Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-02-10-000754-a e3c957c4ac5148e99aa9c18de93a9e16
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дещенко Олег Миколайович

380984424512 oleg.deshchenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37203257
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1
Контактна особа: Дещенко Олег Миколайович
380984424512
oleg.deshchenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:39
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 пачок
Папір офісний формату А4, А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, Київ, бульвар Праці, буд.1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:27
ПРОЕКТ Договір Товар.docx
10 лютого 2020 12:27
Специфікація папір А3; А4.docx
10 лютого 2020 12:27
Вимоги до учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 лютого 2020 08:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 24 997,20
UAH з ПДВ
24 997,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 26 204,40
UAH з ПДВ
26 204,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:26
Електронний підпис
13 лютого 2020 09:53
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2020 13:02
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:57
ОПИС Модельний статут.pdf
13 лютого 2020 12:57
Згода з договором.pdf
13 лютого 2020 12:57
ЕКО881_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 24 997,20
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
24 997,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:54
Догговір 11-20.pdf укладений
25 лютого 2020 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 997,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 166,20 UAH)