Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми "М.Е.Doc" Модуль "Облік ПДВ"
Очікувана вартість
700,00 UAH
UA-2020-02-10-001601-a 452e1c512f9e4c31851045bf7faeeb26
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання примірника та пакетів оновлень комп'ютерної програми "М.Е.Doc" Модуль "Облік ПДВ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 лютого 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвинов Павло Сергійович
#3491713016
Переможець 700,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:43

Документи

10 лютого 2020 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:45
Договір 122.pdf укладений
10 лютого 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 700,00
UAH