Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шредери
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2020-02-11-000491-c 1bf74b8dd9e743f2bdf74d84f2a7b735
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 13:00
Очікувана вартість: 47 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:22
Технічні вимоги Шредер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 13:07
Дата відповіді: 13 лютого 2020 09:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даній закупівлі будуть розглядатися пропозиції Учасників, які пропонують товари тієї моделі, яка вказана в технічних вимогах до закупівлі. 2) Замовником зазначено в технічному завданні до закупівлі вимогу вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. 3) Замовник є не прибутковою установою, тому оцінка учасників платників ПДВ та не платників ПДВ буде проводитися однаково. Пропозиція ФОП не платника ПДВ розглядатиметься, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт" 47 199,00
UAH з ПДВ
47 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Салон "Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Переможець 47 199,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:18

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт"
#34257839
47 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 14:23
Договір поставки №74 від 27.02.2020.pdf укладений
27 лютого 2020 14:21
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 47 199,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 866,50 UAH)