Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контролери
Controllers
Очікувана вартість
19 435 047,00 UAH
UA-2020-02-10-000311-a 8a83be1016c742e191df2160f13bb6b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 19 435 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 291 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 583051.41 UAH
Publication date: 10 лютого 2020 10:39
Enquiries until: 02 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 08 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 19 435 047 UAH including VAT
Minimal lowering step: 291 525 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 штуки
Контролери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Controllers
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:49
Зміни ТД учасникам.docx
13 лютого 2020 13:48
ТД зміни у вигляді закреслених даних.docx
13 лютого 2020 13:48
ТД зміни.docx
13 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:49
Зміни ТД учасникам.docx
13 лютого 2020 13:48
ТД зміни у вигляді закреслених даних.docx
13 лютого 2020 13:48
ТД зміни.docx
10 лютого 2020 10:39
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До п.7 Додатку4
Дата подання: 11 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:51
До п. 7 Додатку 4 Вимога п.7. Діапазон напруг на вихідних силових каналах контролера для переводу світлофорів в режим затемнення - 150 – 170В, 50/60 Гц. Замовником встановлюється даний діапазон напруг виходячи з технічних характеристик світлофорів, що найбільш поширені в Європі та Україні… Питання до п. 7. 1. Якщо вказані Замовником світлофори є найбільш поширеними в Європі та Україні, надайте довідку в яких конкретно містах України ці світлофори є найбільш поширеними. Який процент таких світлофорів встановлено на даний момент на світлофорних об’єктах Замовника. 2. Пошук в інтернеті технічних характеристик вказаних світлофорів не дав позитивних результатів. Тому опублікуйте додатково описи ціх світлофорів для оцінки можливості контролю їх працездатності дорожніми контролерами у відповідності до вимог ДСТУ 4157-2003, ДСТУ 4158-2003. 3. Обов'язково надайте довідку щодо наданих Замовником значень напруг переходу в режим затемнення та їх форми: форма напруги є синусоїдальною або якоюсь іншою; вказані напруги є максимальними чи середньоквадратичними. Поясніть конкретно, що Замовник мав на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання внесено відповідні зміни.
До п. 19 Додатку 4
Дата подання: 11 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:52
До п. 19 Додатку 4 Вимога п.19. е) експорт даних режиму роботи С/О до існуючої АСКДР. Питання до п.19 е. 1. Яка АСКДР вважається існуючою у Замовника. 2. Для забезпечення можливості експорту даних режиму роботи С/О до існуючої АСКДР Замовник повинен опублікувати в документації тендеру формат цих даних, технічні дані апаратури, яка повинна використовуватися для експорту даних та протокол взаємодії цієї апаратури . Без цих даних виконання цієї вимоги можливо тільки розробником АСКДР, внаслідок чого вимога повинна вважатися дискримінаційною для інших виробників і такою, що порушує правила проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час КП «Центр організації дорожнього руху» має системи АСКДР двох виробників: ТОВ «Росток-Елеком», м. Київ та SWARCO AG, Австрія.
Замовник є власником обладнання та прикладного програмного забезпечення (далі – ПЗ) існуючої АСКДР. Але протоколи обміну даними, належать компаніям-виробникам даного ПЗ. За отриманням (придбанням) даних протоколів просимо звертатися до ТОВ «Росток-Елеком», м. Київ та SWARCO AG, Австрія. Замовник даних протоколів не має.
Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням, а є внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ. Замовник користується даним ПЗ виключно, як користувач. Також, Замовник не може розповсюджувати дане ПЗ та втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. Нам не зрозуміла вимога надати Учаснику протоколи обміну даними в частині можливостей їх експорту, оскільки, Замовник їх фізично не має. Замовник не обмежує Учасників в реалізації можливості роботи контролерів в складі існуючої АСКДР. Дана вимога не може бути дискримінаційною.
До п. 26 Додатку 4
Дата подання: 12 лютого 2020 15:30
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:53
До п. 26 Додатку 4 Вимога п.26. …наступних способів: Провідний; Ethernet; GPRS; 3G, 4G; зв’язку по оптичному каналу з синхронізацією часу з ЦПК. Питання по п.26. Що мав на увазі Замовник коли підкреслив необхідність синхронізації часу контролера з ЦПК тільки при організації зв’язку саме по оптичному каналу. А в інших випадках вона не потрібна? І як ця вимога корелює з вимогою п. 29 «Наявність синхронізації за сигналами GPS, NTP.ЦПК». Будь ласка, проясніть ситуацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник акцентує необхідність часової синхронізації контролера з ЦПК по організації зв’язку по оптичному каналу так, як на даний час він є найбільш перспективним. Окрім того у Замовника є готовий проект по переходу на волоконно-оптичні лінії зв’язку. Всі інші способи синхронізації викладені в п.29 Додатку 4.
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2020 17:03
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:57
До п.6 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У п. 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено: Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003 та вимагається від учасників копії сертифікату відповідності. Прошу надати посилання на пункти ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003, якими передбачено застосування вимоги, зазначеної в п. 6 (Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017). При відсутності даної вимоги у ДСТУ, прошу виключити дану вимогу та внести зміни до документації конкурсних торгів. До п.6, 7 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У результаті аналізу закупівель Замовника за останні 10 років встановлено, що ним не закупались світлофори, що відповідають вимозі п 6. додатку 4, а саме "світлодіодні світлофори з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". Прошу надати відомості про кількість світлофорів у складі світлофорних об’єктів, та адреси даних об’єктів, що перебувають на балансі Замовника у м. Київ, які мають маркування щодо класу затемнення відповідно до ДСТУ EN 12368:2017. Якщо дане обґрунтування не буде надано, вимога п.6 та п.7 тендерної документації носить дискримінаційний характер. прошу усунути дане порушення законодавства та внести зміни до тендерної документації. До п.28 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У п. 28 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено: Можливість забезпечення одним контролером одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 3-х, а також вимагається від учасника надати детальний опис даної функції з візуалізацією її виконання на прикладі 3-х перехресть в САПР. Прошуо надати посилання на нормативну документацію, якою визначено вимоги та порядок відпрацювання "візуалізації" та критерії детальності опису даної функції. Дана вимога є не обґрунтованою, не конкретною, що створює умови для зловживань з боку Замовника по відхиленню тендерної пропозиції з мотивів, що вона недостатньо деталізована та візуалізована. Вищезазначене також стосується усіх вимог щодо надання детальних описів функцій товару. Прошу усунути дану дискримінаційну вимогу та вyести зміни у документацію конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 стосуються контролерів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Прийнятий у 2017 року гармонізований з європейським стандарт ДСТУ EN 12368:2017 на світлофори пунктом 6.3 передбачає, що українські виробники, як і європейські можуть виготовляти світлофори з класами затемнення D1 та D0. Замовник не виключає можливості, щодо закупівлі світлофорів з класом затемнення D1, оскільки це значно знижує споживання електроенергії світлофорами в нічний час. Але, для реалізації функції затемнення в світлофорах, ця функція одночасно повинна бути реалізована й в дорожніх контролерах. ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 не містить інформації щодо реалізації режиму затемнення в контролерах, що, відповідно не забороняє реалізацію цієї функції. Більш того, дана функція в контролерах не є чимось унікальним. В контролерах багатьох українських та європейських виробників дана функція реалізована. Для підтвердження наявності даної функції в контролерах, Учасники повинні надати детальний опис даної функції (принцип роботи, приклад графіку автоматичного включення режиму затемнення світлофорів в нічний час, перелік додаткового обладнання контролера для реалізації функції затемнення світлофорів.
Згідно пункту 18 Технічного завдання Замовника, в Учасників повинна бути наявна система САПР. Якщо контролер Учасника може забезпечити одночасне керування декількома незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 3-х, то це повинно бути відображатися в системі САПР. Згідно Технічного завдання, Учасник надає детальний опис даної функції з візуалізацією її виконання на прикладі 3-х перехресть в САПР. Під «візуалізацією» замовник розуміє наявність в описі даної функції принтскрінів (фотографій, малюнків) як це буде виглядати на моніторі комп’ютера в системі САПР.
до пп.6, 7 Додатку 4
Дата подання: 17 лютого 2020 18:30
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:18
До п. 6,7 Додатку 4 Вимога п.6. Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017 Питання до п.6. В ДСТУ EN 12368:2017 вимога щодо дімінгу сформульована наступним чином: Class D1 declared by the manufacturer. For Class D1 the manufacturer shall declare the performance of their signal in dimmed operation against the optical product characteristics of this specification and operational voltage ranges. (Клас D1, заявлений виробником. Для класу D1 виробник повинен оголосити працездатність свого сигналу в затемненому режимі відповідно до оптичних характеристик виробів цієї специфікації та робочих діапазонів напруги.) Як відомо з аналізу технічних характеристик світлофорів вітчизняних виробників, жоден з них не застосовує регулювання ступеню затемнення методом регулювання напруги на виході дорожнього контролера, бо цей метод є застарілим і використовувався, як правило, для світлофорів з лампами розжарювання. Цей метод має суттєві недоліки, тому мабудь Замовник і не надав змістовної відповіді на попереднє запитання до п.7 «надайте довідку щодо наданих Замовником значень напруг переходу в режим затемнення та їх форми: форма напруги є синусоїдальною або якоюсь іншою; вказані напруги є максимальними чи середньоквадратичними. Поясніть конкретно, що Замовник мав на увазі.». В світлодіодних світлофорах за потребу можуть бути реалізовані інші більш сучасні методи регулювання: або світлофорні матриці автоматично реагують на зовнішнє освітлення зміною струмів світлодіодів, або ці зміни проходять у відповідності до команд дорожнього контролера по лінії зв'язку. Такий метод зовсім не порушує наведених вимог ДСТУ EN 12368:2017. Таким чином Замовник створює невиправдані дискримінаційні вимоги до більшості вітчизняних виробників світлофорів, створюючи вигідні умови для заздалегідь наміченого невітчизняного виробника дорожніх контролерів, тим більше, що на даний момент вказаних в п.7 світлофорів у Замовника немає і в заявленому ним тендері на закупівлю світлофорів (i UA-2020-02-17-000358-b; ID 59ada5a381124d0aa277db5e1ed7838e від 17.02. 2020) вимог по дімінгу не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою. Для підтвердження наявності даної функції в контролерах, Учасники повинні надати детальний опис даної функції (принцип роботи, приклад графіку автоматичного включення режиму затемнення світлофорів в нічний час, перелік додаткового обладнання контролера для реалізації функції затемнення світлофорів.
Замовник не обмежує учасників в реалізації цих можливостей.
Інформуємо, що в Технічному завданні було внесено зміни в п.7 Додатку 4.
До п.6, 7 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2020 14:50
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:28
У результаті аналізу закупівель Замовника за останні 10 років встановлено, що ним не закупались світлофори, що відповідають вимозі п 6. додатку 4, а саме "світлодіодні світлофори з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". Просимо надати відомості про кількість світлофорів у складі світлофорних об’єктів, та адреси даних об’єктів, що перебувають на балансі Замовника у м. Київ, які мають маркування щодо класу затемнення відповідно до ДСТУ EN 12368:2017. Якщо дане обґрунтування не буде надано, вимога п.6 та п.7 тендерної документації носить дискримінаційний характер. просимо усунути дане порушення законодавства та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Режим пониженого енергоспоживання (діммінг) є досить поширеною світовою практикою. Під терміном ( діммінг) Замовник ( як і ДСТУ EN № 12368) розуміє контрольоване зниження енергоспоживання та яскравості світлофорів. Неконтрольована зміна енергоживлення може сприйматися апаратурою контролера як проблема з світлофорами та викликати перехід світлофорного об’єкту в аварійний режим роботи. Вимога Замовника забезпечити стабільну і узгоджену роботу контролера зі світлофорами є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною.
Світлофори не є предметом закупівлі даної тендерної процедури. В даному разі предметом закупівлі є дорожні контролери, які призначені для їх управління.
До п.28 Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 18 лютого 2020 14:51
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:02
У п. 28 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено: Можливість забезпечення одним контролером одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 3-х, а також вимагається від учасника надати детальний опис даної функції з візуалізацією її виконання на прикладі 3-х перехресть в САПР. Просимо надати посилання на нормативну документацію, якою визначено вимоги та порядок відпрацювання "візуалізації" та критерії детальності опису даної функції. Дана вимога є не обґрунтованою, не конкретною, що створює умови для зловживань з боку Замовника по відхиленню тендерної пропозиції з мотивів, що вона недостатньо деталізована та візуалізована. Вищезазначене також стосується усіх вимог щодо надання детальних описів функцій товару. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та вyести зміни у документацію конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що пункт 28 Додатку №4 до ТД містить інший зміст, ніж викладено у Вашому запитанні.
до п.1 Додатку 4
Дата подання: 25 лютого 2020 12:58
Дата відповіді: 28 лютого 2020 11:47
П.1 Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003 Контролери повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг. Питання до п.1 В Україні є затверджений перелік продукції, сертифікація якої є обов'язковою: “Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, затверджений наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005 року. Технічні засоби регулювання дорожнього руху до цього переліку не включені, тому їх сертифікація може проводитися на добровільній основі. Відомо, що видача сертифікатів органами сертифікації проводиться згідно з їх акредитацією, затвердженими методиками проведення сертифікаційних випробувань продукції на відповідність затверджених стандартів на неї з оформленням протоколів цих випробувань. В даному тендері продукцією є дорожній контролер, на який існує окремий стандарт (ДСТУ 4157-2003 Безпека дорожнього руху. Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Типи, загальні технічні вимоги та вимоги безпеки. Цей стандарт поширюється на периферійні технічні засоби автоматизованих систем керування дорожнім рухом ( дорожні контролери,…), які призначено для убезпечення дорожнього руху за допомогою регулювання транспортних засобів та пішоходів, …). В даному ДСТУ 4157-2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечитись при їх функціонуванні, в тому числі як периферійних пристроїв при роботі їх в складі АСКДР, вимоги до роботи якої викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. ДСТУ 4158-2003 в явному вигляді формує вимоги до всієї АСКДР, а до периферійних пристроїв тільки в загальному вигляді в пп. 6.2.1.5-6.2.1.15. Специфічних вимог і згадок про пристрій «дорожній контролер» немає жодним чином. В зв’язку з цим вимога пред’явлення сертифіката на відповідність технічних даних дорожнього контролера вимогам ДСТУ 4158 -2003 є некоректною, бо згідно з викладеним розділом «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» «ДСТУ 4158-2003 Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги. …Цей стандарт поширюється на автоматизовані системи керування дорожнім рухом і встановлює вимоги до них в цілому і до окремих видів їх забезпечення.». Тому професійний акредитований сертифікаційний орган не має можливостей для надання документального підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера у вигляді сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 4158-2003. Проте задовольнити вимогу Замовника цілком можливо наданням йому Учасником торгів декларації відповідності з детальним описом взаємодії дорожнього контролера з ЦПК Замовника, при якій забезпечуються виконання керувальних та інформаційних функцій АСКДР (надається перелік команд контролера та інформації, яку він представляє - протокол зв’язку). На основі викладеного прошу з п.1 виключити як невідповідну вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003, замінивши його на декларацію відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги пунктів ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункти ДСТУ 4158-2003 надають розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції. Наявність таких функцій повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності. Дана вимога не може бути дискримінаційною.
Слід також зазначити, що без сертифіката відповідності на підставі лише декларації Замовник не має змоги перевірити наявність документального підтвердження відповідності товару які висовуються до предмету закупівлі, яке повинен надати учасник.
Наразі Замовник не бачить підстав для внесення змін в п.1 Додатку 4.
АСКДР
Дата подання: 26 лютого 2020 16:53
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:15
Замовник у відповіді на одне з попередніх питань зазначив: “На даний час КП «Центр організації дорожнього руху» має системи АСКДР двох виробників: ТОВ «Росток-Елеком», м. Київ та SWARCO AG, Австрія. Замовник є власником обладнання та прикладного програмного забезпечення (далі – ПЗ) існуючої АСКДР. Але протоколи обміну даними, належать компаніям-виробникам даного ПЗ.” Просимо надати також назви АСКДР виробництва ТОВ «Росток-Елеком», м. Київ та SWARCO AG, Австрія, та надати інформацію, чи підтримують АСКДР, які на даний час працюють у замовника, будь-який з поширених відкритих протоколів керування дорожніми контролерами (наприклад, АСС УД). Наприкінці відповіді замовник наголошує: “ Замовник не обмежує Учасників в реалізації можливості роботи контролерів в складі існуючої АСКДР.” З цій фразі не зовсім зрозуміло - Учасник повинен забезпечити підключення до двох систем одночасно, або обрати одну з них? З якою саме системою потрібно забезпечити зв’язок (за п. 26 Технічних вимог) та до якої системи забезпечити експорт даних (за п. 19 Технічних вимог).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ЦПК АСКДР м. Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik - версії 4.7.1TF, розробки «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та «СВАРКО Україна» - програмне забезпечення Claud.
Щодо сумісності роботи ПЗ з відкритими протоколами ( такого як АСС УД) з програмним забезпеченням вищезазначених виробників інформуємо, що дане питання повинне узгоджуватись з розробниками ПЗ.
Замовник не обмежує учасників в реалізації можливостей підключення контролерів до будь якої з 2 –х систем ( eTraffk версії 4.7.ITF або Claud ).
пп.1, 6, 7, 19, 23, 28 Додаттку 4
Дата подання: 27 лютого 2020 11:59
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:37
Питання до пп.1, 6, 7, 19, 23, 28 З попередньої відповіді Замовника витікає, що КП «Центр організації дорожнього руху» використовує на цей час дві системи АСКДР відомих в Україні виробників: ТОВ «Росток-Елеком», м. Київ та SWARCO AG, Австрія. Відомо, що АСКДР першого виробника була монопольно задіяна в організації дорожнього руху в м. Києві на протязі десятків років, до того ж внаслідок закритості протоколу зв’язку між ЦПК АСКДР та периферійними пристроями в якості дорожніх контролерів застосовувалися виключно пристрої виробництва ТОВ «Росток-Елеком». В той же час невиправданим вимогам даного тендеру в цілому (вищевказані пп. 1, 6, 7, 19, 23, 28), вже не може відповідати продукція всього загалу вітчизняних виробників, що витікає з обговорення вимог даного тендеру. Тому цілком прогнозовано, що продукція SWARCO AG буде визнана переможцем торгів, бо запропоновані Замовником вимоги неправомірно перекривають умови для проведення конкурентних відкритих торгів. Тому Замовнику доцільно було б провести дані закупівлі у відповідності до передбачених в такому разі процедур: закупівлі у одного учасника або по переговорній процедурі. Проте очевидно, шо внаслідок закритості протоколу зв’язку ЦПК АСКДР SWARCO AG з дорожніми контролерами продукція цієї компанії буде мати монопольне положення при проведенні подальших закупівель в м. Києві. Для попередження такої ситуації пропоную залучити до організації дорожнього руху в м. Києві АСКДР інших виробників (як в м. Одесі), таким чином створивши конкурентне середовище для поліпшення організації дорожнього руху в м. Києві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо вашу увагу, що програмне забезпечення не є предметом закупівлі. Замовник пропонує учасникам адаптувати контролери до існуючого програмного забезпечення .
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 березня 2020
UA-2020-02-10-000311-a8a83be1016c742e191df2160f13bb6b8
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 березня 2020 09:42
Електронний підпис
12 березня 2020 09:40
Ремонтні схеми.rar
11 березня 2020 18:10
Електронний підпис
11 березня 2020 18:10
Електронний підпис
11 березня 2020 18:05
довдка17.pdf
11 березня 2020 18:05
RE5010_IE.pdf
11 березня 2020 18:05
RE5050_IE.pdf
11 березня 2020 18:05
RE5010_FO.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка13.pdf
11 березня 2020 18:05
RE5050_FO.pdf
11 березня 2020 18:05
SaprW_new_help_укр.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка24.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка20.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка26.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка25.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка19.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка15.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка28.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка29.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка23.pdf
11 березня 2020 18:05
лист_захист_5.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка34.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка33.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка30.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка32.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка10.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка27.pdf
11 березня 2020 18:05
сертифікат_n.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка16.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка22.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка21.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка18.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка12.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка11.pdf
11 березня 2020 18:05
довдка14.pdf
11 березня 2020 18:05
iнф_тех.pdf
11 березня 2020 17:40
договор_200_17.pdf
11 березня 2020 17:40
Statut.pdf
11 березня 2020 17:40
вдомост.pdf
11 березня 2020 17:40
накл_дог_91_16.pdf
11 березня 2020 17:40
акт_дог_200_17.pdf
11 березня 2020 17:40
договор_91_16.pdf
11 березня 2020 17:40
Svid_podat.pdf
11 березня 2020 17:40
лист_гарант17.pdf
11 березня 2020 17:40
дов_АНАЛОГ_ДОГ.pdf
11 березня 2020 17:40
лист_згода_перс_дан.pdf
11 березня 2020 17:40
лист_згода_дог.pdf
11 березня 2020 17:40
витяг з прот_2.pdf
11 березня 2020 17:40
Витяг_ПДВ.pdf

Документи

12 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 березня 2020 17:17
Електронний підпис
11 березня 2020 17:17
Електронний підпис
11 березня 2020 17:16
2.Технічна частина.pdf
11 березня 2020 17:16
1.Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 15 999 000,00
UAH з ПДВ
15 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 17:17
Електронний підпис
11 березня 2020 17:17
Електронний підпис
11 березня 2020 17:16
2.Технічна частина.pdf
11 березня 2020 17:16
1.Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 березня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій