Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупа гречана, Крупа ячна, Крупа пшенична, Геркулес, Пшоно, Рис, Булгур, Крупа манна, Борошно пшеничне вищого гатунку)
Очікувана вартість
98 457,00 UAH
UA-2020-02-11-000856-a ca2fbbe00f4f4dd28672eda111031c7f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майборода Євгенія Євгеніївна

+380445687966 tender-kmkl11@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня № 11" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01110765
Вебсайт: http://kmkl11.com.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6
Контактна особа: Майборода Євгенія Євгеніївна
+380445687966
tender-kmkl11@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 16:01
Початок аукціону: 20 лютого 2020 14:46
Очікувана вартість: 98 457,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 984,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Геркулес
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
Рис круглозернистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
Рис довго зернистий пропарений шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Булгур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пред'явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-11-000856-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТЕЦЯ", Код ЄДРПОУ:35369318
Дата подання: 13 лютого 2020 11:13
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Добрий день.
В п.7 таблиці ТД вказана вимога про надання учасниками «Копія сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, IDT)» Дана вимога є дискримінаційною, доказом чого є наступне:
рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1863-р/пк-пз від 01.03.2018р. визначено – вимагати подання будь-якого сертифікату системи ISO (у т.ч. ДСТУ ISO 22000) є порушенням принципу недискримінації – оскільки неможливо вимагати надання НЕЧИННИХ ДОКУМЕНТІВ. Вказаний Вами сертифікат згідно Закону України "Про технічні регламенти" Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 (який передбачав видачу таких сертифікатів) з 01.01.2018 втратив чинність, тому умова про надання сертифікатів ДСТУ ISO суперечать законодавству України і замовник повинен виключити цю вимогу з тендерної документації. В іншому випадку у тендері зможуть взяти участь лише учасники, які мають сертифікати визнанні законом нечинними.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону та ПРАКТИКОЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання копії сертифікату відповідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 16:34
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, якщо в учасника є оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2018, яка вступила в дію з 19 червня 2018 року. Учасник надає копію сертифікату ІSO 22000:2018, хто ще не отримав оновлену версію, так як діє перехідний період до 2021року надають копії сертифікатів (ІSO 22000:2007, ІSO 22000:2005). Враховуючи вище сказане це не буде приводом для дискваліфікації.
Номер вимоги: UA-2020-02-11-000856-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТЕЦЯ", Код ЄДРПОУ:35369318
Дата подання: 13 лютого 2020 11:14
Дискримінаційна умова про надання договорів з виробниками
В п.18 таблиці ТД вказана вимога про надання учасниками «18. Копії договорів з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі, дійсні на 2020 рік» Дана вимога є 1) протиправною (замовник не має права вимагати таких документів) та 2) дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості участі у тендері учасників, які не мають договорів укладених з виробником товару. Доказами незаконності та дискримінаційгності є наступне:
1) Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №164-р/пк-ск від 02.02.2016р., в якому, зокрема вказано «…Встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо необхідності надання учасником Процедури закупівлі документів виробника стосовно поставки ним учаснику процедури товару обмежує коло учасників Процедури закупівлі лише тими суб'єктами господарювання, які мають прямі договірні зв’язки з виробниками продукції, що є предметом закупівлі, та є дискримінацією по відношенню до учасників Процедури закупівлі (у тому числі, Скаржника)...» Вказаним рішенням АМКУ зобов’язав замовника змінити тендерну документацію.
2) Частиною 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначений ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК кваліфікаційних ДОКУМЕНТІВ, які може вимагати замовник і серед цього переліку відсутній такі документи як договори з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі,.
Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання учасниками «Копії договорів з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі, дійсні на 2020 рік».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 16:33
Відбір замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону здійснюється відповідно до “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі передбачено розділом ІІ Інструкції. Виходячи зі змісту пункту 3 Розділу I Інструкції закупівля відбувається шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю. Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи, що можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО" 64 064,00
UAH з ПДВ
64 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 86 058,00
UAH з ПДВ
86 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 14:19
Медкнижка комірника 20.pdf
19 лютого 2020 14:19
Медична книжка водія.pdf
19 лютого 2020 14:19
Лист-відгук.pdf
19 лютого 2020 14:19
Лист-рекоміндація.pdf
19 лютого 2020 14:19
Відгук.pdf
19 лютого 2020 14:19
Лист довідка щодо ISO.pdf
19 лютого 2020 14:19
ЛИСТ ISO 20.pdf
19 лютого 2020 14:19
Письмове пояснення .pdf
19 лютого 2020 14:19
Свідоцтво про ПДВ.pdf
19 лютого 2020 14:19
Статут Поділля Агро 18.pdf
19 лютого 2020 14:19
Договір Миронівка 20.pdf
19 лютого 2020 14:19
Договір БГФ Агро 20.pdf
19 лютого 2020 14:19
Договор Альта-Віста.pdf
19 лютого 2020 14:19
Договір НАДІЯ 2020 крупи.pdf
19 лютого 2020 14:19
Довідка ISO НАДІЯ 19.jpg

Публічні документи

19 лютого 2020 10:34
Лист гарантія зразки.pdf
19 лютого 2020 10:34
Гарантійні листи.pdf
19 лютого 2020 10:34
Технічні вимоги.pdf
19 лютого 2020 10:34
Відгуки загальні 2019.pdf
19 лютого 2020 10:33
Довідка про витрати.pdf
19 лютого 2020 10:33
Захист довкілля.pdf
19 лютого 2020 10:33
Лист щодо ліцензії.pdf
19 лютого 2020 10:33
Довідка податки.pdf
19 лютого 2020 10:33
Довідка банк 07.02.20.pdf
19 лютого 2020 10:33
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 15:06
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:06
Працівники -Оригінал.pdf
19 лютого 2020 15:05
Статут ТОВ Гранат.pdf
19 лютого 2020 15:05
Наказ, протоколи.pdf
19 лютого 2020 15:05
Транспорт_оригінал.pdf
19 лютого 2020 15:05
Витяг з ЄДР.pdf
19 лютого 2020 15:05
Статутні.pdf
19 лютого 2020 15:05
Паспорт.pdf
19 лютого 2020 15:05
Щодо ліцензування.pdf
19 лютого 2020 15:05
Гарантійні листи.pdf
19 лютого 2020 15:05
Субпідряд.pdf
19 лютого 2020 15:05
Аналогічні договори_1.pdf
19 лютого 2020 15:05
Склади.pdf
19 лютого 2020 15:05
Договір ТОВ МТН ТРЕЙД.pdf
19 лютого 2020 15:05
Сертифікати.pdf
19 лютого 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО"

ФОП Мельник

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО"
#25586283
Переможець 64 064,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 13:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО"
#25586283
64 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:11
Дог _ 46 від 28.02.2020 Поділля-Агро (Крупи).pdf укладений
28 лютого 2020 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 64 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 677,33 UAH)