Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45317000-2 Інші електромонтажні роботи) Технічне обслуговування автоматичних систем водяного пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей з приміщень філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго".
Очікувана вартість
667 963,20 UAH
UA-2020-02-10-000863-c 372c69efae0b4688a74febaf2a4b717e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічне обслуговування автоматичних систем водяного пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей з приміщень філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015 код 45317000-2 Інші електромонтажні роботи) Технічне обслуговування автоматичних систем водяного пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей з приміщень філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

10 лютого 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СХІД»
#37416563
Переможець 667 963,20
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:39

Документи

10 лютого 2020 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:15
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 ВІД 30.07.2020.pdf зміни до договору
30 липня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:40
Договір № 933С_2019 від 10.02.2020.pdf укладений
10 лютого 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції «План-графік» (Додаток № 3) до Договору №933С/2019 від 10 лютого 2020 року. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти п.13.2 Договору в новій редакції: п. 13.2. Цей Договір діє до «15» липня 2021 року, але до будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. До Додаткової угоди додається: 5.1 План-графік – (Додаток №3) до Договору №933С/2019 від 10 лютого 2020року.
Номер договору про закупівлю: 933С/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 15 липня 2021
Сума оплати за договором: 623 473,20
UAH (в тому числі ПДВ 103 912,20 UAH)