Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавиці
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001754-b 33c1d991a4754016a23bb4426f5ac64c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Глущенко

+380444526340 glushenko198@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Святошинське лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359687
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Святошинська будинок 24
Контактна особа: Юлія Глущенко
+380444526340
glushenko198@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4886 пара
Рукавиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, м.Київ, вул.Святошинська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 13:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 лютого 2020 13:58
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:56
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На електронних торгах приймаються пропозиції які відповідають вимогам документації допорогових закупівель. 2. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Імпульс Матеріал" 26 428,80
UAH з ПДВ
26 428,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 14:34
2020-02-12.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Імпульс Матеріал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Імпульс Матеріал"
#37447434
Переможець 26 428,80
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 09:10

Документи

20 лютого 2020 09:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Імпульс Матеріал"
#37447434
26 428,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 09:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 15:10
Додаткова угода на розірвання.pdf укладений
13 серпня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 13:41
Договір 19ЛПГ.PDF укладений
24 лютого 2020 13:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 607,76
UAH (в тому числі ПДВ 767,96 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю Постачальника поставити товар в повному обсязі.