Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання код за ДК 021:2015 : 30230000-0 (монітор, комплект (клавіатура+миша))»
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2020-02-11-000230-b fb30b0b156f74012bf3e8a739f67dd69
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурнова Тетяна Володимирівна

+380627832401 profkom_kml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРАХІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 05493094
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Місто, Донецька область Мар'їнський район м.Курахове,вул.Мечнікова,14
Контактна особа: Сурнова Тетяна Володимирівна
+380627832401
profkom_kml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2020 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 09:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 09:10
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:45
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Монітор, комплект (клавіатура+миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Донецька обл.Мар'їнський район,вул.Мечникова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 09:06
ОГОЛОШЕННЯ Монітор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 11 лютого 2020 12:15
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:30
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана процедура закупівлі проводиться згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказн ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2020 09:46
Дата відповіді: 12 лютого 2020 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація щодо технічних вимог до предмету закупівлі викладена у Оголошенні про закупівлю( Додаток № 1 – Технічні (якісні) вимоги до товару).
Учасник повинен чітко вказувати запропоновану модель обладнання ,для того, щоб замовник міг перевірити відповідність запропонованого товару технічним вимогам.
До участі у закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, до уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 30 595,80
UAH з ПДВ
30 595,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 44 000,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 50 050,80
UAH з ПДВ
50 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 10:32
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2020 19:09
Електронний підпис
17 лютого 2020 19:03
06. Ділер ACER.pdf
17 лютого 2020 19:03
16. Довідка екологія.pdf
17 лютого 2020 19:03
19. Довідка ст50.pdf
17 лютого 2020 19:03
27. Довідка.pdf
17 лютого 2020 19:03
14. Гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 19:03
05. Ділер CROWN.pdf
17 лютого 2020 19:03
05. Паспорт+ІПН.pdf
17 лютого 2020 19:03
13. Довідка на товар.pdf
17 лютого 2020 19:03
21. Лист згода.pdf
17 лютого 2020 19:03
26. Гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 19:03
01. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 лютого 2020 19:03
28. Гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 19:03
06. Виписка.pdf
17 лютого 2020 19:03
07. Витяг.PDF
17 лютого 2020 19:03
25. Довідка МТБ.pdf
17 лютого 2020 19:03
08. Довідка ПАТ ПУМБ.pdf
17 лютого 2020 19:03
18. ДОВІДКА ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 30 595,80
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 09:31
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#2253500762
Відхилено 44 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 09:51
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 50 050,80
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:01

Документи

25 лютого 2020 09:31
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:27
Протокол

Документи

25 лютого 2020 09:51
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:35
Протокол

Документи

25 лютого 2020 10:01
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
50 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2020 10:01
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 20:20
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:42
Договір укладений
16 березня 2020 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 50 050,80
UAH (в тому числі ПДВ 8 341,80 UAH)