова редакція.doc |
19 лютого 2020 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2020 16:38 |
Протокол зміни в ТД компи.pdf
|
|||
19 лютого 2020 16:38 |
Тендерна док.компи нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Забезпечення обов"язкове
Так допускаємо, якщо їх характеристики та відповідне покоління вважається покращеною версією
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Замовником визначено комплектацію персонального комп’ютера, вимоги щодо зазначення виробника є дискримінацією інших виробників.
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дана інформація зазначена в тендерній документації.
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Дана інформація зазначена в тендерній документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-12-000027 ● 2eb2d5ca49aa44eeaf482ff821c5999b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2020 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2020 № 9
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.03.2020 року № 9
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-02-11-001284-c від 11.02.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
На порушення абзацу 8 частини другої статті 21 Закону у пунктах 14 та 15 оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформації щодо забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається тендерною документацією Замовника повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. На порушення частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. Також, станом на 18.03.2020р. договір про закупівлю укладений, тому здійснити заходи визначені ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відмінити процедуру закупівлі неможливо, у зв’язку із чим повідомляємо про неможливість усунення порушення. Крім того з 1 квітня 2020 року у повному обсязі запрацює програма медичних гарантій. НСЗУ (Національна служба здоров’я України) буде сплачувати підприємству за медичні послуги, надані пацієнтам. Відповідно до вимог НСЗУ комп'ютеризація закладів охорони здоров'я є необхідним етапом для запровадження системи електронного здоров'я (e-health) в Україні. Комп’ютери необхідні для роботи в медичній інформаційній системі (МІС). Оплата НСЗУ як замовника послуг буде відбуватись за пролікований випадок, оцінка якого здійснюється на підставі аналізу ф.066\о. При цьому важливим є правильне кодування діагнозів і всіх інтервенцій. При співпраці з НСЗУ ключовим моментом є вчасність подання інформації за проліковані випадки. Тобто, інформація про виписаних хворих повинна вноситись в МІС в режимі реального часу. Тому станом на 01.04.2020р. кожне робоче місце лікаря повинно бути обладнане комп'ютером та підключено до локальної мережі. Щодо неподання довідок (оригіналів, або нотаріально завірених копій), виданих уповноваженими органами, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (довідка про відсутність судимості та довідка про відсутність заборгованості за податками) повідомляємо, що Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що: «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом (УМВС) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом про те, що учасник не має (або має) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна станом на дату подання документу або на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Тобто, у який саме спосіб Учасник повинен надати дані документи не зазначено. 12.03.2020 Учасником переможцем надано довідку про відсутність судимості та довідку відсутність заборгованості за податками (копії документів додаються).
2020-03-23 18:57:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
485 590,50
UAH з ПДВ
|
482 538,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
496 471,68
UAH з ПДВ
|
485 583,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
512 700,00
UAH з ПДВ
|
512 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна |
603 900,00
UAH з ПДВ
|
603 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
482 538,06
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 18:45
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
485 583,18
UAH з ПДВ
|
07 березня 2020 16:47
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
512 700,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2020 16:53
|
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна #2973611262 |
Переможець |
603 900,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2020 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 08:28
|
Договір | укладений |
18 березня 2020 08:27
|