Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку
Очікувана вартість
119 050,00 UAH
UA-2020-02-10-003392-b 3aae354166514ba29c4a36b51dd741fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 119 050,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

10 лютого 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 17:09
№2 Документація.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір офісний для друку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 лютого 2020 15:19
Закінчення: 21 лютого 2020 15:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 стоп.пап
Папір офісний для друку
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, 2
Дата доставки: 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 09:16
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Замовник допускає надання до участі в торгах еквівалентних товарів, за умови їх відповідності технічним (специфічним) вимогам. Але в даній процедурі не вказано жодної торгівельної марки чи моделі! 2) Згідно пункту 4 Документації "Учасник зазначає у графі «Найменування товару» у формі «Цінова пропозиція» торговельну марку та/або конкретну модель запропонованого ним товару." 3) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінку тендерних пропозицій буде проведено автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Згідно пункту 3.3 Документації "вартість доставки, сплата податків та інші обов`язкові платежі, що встановлені діючим законодавством включається в ціну пропозиції". Також, згідно вимог п. 3.1 Проекту договору Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує, з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Постачальника. Також при кожному згадуванні "ПДВ" в Документації вказана "*" (зірочка) і її розшифрування на останній сторінці Документації "У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки "без ПДВ"."
В подальшому просимо уважно вивчати вимоги до процедури перш ніж ставити запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 3 249,00
UAH з ПДВ
3 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 3 276,00
UAH з ПДВ
3 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 11:09
Електронний підпис
19 лютого 2020 11:09
ЦП лот 1.pdf
19 лютого 2020 11:09
ТЕХ.pdf
19 лютого 2020 11:09
Сертифікат.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:35
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:33
Сертифікат.pdf
19 лютого 2020 12:33
Лот1.pdf
19 лютого 2020 12:33
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 3 111,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:39

Документи

26 лютого 2020 16:38
РІШЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
3 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 16:38
РІШЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:20
Договір 1_П-02_2020.pdf укладений
11 березня 2020 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 111,00
UAH (в тому числі ПДВ 518,50 UAH)