Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг із вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)
Очікувана вартість
1 099 900,00 UAH
UA-2020-02-07-002601-c 3bb55063187f48feb1c48c455ef68070
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 099 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7601 метри кубічні
Надання послуг із вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000085 ● 828f22227c45474bb6a98f0e9f9cd58d
  • Статус: вирішено ● Дата: 07 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-07-002601-c 07.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2020-07-07 14:11:53

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" 1 099 864,70
UAH з ПДВ
1 099 864,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спецкомунтехніка 1 099 895,10
UAH з ПДВ
1 099 895,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:27
Електронний підпис
06 березня 2020 13:27
Електронний підпис
06 березня 2020 13:24
Довідка ДФС.pdf
05 березня 2020 15:50
Довідка МВС.pdf
20 лютого 2020 11:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:26
Статут.pdf
20 лютого 2020 11:26
Довіреність.pdf
20 лютого 2020 11:26
Протокол.pdf
20 лютого 2020 11:26
Опис.pdf
20 лютого 2020 11:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 лютого 2020 11:26
Наказ на директора.pdf
20 лютого 2020 11:26
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 11:26
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 11:26
Техніче завдання (2).pdf
20 лютого 2020 11:25
Копії техпаспортів.pdf
20 лютого 2020 11:25
Копії техпаспортів 2.pdf
20 лютого 2020 11:25
Калькуляція за 1 м.куб.pdf
20 лютого 2020 11:25
Калькуляція (загальна).pdf
20 лютого 2020 11:25
Інфо про ст.17 Закону.pdf
20 лютого 2020 11:25
Відгук ЦПМСД 4 (2017).pdf
20 лютого 2020 11:25
Довідка про ціну.pdf
20 лютого 2020 11:25
Лист-згода.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 19:43
Електронний підпис
21 лютого 2020 19:38
лист-згода.pdf
21 лютого 2020 19:38
копія статуту.pdf
21 лютого 2020 19:37
копія витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 19:36
копія виписки з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 19:34
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Товариство з обмеженою відповідальністю Спецкомунтехніка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Переможець 1 099 864,70
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
1 099 864,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:31
ДУ № 3 до Договору № 12 (надання послуг із вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)).pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:27
Додаткова угода № 2 (надання послуг із вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)).pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:52
Додаткова угода №1 (надання послуг іх вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:04
Договір № 12 (надання послуг із вивезення відходів та їх утилізація (знешкодження)).pdf укладений
23 березня 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML