Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 15130000-8 «М’ясопродукти» (Тушонка яловича)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000915-b 3872a96b07904956855723aa092ffcb4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зеленковська Марія Андріївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАС
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Зеленковська Марія Андріївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
ДК 021:2015 (CPV) - 15130000-8 «М’ясопродукти» (тушонка яловича)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка
Дата подання: 12 лютого 2020 16:25
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:49
Добрый день! Просим Вас ответить на несколько вопросов по поводу поставки: - Обязательное присутствие представителя стороны поставщика при поставке продукции?. - Выгрузка продукции (тушенка) осуществляется силами покупателя или поставщиком? - Какие документы должны быть при выгрузке, возможно ли их предоставить до момента поставки (почта, курьерской службой)? - Возможен срок поставки продукции в течении 3-5 рабочих дней? Заранее благодарен. ternovoy.dima@gmail.com +380988444666
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на Ваші запитання:

1. Щодо обов’язкового представника сторони Постачальника: для забезпечення постачання Замовнику якісного товару та для виключення непорозумінь при оцінці поставленого товару, в інтересах обох сторін, наявність представника сторони Постачальника обов’язкове. Також, в п.п. 5.4. розд. V проекту Договору-постачання зазначено, що «Транспортування товару здійснюється транспортом Постачальника…», що й має на увазі наявність представника Постачальника в особі водія або експедитора.

2. Щодо вивантаження товару: в п.п. 5.4. розд. V проекту Договору-постачання зазначено, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товари у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи...». Мається на увазі - вивантаження товару силами Постачальника.

3. Щодо надання документів при вивантаженні товару: на момент поставки товару Замовник повинен мати від Постачальника наступні документи:
- копії документів, що підтверджують якість товарів;
- рахунок;
- видаткову накладну.
Надання вищезазначених документів до моменту постачання товару можливе.

4. Щодо строків постачання: Замовником внесено зміни в п.п. 5.1. розд. V проекту Договору.
Доставка
Дата подання: 13 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 13 лютого 2020 12:03
Спасибо за ответ. Интересует еще вопрос, выгрузка товара поставщиком с автотранспорта на рампу или в сам склад? Если в склад то возможно узнать примерное расстояние от точки выгрузки с автотранспорта. Заранее благодарен.
Відповідь: Вивантаження товару здійснюється з автотранспорту Постачальника у приміщення харчового складу установи Замовника. Відстань від авто до складу складає приблизно 5 метрів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ФАБРИКА ЗДОРОВО" 52 020,00
UAH з ПДВ
52 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ 18" 58 920,00
UAH з ПДВ
57 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 12:30
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:43
кв..zip

Публічні документи

19 лютого 2020 16:24
Цінова зі змінами.pdf
14 лютого 2020 13:36
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ФАБРИКА ЗДОРОВО"

ТОВ "СМАРТ 18"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ФАБРИКА ЗДОРОВО"
#37330979
Відхилено 52 020,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 14:00
ТОВ "СМАРТ 18"
#42282880
Переможець 57 660,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 08:52

Документи

Документи

20 лютого 2020 08:52
Протокол Переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 08:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ 18"
#42282880
57 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 08:52
Протокол Переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №36п.pdf укладений
25 лютого 2020 10:23