Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (касова стрічка, канцелярські ножиці, маркер, антистеплер, стаканчик канцелярський, ділова книга, обгортки, підставка канцелярська, папка)
Очікувана вартість
13 674,00 UAH
UA-2020-02-10-000076-c d2ff21743d794b6b93473f8a4256735c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настичук Наталія Леонідівна

+380930024899 ofisms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Козятинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 41783594
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вулиця Незалежності, 75
Контактна особа: Настичук Наталія Леонідівна
+380930024899
ofisms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 рулон
касова стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
канцелярські ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
стаканчик канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
ділова книга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
обгортки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
підставка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
папка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

10 лютого 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Поліщук Людмила Павлівна
#2817606367
Переможець 13 674,00
UAH
10 лютого 2020 09:53

Документи

10 лютого 2020 09:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:19
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:03
Договір укладений
10 лютого 2020 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 674,00
UAH