Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва (яйця птиці та мед натуральний)
Очікувана вартість
1 124 250,00 UAH
UA-2020-02-07-003881-a d5ac66fc82ac4471a88f6bbf2fb2bfb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

380322546425 sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
380322546425
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 124 250,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги Замовника
Дата подання: 08 лютого 2020 22:06
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:45
Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.
02
Дата подання: 12 лютого 2020 15:55
Дата відповіді: 14 лютого 2020 18:55
Повторно ! Повідомляємо про порушення Вами чинного законодавства ! З приводу ваших дій буде прийнято рішення правоохоронними органами. Те, що строк уточнень завершився не означає, що ви не повинні ігнорувати з приводу звернень щодо порушення законодавства. Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Продукція тваринництва (яйця птиці та мед натуральний)
Опис предмету закупівлі:
місце поставки - заклади дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 601 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,63 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 15:59
Закінчення: 24 лютого 2020 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Продукція тваринництва (яйця птиці та мед натуральний)
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Качмарик Тарас Степанович 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дорош Роман Володимирович 597 500,00
UAH з ПДВ
597 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 17:51
Плата за оренду.jpg
22 лютого 2020 17:51
Інформація про Статут.jpg
22 лютого 2020 17:51
Гарантія постачання,2.jpg
22 лютого 2020 17:51
33- Якісні.rar
22 лютого 2020 17:51
Відгук Качмарик (2).pdf
22 лютого 2020 17:51
31- Копії договорів.rar
22 лютого 2020 17:51
Гарантія поставки.jpg
22 лютого 2020 17:51
23-Договір оренди авто.rar
22 лютого 2020 17:50
ТЕХ паспорт авто.jpg
22 лютого 2020 17:50
21- Оренда приміщення.rar
22 лютого 2020 17:50
20- Експлуатацій.rar
22 лютого 2020 17:50
19- Медкнижка.rar
22 лютого 2020 17:50
ІПН 001.jpg
22 лютого 2020 17:50
17- Паспорт.rar
22 лютого 2020 17:50
Витяг платника ЄП.jpg
22 лютого 2020 17:50
Лист по 1-ДФ.jpg
22 лютого 2020 17:50
5-Інформація по СТ 17.rar
22 лютого 2020 17:50
Довідка про учасника.jpg
22 лютого 2020 17:50
1-Пропозиція.rar

Публічні документи

22 лютого 2020 11:00
2.яйце 2020.rar
22 лютого 2020 11:00
1. яйце 2020.rar
22 лютого 2020 11:00
1. Пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Качмарик Тарас Степанович

ФОП Дорош Роман Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
Рішення скасоване 400 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:45
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
Відхилено 400 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:48
ФОП Дорош Роман Володимирович
#2905517797
Переможець 597 500,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дорош Роман Володимирович
#2905517797
597 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 18:37
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 18:36
додаткова угода.pdf зміни до договору
12 березня 2021 18:36
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:39
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 10:20
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
14 січня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:58
лот 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:37
лот 1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:12
додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:21
ДУ на зменшення суми.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:24
ДУ на збільшення ціни.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:23
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:50
договір яйця мед лот1.pdf укладений
16 березня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінена ціна за одиницю товару у зв`язку із зміною ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінена ціна за одиницю товару у зв`язку із зміною ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік із збільшення вартості договору, що не перевищує 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до вартості поставленого товару
Номер договору про закупівлю: № 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 308 912,32
UAH