Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний для друку
Очікувана вартість
119 050,00 UAH
UA-2020-02-10-003392-b ● 3aae354166514ba29c4a36b51dd741fd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Вебсайт: | http://dozoda.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Марія Мартинюк +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 119 050,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
10 лютого 2020 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2020 17:09 |
№2 Документація.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір офісний для друку |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 050,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 25,25 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
50 стоп.пап
Папір офісний для друку
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, 2
Дата доставки:
24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 09:16
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Замовник допускає надання до участі в торгах еквівалентних товарів, за умови їх відповідності технічним (специфічним) вимогам. Але в даній процедурі не вказано жодної торгівельної марки чи моделі! 2) Згідно пункту 4 Документації "Учасник зазначає у графі «Найменування товару» у формі «Цінова пропозиція» торговельну марку та/або конкретну модель запропонованого ним товару." 3) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінку тендерних пропозицій буде проведено автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Згідно пункту 3.3 Документації "вартість доставки, сплата податків та інші обов`язкові платежі, що встановлені діючим законодавством включається в ціну пропозиції". Також, згідно вимог п. 3.1 Проекту договору Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує, з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Постачальника. Також при кожному згадуванні "ПДВ" в Документації вказана "*" (зірочка) і її розшифрування на останній сторінці Документації "У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки "без ПДВ"."
В подальшому просимо уважно вивчати вимоги до процедури перш ніж ставити запитання.
В подальшому просимо уважно вивчати вимоги до процедури перш ніж ставити запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
3 111,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:20
|
Договір 1_П-02_2020.pdf | укладений |
11 березня 2020 18:05
|