Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екологічний менеджмент (Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Івано-Франківська обл.))
Очікувана вартість
145 513,84 UAH
UA-2020-02-10-003390-b 18381068362e4ca886b408dc9a8104a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ховхун Наталія Вікторівна

+38044-239-78-45 KHOVKHUN-NV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Ховхун Наталія Вікторівна
+38044-239-78-45
KHOVKHUN-NV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 17 березня 2020 12:32
Очікувана вартість: 145 513,84 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-000458-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з розробки питомих індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення, розробка проектів гранично-допустимих скидів для отримання дозволів на спецводокористування (Івано-Франківська обл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня поетапного підписання уповноваженими представниками Сторін актів приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:59
Перелік змін_1.docx
26 лютого 2020 16:59
зтд_1_20_п_094_Екологічний менеджмент Івано-Франківська обл..pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_Екол. менеджмент Івано-Франківська обл.pdf
26 лютого 2020 16:59
зтд_1_20_п_094_ додаток_3 вимоги до переможця.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_3 вимоги до переможця.pdf
26 лютого 2020 16:59
зтд_1_20_п_094_додаток_2 перелік інформації.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_2 перелік інформації.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток 4_проект договору.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток 1_технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_5_3 ек-соц_опитувальник.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
10 лютого 2020 17:09
тд_20_п_094_додаток_1_1 гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги та якісні характеристики і кваліфікація Учасника
Дата подання: 15 лютого 2020 14:46
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:02
Згідно Додатку І до Тендерної документації (технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі) вимагається у відповідності до п.2. вимагається "Збирання вихідних даних для проведення роботи, що включає збір даних хімічних аналізів складу та властивостей стічних вод обєкту, що скидаються та їх витрат, даних аналізів якості поверхневих вод водного обєкту вище та нижче скиду стічних вод, форма 2-ТП-водгосп та при необхідності проведення додаткових аналізів" Питання №1 Просимо Вас проінформувати чу є в наявності ТОВ "Оператор ГТС" усі необхідні аналізи води? Дані аналізи видані на ТОВ "Оператор ГТС" чи на АТ "Укртрансгаз"? Чи будуть дійсними аналізи видані на обєкти АТ "Укртрансгаз" при подачі документів від ТОВ "Оператор ГТС"? Питання №2. У разі необхідності проведення додаткових аналізів, просимо чітко прописати які речовини необхідно аналізувати при аналізах води на Ваших обєктах та чітко прописати які вимоги до лабораторії та її співробітників Ви вимагаєте (приладовий парк, кваліфікація фахівців, які атестати акредитації чи свідотства необхідно мати лабораторії, які дозволи з питань охорони праці та техніки безпеки, інші дозвільні документи)? Зауважуємо, що у випадку надання Вами розпливчистих відповідей, ми будемо змушені написати вимогу або подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на 1 питання:
Перелік документів що додаються до заяви для отримання дозволу на спеціальне водокористування приведені в Постанові КМУ від 13 березня 2002 р. №321. Відповідно до п 3.2.1 Наказу Міністерство охорони навколишнього природного середовища України №116 від 15.12.94р., (далі - Наказ) технічний стан очисних споруд оцінюється шляхом натурного обстеження (ревізії) окремих блоків і споруд і на основі аналізу даних гідрохімічного контролю зворотних вод, що супроводжує технологічний процес очищення. Вимірювання показників концентрацій нормованих речовин у зворотних водах для визначення їх маси виконуються шляхом аналізу змішаних проб (НВН 33-5.3.01-85) – п 4.1 Наказу.
Вказані об’єкти в Додатку №1 до тендерної документації Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі, ТОВ "Оператор ГТС України" експлуатує з 01.01.2020р.
Відповідно до п 3.2.1 Наказу, склад і властивості скидуваних зворотних вод приймаються за даними їх систематичного контролю водокористувачами і контролюючими органами протягом попереднього року. У випадку необхідності, для отримання даних попереднього року, підрядна організація, яка буде надавати замовлену нами послугу, повинна самостійно звернутися до АТ "Укртрансгаз" чи контролюючих органів, у яких вказані дані наявні.


Відповідь на 2 питання:
Для підготовки наведених вище матеріалів, відповідно до Додатку №3 Наказу, повинна бути наявна аналітична лабораторія для аналізу складу зворотних вод. Відповідність лабораторії та засобів вимірювальної техніки регулюється Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Враховуючи, що зазначені послуги будуть надаватися підрядником на території діючого підприємства та відбір проб буде проводитися в колодязях, камерах, колекторах, замкнутому просторі і т.п. на водозабірних та очисних спорудах Сумського ЛВУМГ - такі роботи відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Вказані роботи регулюються Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»
Враховуючи вище наведене, до п.2 Додатку ІІ тендерної документації «інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» будуть внесені відповідні зміни.
Щодо вимог до аналітичної лабораторії та її фахівців
Дата подання: 29 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:49
Щодо відповіді на попереднє Питання №2 в частині вимог до вимірювальних можливостей аналітичної лабораторії. В даній частині Замовник чітко не надав відповіді. Тому, повторно надаємо наступні запитання, на які просимо надати чітку відповідь. 1. Просимо надати чіткий перелік речовин на які необхідно буде здійснити аналізи води? 2. Просимо чітко вказати в Тендерній документації чи необхідно надавати копії свідоттств про калібрування, технічних паспортів та інше на вимірювальне обладнання, яке буде використане під час здійснення аналізів? 3. Чи необхідно мати якісь підтверджуючі сертифікати або інші документи, що фахівець Виконавця має відповідну кваліфікацію та може здійснювати відбір проб та проведення аналізів на обєктах Замовника. Якщо - так, то просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію в частині чіткого вказування які саме документи необхідно подати Виконавцю. Якщо - ні, то просимо Вас підтвердити чи правильно Виконавець розуміє, що будь який фахівець Виконавця, може отримати безперешкодний доступ до надання даних послуг на обєктах Замовника, без будь яких документів, що підтверджує його кваліфікацію? У випадку не внесення відповідних змін у Додаток 2 Тендерної документації, наша компанія залишає за собою право подати вимогу та звернення в АМКУ та Держфінмоніторинг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо відповіді на попереднє Питання №2 в частині вимог до вимірювальних можливостей аналітичної лабораторії. В даній частині Замовник чітко не надав відповіді. Тому, повторно надаємо наступні запитання, на які просимо надати чітку відповідь. 1. Просимо надати чіткий перелік речовин на які необхідно буде здійснити аналізи води?

На дане питання надана вичерпна відповідь 19.02.2020 12:02:41. Додатково повідомляємо, що відповідно до Додатку ІІ до тендерної документації, п.5, Учасник може надати інформацію про субпідрядника/-ів, наприклад для проведення необхідних аналізів води.

2. Просимо чітко вказати в Тендерній документації чи необхідно надавати копії свідоцтва про калібрування, технічних паспортів та інше на вимірювальне обладнання, яке буде використане під час здійснення аналізів?

В Додаток ІІ до тендерної документації, п.7.1., було внесено зміни, в частині надання скан-копії документів, що підтверджує компетентність проведення аналізів лабораторії Учасника. Дана вимога є вичерпна. Відповідальність за правильність проведення вимірювання та за своєчасність повірки, калібрування і т.п., відноситься до обов’язків суб’єкта господарювання які їх експлуатують, відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».


3. Чи необхідно мати якісь підтверджуючі сертифікати або інші документи, що фахівець Виконавця має відповідну кваліфікацію та може здійснювати відбір проб та проведення аналізів на об’єктах Замовника. Якщо - так, то просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію в частині чіткого вказування які саме документи необхідно подати Виконавцю. Якщо - ні, то просимо Вас підтвердити чи правильно Виконавець розуміє, що будь який фахівець Виконавця, може отримати безперешкодний доступ до надання даних послуг на об’єктах Замовника, без будь яких документів, що підтверджує його кваліфікацію? У випадку не внесення відповідних змін у Додаток 2 Тендерної документації, наша компанія залишає за собою право подати вимогу та звернення в АМКУ та Держфінмоніторинг.

Підтвердженням кваліфікації виконавця є вказаний в Додатку ІІ до тендерної документації, п.7.1., документ, що підтверджує компетентність проведення аналізів лабораторії Учасника. Відповідальність за правильність проведення вимірювання та за своєчасність повірки, калібрування і т.п., відноситься до обов’язків суб’єкта господарювання які їх експлуатують, відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Необхідні документи з питань Охорони праці та Техніки безпеки та вимоги до аналітичної лабораторії Виконавця
Дата подання: 29 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:50
1. Щодо відповіді на попереднє Питання №2 в частині вимог до аналітичної лабораторії по дозвільних документах з Охорони праці та Техніки безпеки. Просимо внести відповідні зміни до Дотатку 2 до Тендерної документації, як ви і обіцяли у відповіді від 19.02.2020, в частині чіткого вказання які саме дозволи та декларації відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» необхідно надати в пакеті підтвердження кваліфікаційних вимого до Виконавця, для надання послуг, що закуповує Замовник. Зауважую що у відповіді Замовника від 19.02.2020 року, Замовник чітко написав, що будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації: "Враховуючи вище наведене, до п.2 Додатку ІІ тендерної документації «інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю» будуть внесені відповідні зміни." Однак, не зважаючи на це, зміни по суті внесені не були. У випадку не внесення відповідних змін у Додаток 2 Тендерної документації, наша компанія залишає за собою право подати вимогу та звернення в АМКУ та Держфінмоніторинг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 26.02.2020 в Додаток ІІ до тендерної документації, п.7.1., було внесено зміни, в частині надання скан-копії документів, що підтверджує компетентність проведення аналізів лабораторії Учасника. Дана вимога є вичерпна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ" 43 655,00
UAH
43 655,00
UAH
Документи
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС 112 000,00
UAH
112 000,00
UAH
Документи
ТОВ Екоренсінг 138 238,00
UAH
138 238,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 12:14
2.А.3 Стаття 17.pdf
16 березня 2020 11:15
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O.pdf
16 березня 2020 11:15
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
16 березня 2020 11:14
Підписаний_Лицензия.pdf
16 березня 2020 11:14
5. Довідка про субпідряд.pdf
16 березня 2020 11:14
3. Опитувальник юр.особи.pdf
16 березня 2020 11:14
2.1.4. Відгук.pdf
16 березня 2020 11:14
1.2. Підтверджуючий лист.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 15:57
Електронний підпис
16 березня 2020 15:57
Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2020 15:57
Статут.pdf
16 березня 2020 15:57
Рек лист КП Аква.pdf
16 березня 2020 15:57
Проект договору.pdf
16 березня 2020 15:57
Наказ+ЗЗУ.pdf
16 березня 2020 15:57
Інф довідка .pdf
16 березня 2020 15:57
Договор Аква.pdf
16 березня 2020 15:57
Договір з лабораторією.pdf
16 березня 2020 15:57
Гарантійний лист .pdf

Публічні документи

13 березня 2020 13:06
Електронний підпис
13 березня 2020 13:06
4. Статут.pdf
13 березня 2020 13:06
4. Наказ.pdf
13 березня 2020 13:06
2. Досвід.pdf
13 березня 2020 13:06
1.Гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 13:06
1.2.Підтвердження.pdf
13 березня 2020 13:06
1.2.Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ"

ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС

ТОВ Екоренсінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ"
#41119465
Переможець 43 655,00
UAH
23 березня 2020 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ"
#41119465
43 655,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:31
ЗпВД.docx укладений
14 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 08:45
Договір_2004000048.pdf укладений
08 квітня 2020 08:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 655,00
UAH