Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ, яка перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
188 362,96 UAH
UA-2020-02-10-002740-b 35fcbde726f74b1e820c40d1eb168b19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:05
Очікувана вартість: 188 362,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 941,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ОХОРОНИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ, яка перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради (адреса: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг та отримання відповідного рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:54
Додаток № 7 до ТД Проект договору.docx
10 лютого 2020 15:54
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
10 лютого 2020 15:54
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Диспетчерська служба
Дата подання: 12 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 12 лютого 2020 14:50
Доброго дня! Якщо наша диспетчерська служба знаходиться у м. Дніпрі, і Учасник надасть копію договору оренди, який діє до 31.12.2020 року, це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції? З Повагою.
Відповідь: Прошу уточнити формулювання запитання.
Якщо наша -
- тобто власна учасника?
- чи іншого суб*єкта господарювання, з яким в Учасника укладений договір оренди цілодобової диспетчерської служби, який діє з 13.03.2020 по 31.12.2020? диспетчерська служба знаходиться у м. Дніпрі, і Учасник надасть копію договору оренди, який діє до 31.12.2020 року
чи це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
ДС
Дата подання: 12 лютого 2020 15:51
Дата відповіді: 12 лютого 2020 16:40
Уточнюю: (1) Чи не не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо Учасник має власну диспетчерську службу - чи іншого суб*єкта господарювання, з яким укладений договір оренди цілодобової диспетчерської служби (договір надаватиметься), який діє з 13.03.2020 по 31.12.2020 року, але диспетчерська служба знаходиться у м. Дніпрі? (2) Чи не не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо договір оренди цілодобової диспетчерської служби буде діяти не з 13.03.2020, а, наприклад 01.03.2020 чи ще раніще, але діяти буде до 31.12.2020 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: (1) - описані умови надання послуги не будуть підставами для відхилення тендерної пропозиції.
(2) - описані умови надання послуги не будуть підставами для відхилення тендерної пропозиції.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
у складі тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати (завантажити):
- Довідку (в довільній формі) про наявність цілодобової диспетчерської служби з зазначенням адреси її розташування та інформацією про номер телефону.
ТА
Якщо послуги цілодобової диспетчерської служби надаються учаснику іншим суб’єктом господарювання
- у складі тендерної пропозиції учасник до вищезазначеної Довідки також надає договір (або його копію, завірену відповідно до вимог даної тендерної документації) про надання послуг цілодобової диспетчерської служби, який має бути діючим на період з 13.03.2020 по 31.12.2020.
Довідку (в довільній формиі)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" 186 390,00
UAH з ПДВ
186 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕ-ОХОРОНА" 187 998,84
UAH з ПДВ
187 998,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 09:02
Електронний підпис
04 березня 2020 08:41
Документи переможця.pdf
03 березня 2020 15:58
Електронний підпис
03 березня 2020 15:42
Документи переможця.pdf
26 лютого 2020 16:35
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:40
Остаточна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 13:52
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:36
Техогляд машин.pdf
25 лютого 2020 13:36
Техннічні_вимоги.pdf
25 лютого 2020 13:36
Тендерна_пропозиц.pdf
25 лютого 2020 13:36
Статут.pdf
25 лютого 2020 13:36
Реквізити.pdf
25 лютого 2020 13:36
проект_договору.pdf
25 лютого 2020 13:36
Накладні.pdf
25 лютого 2020 13:36
Інвентарізаціний опис.pdf
25 лютого 2020 13:36
Згода_проект-договору.pdf
25 лютого 2020 13:36
Згода_ПД_директора.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_цін.папери.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_форма.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_уповн.особа.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_транспорт.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_тех._мат..pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_ст.17.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_пульт.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_працівники.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_ГШР.pdf
25 лютого 2020 13:36
Довідка_виплата_зп.pdf
25 лютого 2020 13:36
Гарантія_санкції.pdf
25 лютого 2020 13:36
Гарантійний_.лист.pdf
25 лютого 2020 13:36
Виписка_СО_ДЖЕБ.pdf
25 лютого 2020 13:36
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:06
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:03
Тех.вимоги_закупівля.pdf
24 лютого 2020 16:03
Тендерна_пропозиція.pdf
24 лютого 2020 16:03
Статут.pdf
24 лютого 2020 16:03
проект_договору.pdf
24 лютого 2020 16:03
Паспорт_Директора.pdf
24 лютого 2020 16:03
Наказ_про_призначення.pdf
24 лютого 2020 16:03
Лист-згода_з_договором.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_учасники.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_субпідрядники.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_працівники.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_несудимість.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_неповязаність.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_наявн.ТЗ.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_економ.конкур.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_еколог.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_диспет.служба.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_банкруство.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_акції.pdf
24 лютого 2020 16:03
Довідка_автомобілі.pdf
24 лютого 2020 16:03
Витяг_єдин.податок.pdf
24 лютого 2020 16:03
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"

ТОВ "ЗЕ-ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
#41612783
Переможець 186 390,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
#41612783
186 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:15
ДУ 3.pdf зміни до договору
29 березня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:51
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 січня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:48
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:59
Договор 12.pdf укладений
10 березня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному у попередньому 2020 році. З метою приведення у відповідність зареєстрованих юридичних зобов*язань фактично наданим послугам.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 220 020,00
UAH