Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні віконних блоків з ремонтом укосів за адресою: вул. Латишева, 23
Очікувана вартість
103 411,00 UAH
UA-2020-02-10-000979-b ● bf4ed389cb19482d9dff0c755aeef51f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Райдуга-23" |
Код ЄДРПОУ: | 41745318 |
Місцезнаходження: | 87553, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Латишева, б. 23 |
Контактна особа: |
Лаушкіна Тетяна Володимирівна +380972919215 novoros2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2020 11:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 11:50 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 103 411,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Поточний ремонт по заміні віконних блоків з ремонтом укосів за адресою: вул. Латишева, 23
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні віконних блоків з ремонтом укосів за адресою: вул. Латишева, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Латишева, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточний ремонт по заміні віконних блоків з ремонтом укосів за адресою: вул. Латишева, 23 | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2020 11:59 |
ТЗ окна 3 (1) (1).doc |
10 лютого 2020 11:46 |
Шаблон договір підряду поточний ремонт (4) (1).doc |
10 лютого 2020 11:46 |
Кваліфікаційні критерії вікна_ двері (1) (2).doc |
10 лютого 2020 11:46 |
Дефектний акт |
10 лютого 2020 11:59 |
ТЗ окна 3 (1) (1).doc
|
||
10 лютого 2020 11:46 |
Шаблон договір підряду поточний ремонт (4) (1).doc
|
||
10 лютого 2020 11:46 |
Кваліфікаційні критерії вікна_ двері (1) (2).doc
|
||
10 лютого 2020 11:46 |
Дефектний акт
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-10-000979-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 28 лютого 2020 14:27
Оскарження
Шановний Замовник, Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Райдуга-23" Лаушкіна Тетяна Володимирівна !Увага документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. В архівному файлі "сертифікати 1" в папці "блоки металопластикові"- в папці "Primeplast 71" знаходиться ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ !!!!!
Аналіз цін, на то він і аналіз, щоб зробити маркетинг для ВАС, що ціни на матеріали, які запропонував учасник не перевищують середньо-ринкову вартість по місту Маріуполю. Навіщо Ви вимагаєте , якщо самі не розумієте для чого воно вам потрібно ?!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція ПП "НИКС П" відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації ПП «НИКС П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Також зазначаємо та попереджаємо 16 жовтня Президент підписав закон №1076 : Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. В новій редакції закону посилена відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Якщо ж замовник неправомірно, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, — його очікує штраф від 25,5 тис. грн до 51 тис.грн. У разі повторного порушення протягом року — від 51 тис. грн до 85 тис. грн.
Згідно вищезазначеного, просимо Вас об’єктивно та неупередженно оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП НИКС-П ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронних органів з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Розгорнути
Згорнути
Аналіз цін, на то він і аналіз, щоб зробити маркетинг для ВАС, що ціни на матеріали, які запропонував учасник не перевищують середньо-ринкову вартість по місту Маріуполю. Навіщо Ви вимагаєте , якщо самі не розумієте для чого воно вам потрібно ?!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція ПП "НИКС П" відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації ПП «НИКС П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Також зазначаємо та попереджаємо 16 жовтня Президент підписав закон №1076 : Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. В новій редакції закону посилена відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Якщо ж замовник неправомірно, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, — його очікує штраф від 25,5 тис. грн до 51 тис.грн. У разі повторного порушення протягом року — від 51 тис. грн до 85 тис. грн.
Згідно вищезазначеного, просимо Вас об’єктивно та неупередженно оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП НИКС-П ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронних органів з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 13:04
Резюмуючи вищевикладене, членами правлінням ОСББ було прийнято рішення:
1) Не скасовувати рішення щодо дискваліфікації ПП «Нікс-П»
1) Не скасовувати рішення щодо дискваліфікації ПП «Нікс-П»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП НИКС-П #33384198 |
Відхилено |
83 400,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 13:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Переможець |
86 800,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Акт виконаних робіт | укладений |
22 грудня 2020 20:19
|
Договор | укладений |
30 квітня 2020 15:39
|