Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
34 350,00 UAH
UA-2020-02-10-002332-b e88d14b18eb84f2c85895c0e19f4fcac
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чорноштан

+380667953665 chornoshtan@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр діагностики залізничної інфраструктури" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Святошинська, буд. 13
Контактна особа: Ольга Чорноштан
+380667953665
chornoshtan@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2020 17:00
Очікувана вартість: 34 350,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, буд.13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданому Товару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:08
ТД картридж НР45 зміни.docx
20 лютого 2020 16:08
ТД картридж НР45 закреслені дані.docx
20 лютого 2020 16:08
Перелік змін.docx
20 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:08
ТД картридж НР45 зміни.docx
20 лютого 2020 16:08
ТД картридж НР45 закреслені дані.docx
20 лютого 2020 16:08
Перелік змін.docx
10 лютого 2020 15:11
ТД картридж НР45.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:59
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Так, на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Тендерна документація містить технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації). 2. У пункті третьому частини другої статті 22 Закону зазначено, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. У свою чергу у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. З огляду на вищесказане учасники можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях які відповідають технічній специфікації предмета закупівлі. 3. Відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.
Доброго дня! Просимо видалити наступні вимоги! Дякуємо.
Дата подання: 11 лютого 2020 13:05
Дата відповіді: 12 лютого 2020 10:17
Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують відносини із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів; або г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються відносини з виробником
Відповідь: Доброго дня. Згідно з вимогами Додатку 4 тендерної документації, якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують відносини із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів; або г) інший документ, в якому обов’язково зазначаються відносини з виробником. Наявність у учасників вище зазначених документів свідчить про те, яким шляхом була отримана продукція та забезпечує гарантійну відповідальність виробників за виготовлення неякісної (невідповідної) продукції, що пропонується до постачання учасником.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 лютого 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій