Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шредери
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2020-02-11-000491-c ● 1bf74b8dd9e743f2bdf74d84f2a7b735
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 |
Контактна особа: |
Марина Луцик +380442559668, +380977142981 marina.lutsyk@mvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2020 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 47 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 12:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 12:22 |
Технічні вимоги Шредер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:07
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даній закупівлі будуть розглядатися пропозиції Учасників, які пропонують товари тієї моделі, яка вказана в технічних вимогах до закупівлі. 2) Замовником зазначено в технічному завданні до закупівлі вимогу вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. 3) Замовник є не прибутковою установою, тому оцінка учасників платників ПДВ та не платників ПДВ буде проводитися однаково. Пропозиція ФОП не платника ПДВ розглядатиметься, як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Салон "Софт" #34257839 |
Переможець |
47 199,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 14:23
|
Договір поставки №74 від 27.02.2020.pdf | укладений |
27 лютого 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 14:20
|