Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Корчик Шепетівського району Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
31 160 535,00 UAH
UA-2020-02-11-001262-c ec37ac43f56f480da1e7fe9129ee2d01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 28 лютого 2020 14:05
Очікувана вартість: 31 160 535,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Корчик Шепетівського району Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30411, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, с. Корчик
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 60 млн. гривень: 20%
Понад 45 млн. грн. до 60 млн грн. включно: 15%
Понад 30 млн. грн. до 45 млн грн. включно: 10%
Понад 15 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 15 млн грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 50 працівників: 10%
Від 40 до 50 працівників включно: 7%
Від 30 до 40 працівників включно: 5%
Від 20 до 30 працівників включно: 3%
До 20 працівників: 0%
18 лютого 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:06
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
18 лютого 2020 16:06
1.ТД Корчик - нова редакція.doc
11 лютого 2020 16:39
5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
11 лютого 2020 16:39
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
11 лютого 2020 16:39
3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
11 лютого 2020 16:39
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
11 лютого 2020 16:39
6. Додаток_5_Iнформацiя.doc
18 лютого 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:06
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
18 лютого 2020 16:06
1.ТД Корчик - нова редакція.doc
11 лютого 2020 16:39
1.ТД Корчик.doc
11 лютого 2020 16:39
5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
11 лютого 2020 16:39
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
11 лютого 2020 16:39
3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
11 лютого 2020 16:39
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
11 лютого 2020 16:39
6. Додаток_5_Iнформацiя.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-04-000008 ● 9140a3eafd7446cfac391c506d533aaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2021 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.11.2021 484
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 484

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-11-001262-c 11.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Управління Світлана БУЛАНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі тендерним комітетом державного підприємства «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» проведено засідання. На засіданні тендерного комітету наголошено щодо врахування вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону та не зазначення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів під час подальшого розроблення тендерних документації. Також, наголошено на дотриманні вимог пункту 2 наказу від 22.03.2016 № 490 щодо зазначення інформації щодо опису змін, що внесені до істотних умов договору та інформацію щодо суми договору та обсягу виконання робіт після внесення змін. Сканована копія протоколу додається.

2021-11-18 16:23:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 30 760 392,00
UAH з ПДВ
30 760 392,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 21 532 274.40 Документи
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ" 31 120 244,80
UAH з ПДВ
31 120 244,80
UAH з ПДВ
1.2142857143 25 628 436.89 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 31 160 500,00
UAH з ПДВ
31 160 500,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 25 661 588.23 Документи

Публічні документи

07 березня 2020 13:21
Електронний підпис
07 березня 2020 13:18
додвіка МВС Бурець
07 березня 2020 13:18
довідка МВС Клімчук
07 березня 2020 13:18
довідка ДПІ
27 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:20
Субпідрядник.pdf
27 лютого 2020 17:20
ПропозиціяДокументи.pdf
27 лютого 2020 17:20
Проект Корчик.pdf
27 лютого 2020 17:20
ПропозиціяДокументи.pdf
27 лютого 2020 17:20
Приват Корчик.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація4.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація4.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація3.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація3.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація2.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація2.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація1.pdf
27 лютого 2020 17:20
Кваліфікація1.pdf
27 лютого 2020 17:19
Корчик кошторис.rar
27 лютого 2020 17:19
Корчик кошторис.rar
27 лютого 2020 17:19
Банківська гарантія.rar
27 лютого 2020 17:19
Банківська гарантія.rar
27 лютого 2020 17:19
Новая папка.rar
27 лютого 2020 17:19
Субпідрядник.pdf
27 лютого 2020 17:19
Проект Корчик.pdf
27 лютого 2020 17:19
Приват Корчик.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 13:31
Дозвільні документи.rar
27 лютого 2020 13:31
Пропозиція.rar

Публічні документи

27 лютого 2020 15:45
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:43
Довідки пдф.rar
27 лютого 2020 15:43
аналогічні договора_1.rar
27 лютого 2020 15:43
Інші документи_1.rar
27 лютого 2020 15:43
аналогічні договора_2.rar
27 лютого 2020 15:43
Інші документи.rar
27 лютого 2020 15:43
працівники.rar
27 лютого 2020 15:43
Працівники_2.rar
27 лютого 2020 15:43
аналогічні договора_3.rar
27 лютого 2020 15:43
аналогічні договора_4.rar
27 лютого 2020 15:43
Техніка,Офіс,Склад.rar
27 лютого 2020 15:43
Інші документи_5.rar
27 лютого 2020 15:43
Аналогічні договори.rar
27 лютого 2020 15:43
Інші документи_2.rar
27 лютого 2020 15:43
Кошторисник.rar
27 лютого 2020 15:43
Інші документи_3.rar
27 лютого 2020 15:43
Техпаспорти.rar
27 лютого 2020 15:43
Відгук.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
Переможець 30 760 392,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
30 760 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 17:40
ДУ Корчик.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 17:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:29
корчик.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:48
КОРЧИК(1).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:44
корчик школа.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:45
Д.у_4 КОРЧИК 12.11.2020.jpg зміни до договору
12 листопада 2020 11:43
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:54
ДУ 3 Корчик школа.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:52
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:31
ДУ 2 Корчик школа скан-конвертирован.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 17:43
ДУ 1 Корчик школа скан.pdf зміни до договору
25 березня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 18:41
Договір про закупівлю укладений
23 березня 2020 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, за взаємною згодою, вирішили:  Реквізити Підрядника викласти в такій редакції: ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія «Форвард Плюс» Індекс: 35841, Адреса: Рівненська область, Острозький район, с. Грем’яче, вул. Центральна, 80 р/р UA888201720355309012700703801 в Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA873005140000026004500342552 в АТ «Креді Агріколь Банк» код ЄДРПОУ 33707409, Ліцензія № 23-Л дійсна до 21.06.2021, ІПН 337074022234, Свідоцтво № 200002326, Тел./факс. (03842) 9-03-21, e-mail: forwardplus@ukr.net 2. Дана Додаткова угода з додатками являється невід’ємною частиною Договору № 2 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 23 березня 2020 року і вступає в силу з моменту її підписання сторонами. 3. Всі інші умови Договору № 2 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 23 березня 2020 року не змінені даною угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. Юридичні адреси, реквізити і підписи сторін ЗАМОВНИК ПІДРЯДНИК Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія «Форвард Плюс» Індекс: 29000, Адреса: Україна, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113 р/р UA953204780000000026047122845 в Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA643204780000000026003122845 в АБ «Укргазбанк» у м. Києві код ЄДРПОУ 37098303 ІПН № 370983022259 свідоцтво № 100291016 Тел./факс. (0382) 76-51-30 e-mail: obl.cluzhbazamov-km@ukr.net Індекс: 35841, Адреса: Рівненська область, Острозький район, с. Грем’яче, вул. Центральна, 80 р/р UA888201720355309012700703801 в Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA873005140000026004500342552 в АТ «Креді Агріколь Банк» код ЄДРПОУ 33707409, Ліцензія № 23-Л дійсна до 21.06.2021, ІПН 337074022234, Свідоцтво № 200002326, Тел./факс. (03842) 9-03-21, e-mail: forwardplus@ukr.net Директор М.П. ___________ Колеснік А.В. Директор М.П. ___________ Клімчук О.П.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо порядку фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін щодо продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін в частині продовження строку дії договору за взаємнною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML