Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки Tena
Очікувана вартість
14 600,00 UAH
UA-2020-02-10-000709-a 9d3a71445a4241e2864fe48a760fb646
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калініна Ольга Леонідівна

380474522681
380474561548
kz1pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Центр первинної медико-санітарної допомоги" Христинівського району
Код ЄДРПОУ: 39028882
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Контактна особа: Калініна Ольга Леонідівна
380474522681,380474561548
kz1pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 13:00
Очікувана вартість: 14 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Підгузки Tena
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 упаковка
Підгузки Tena
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 12:16
Додаток 2(ДОГОВІР).docx
10 лютого 2020 12:16
Оголошення закупівлі.docx
10 лютого 2020 12:16
Додаток 3(підгузки.).docx
10 лютого 2020 12:15
Додаток 1 (тех.завдання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товар
Дата подання: 10 лютого 2020 14:25
Дата відповіді: 11 лютого 2020 12:40
Комплектація упаковки по скільки штук 30 чи 10?
Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме Додатку 1 – технічне завдання предмета закупівлі комплектація упаковки 30 штук.
Постачання товару
Дата подання: 10 лютого 2020 14:41
Дата відповіді: 11 лютого 2020 12:40
Скільки планується партій поставок товару?
Відповідь: Планується одна поставка товару всього об’єму закупівлі.
Аналог товару
Дата подання: 10 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 11 лютого 2020 12:39
Чи можна пропонувати аналог товару, з такими ж або кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! На Ваш запит повідомляємо наступне: Додаток 1 – Технічне завдання до тендерної документації сформоване на підставі індивідуальної програми реабілітації людей з інвалідністю на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні». Згідно Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» людина з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації. МТВ до предмету закупівлі формуються виключно у відповідності до інформації, що вказана в Заяві людини з інвалідністю. Враховуючи вищезазначене, звертаємо вашу увагу, що до розгляду не будуть прийматися аналоги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій