Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шафа керування Aqua star grand 2-3-315,0-2D00 F5 або еквівалент
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-02-10-001310-b ● e293cdad22804da19e2cd5d1536c5ae5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03327115 |
Вебсайт: | http://www.oblvoda.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 129А |
Контактна особа: |
Ольга Сорокіна +380973017656 oliola29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 2 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Шафа керування Aqua star grand 2-3-315,0-2D00 F5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72500, Україна, Запорізька область, смт. Якимівка, очисні споруди Експлуатаційного цеху водопостачання Західного групового водоводу КП «Облводоканал» ЗОР, 8 км автодороги Якимівка-Таврійське-Чорноземне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відстрочка платежу протягом 180 (сто вісімдесят) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання–передачі Товару, видаткової накладної після повного виконання Постачальником монтажу та пусконалагоджувальних робіт. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:49 |
зміни ТЗ ППЧ 315 кВт0602 КАА 2.docx | |
14 лютого 2020 15:49 |
зміни Проект договора ППЧ 315 кВт.doc | |
14 лютого 2020 15:49 |
зміни ТД шафа керування.doc | |
14 лютого 2020 15:49 |
перелік змін Шафа керування.docx | |
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 5 - цінова пропозиція.docx | |
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 4 - Лист-згода.doc | |
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 2 -Довідка до закупівлі.doc |
14 лютого 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2020 15:49 |
зміни ТЗ ППЧ 315 кВт0602 КАА 2.docx
|
|||
14 лютого 2020 15:49 |
зміни Проект договора ППЧ 315 кВт.doc
|
|||
14 лютого 2020 15:49 |
зміни ТД шафа керування.doc
|
|||
14 лютого 2020 15:49 |
перелік змін Шафа керування.docx
|
|||
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 5 - цінова пропозиція.docx
|
|||
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 4 - Лист-згода.doc
|
|||
10 лютого 2020 12:37 |
Додаток 2 -Довідка до закупівлі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Увеличение штрафов
Дата подання: 14 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 14 лютого 2020 15:46
Наша компания в настоящее время изготавливает оборудование, которое является предметом закупки. Данное оборудование мы изготавливаем по запросу Вашего предприятия. Для увеличения гарантии выполнения поставки нашего оборудования по данному тендеру и изготовления более качественной продукции просим Вас в проекте договора увеличить штраф за нарушение сроков поставки с 10 % до 150% от цены невсоевременно поставленного товара за кажадый день. Со своей стороны гарантируем изготовление высококачественной продукции.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник залишає за собою право встановлення штрафних санкцій в умовах договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001310-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ЗЕАЗ", Код ЄДРПОУ:14281020
Дата подання: 14 лютого 2020 10:18
Про усунення дискримінаційних умов
Згідно п. 4.4. Розділу 1 ТД , Додатку 1 ТД - Товар поставляється покупцю згідно заявок Покупця відповідно до умов договору у термін, що не перевищує 3 (три) робочих дні від дня отримання Постачальником заявки факсимільним зв’язком або електронною поштою до 31.12.2020р..
Згідно п. 4.6 Проекту Договору: Датою поставки Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання–передачі Товару, видаткової накладної після повного виконання Постачальником пусконалагоджувальних робіт.
Згідно п. 9.2. За порушення Постачальником строків поставки/допоставки/заміни Товару (в тому числі одного з цих строків) та/або строків усунення виявлених Покупцем зауважень та/або строків виконання інших зобов’язань, передбачених даним Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку в розмірі 10% (десять) від ціни несвоєчасно поставленого/допоставленого/заміненого Товару відповідно, за кожен день прострочення.
Встановлені замовником вищевказані вимоги є дискримінаційними, оскільки порушують саме наші права, як потенційного учасника торгів: оскільки термін виготовлення продукції такої складності становить приблизно 60 днів. Наше підриємство, яке має багаторічний досвід постачання аналогічної продукції для водних господарств України, неодноразово презентувало свою продукцію технічним службам КП "Облводоканал" (вона іх цілком влаштовує) та надавало комерційну пропозицію згідно технічних вимог, вказаних в Додатку 1 до ТД. Але вище керівництво КП "Облводоканал" не приймає нашу пропозицію мотивуючи це тим, що вона занадто дешева для нього (1 400 000,00 грн.), хоча і відповідає всім технічним вимогам та виготовлена із високоякісних європейських комплектуючих. Щоб недопустити нашу компанію (та і багато інших компаній) до цієї тендернолї процедури Замовник скористався п. № 5 "Памятки корупціонера" - встановлення нереально коротких термінів вкупі із занадто високими штрафними санкціями.
Ми розуміємо, що в даній тендерній процедурі переможець вже відомий, але все-таки вимагаємо усунути дискримінаційнні вимоги в ТД та викласти її в наступному вигляді:
п. 4.4. Розділу 1 ТД , Додаток 1 ТД : Товар поставляється покупцю згідно заявок Покупця відповідно до умов договору у термін, що не перевищує 90 (девяносто) робочих днів від дня отримання Постачальником заявки факсимільним зв’язком або електронною поштою до 31.12.2020р..
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 4.6 Проекту Договору: Датою поставки Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання–передачі Товару, видаткової накладної після повного виконання Постачальником пусконалагоджувальних робіт.
Згідно п. 9.2. За порушення Постачальником строків поставки/допоставки/заміни Товару (в тому числі одного з цих строків) та/або строків усунення виявлених Покупцем зауважень та/або строків виконання інших зобов’язань, передбачених даним Договором, Постачальник сплачує Покупцю неустойку в розмірі 10% (десять) від ціни несвоєчасно поставленого/допоставленого/заміненого Товару відповідно, за кожен день прострочення.
Встановлені замовником вищевказані вимоги є дискримінаційними, оскільки порушують саме наші права, як потенційного учасника торгів: оскільки термін виготовлення продукції такої складності становить приблизно 60 днів. Наше підриємство, яке має багаторічний досвід постачання аналогічної продукції для водних господарств України, неодноразово презентувало свою продукцію технічним службам КП "Облводоканал" (вона іх цілком влаштовує) та надавало комерційну пропозицію згідно технічних вимог, вказаних в Додатку 1 до ТД. Але вище керівництво КП "Облводоканал" не приймає нашу пропозицію мотивуючи це тим, що вона занадто дешева для нього (1 400 000,00 грн.), хоча і відповідає всім технічним вимогам та виготовлена із високоякісних європейських комплектуючих. Щоб недопустити нашу компанію (та і багато інших компаній) до цієї тендернолї процедури Замовник скористався п. № 5 "Памятки корупціонера" - встановлення нереально коротких термінів вкупі із занадто високими штрафними санкціями.
Ми розуміємо, що в даній тендерній процедурі переможець вже відомий, але все-таки вимагаємо усунути дискримінаційнні вимоги в ТД та викласти її в наступному вигляді:
п. 4.4. Розділу 1 ТД , Додаток 1 ТД : Товар поставляється покупцю згідно заявок Покупця відповідно до умов договору у термін, що не перевищує 90 (девяносто) робочих днів від дня отримання Постачальником заявки факсимільним зв’язком або електронною поштою до 31.12.2020р..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 15:48
На об’єкті Замовника (очисні споруди Експлуатаційного цеху водопостачання Західного групового водоводу КП «Облводоканал» ЗОР, смт. Якимівка Запорізької області, 8 км автодороги Якимівка-Таврійське-Чорноземне) встановлено два насоси для керування якими необхідна Шафа керування, яка і є предметом закупівлі. Експлуатаційний цех водопостачання Західного групового водоводу КП «Облводоканал» ЗОР обслуговує м. Бердянськ, м. Приморськ та Якимівський і Мелітопольський райони. Замовником були розраховані орієнтовні терміни щодо проведення тендеру, укладання договору та саме поставки Товару. На початок весіннього періоду об’єктивно відбудеться збільшенням об’єму води, що подається в мережу для забезпечення мешканців вказаних районів, тому насоси повинні бути готові до роботи. Виходячи з цього Шафа керування повинна бути встановлена та повинні бути виконані пусконалагоджувальні роботи не пізніше ніж 10 квітня 2020р. Заявка на поставку Товару буде відправлена Постачальнику в найкоротші терміни після укладання договору. Замовник має змогу збільшити термін поставки Товару лише до 15 роб.днів. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-10-001310-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ЗЕАЗ", Код ЄДРПОУ:14281020
Дата подання: 14 лютого 2020 10:38
Про внесеення змін до документації
Згідно Статті 16 Закону "Про публічні закупівлі"кваліфікаційним критерієм до учасників може бути: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наша компанія має документально підтверджений досвід постачання аналогічної продукції на протязі 2018-2020 років в кількості 1 договору . Згідно Закону "Про публічні закупівлі" ми маємо право приймати участь в даному тендері.
Але із за встановлення Замовником дискримінаційного критерію ми не можемо приймати участь в даній тендерній процедурі.
Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, привести у відповідність до вимог Закону ТД та викласти п/п.3 п. 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в наступній редакції: Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічнго ( их) договору (ів) (не менше одного) укладених за 2018-2020 роки, до якої для документального підтвердження надаються видаткові накладні, що підтверджують факт відвантаження товару за вказаним (ми) договором (ами) та позитивний лист-відгук від цих контрагентів із зазначенням номеру та дати договорів що вказані в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія має документально підтверджений досвід постачання аналогічної продукції на протязі 2018-2020 років в кількості 1 договору . Згідно Закону "Про публічні закупівлі" ми маємо право приймати участь в даному тендері.
Але із за встановлення Замовником дискримінаційного критерію ми не можемо приймати участь в даній тендерній процедурі.
Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, привести у відповідність до вимог Закону ТД та викласти п/п.3 п. 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в наступній редакції: Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічнго ( их) договору (ів) (не менше одного) укладених за 2018-2020 роки, до якої для документального підтвердження надаються видаткові накладні, що підтверджують факт відвантаження товару за вказаним (ми) договором (ами) та позитивний лист-відгук від цих контрагентів із зазначенням номеру та дати договорів що вказані в довідці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 15:47
Відповідно до ст.16 Закуну Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно до вимог ст.22 Тендерна документація Замовника містить декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Закон не має обмежень щодо встановлення вимог щодо переліку документів які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Замовник на власний розсуд встановлює спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергозберігаючі технології" |
2 345 000,00
UAH з ПДВ
|
2 274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОКОНТ" |
2 348 000,00
UAH з ПДВ
|
2 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергозберігаючі технології" #31862999 |
Переможець |
2 274 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2022 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:39
|
доп1 - продление Енергозберігаючі технології Шафа керування.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 09:39
|
Енергозберігаючі технології Шафа керування.pdf | укладений |
20 березня 2020 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 106/03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |