Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Popasnyansky, Kreminsky, Starobilsk and Novoaydarsky districts of Lugansk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 189 238 684,91 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 378 477,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Publication date: | 07 лютого 2020 16:05 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 189 238 685 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 378 477 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця разом із документами, визначеними умовами даного Договору, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Представник Замовника на протязі десяти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Виконавцем помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг. В такому випадку Замовник у вказаний строк надає Виконавцю мотивовану відмову від підписання форм КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 17:17 |
Протокол-рішення.pdf | |
03 березня 2020 16:13 |
протокол на зміни.pdf | |
03 березня 2020 16:12 |
Нова редакція № 2 Поп. Крем.Стар.Новоайдар (2).doc | |
21 лютого 2020 15:59 |
протокол на рішення.pdf | |
21 лютого 2020 15:59 |
Нова редакція Поп. Крем.Стар.Новоайдар.doc | |
07 лютого 2020 16:08 |
Відомості щодо обсягу послуг у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах.pdf | |
07 лютого 2020 16:08 |
Додаток № 2 до договору (перелік автомобільних доріг).pdf | |
07 лютого 2020 16:07 |
ТД Експлуатація 2020.doc |
13 березня 2020 17:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 березня 2020 17:17 |
Протокол-рішення.pdf
|
|||||||||
03 березня 2020 16:13 |
протокол на зміни.pdf
|
|||||||||
03 березня 2020 16:12 |
Нова редакція № 2 Поп. Крем.Стар.Новоайдар (2).doc
|
|||||||||
21 лютого 2020 15:59 |
протокол на рішення.pdf
|
|||||||||
21 лютого 2020 15:59 |
Нова редакція Поп. Крем.Стар.Новоайдар.doc
|
|||||||||
07 лютого 2020 16:08 |
Відомості щодо обсягу послуг у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах.pdf
|
|||||||||
07 лютого 2020 16:08 |
Додаток № 2 до договору (перелік автомобільних доріг).pdf
|
|||||||||
07 лютого 2020 16:07 |
ТД Експлуатація 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошенням UA-2020-02-07-002273-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації.
У пункті 5 таблиці потрібно вказувати сумісні види робіт/послуг та їх одиниці виміру (тони, кілограми, метри квадратні, метри погонні, кілометри, штуки, тощо), що будуть свідчити що аналогічний договір дійсно сумісний із видами послуг/робіт передбачених Технічним завданням тендерної документації, а у графі 6 вказувати обсяг таких послуг/робіт у арифметичних (5,10,20,30, тощо) величинах.
У Додатку 2 до Тендерної документації Замовник зазначає як умову відповідності кваліфікаційного критерію наявність у Учасника обовязкового мінімуму придатної до експлуатації спеціальної техніки (автомобілі, машини, механізми), яку Учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі.
Зазначений Замовником перелік техніки містить в тому числі і спеціальну техніку за категорією автотранспорт.
Таким чином, необхідно здійснювати встановлення GPS-трекери на техніку за категорією автотранспортні засобі (в тому числі спеціального призначення), а саме: автогрейдери (або еквівалент), автокрани (або еквівалент), автомобілі самоскиди (або еквівалент), МДК (машини комбіновані дорожні) для розподілення протиожеледних матеріалів із спецобладнанням (або еквівалент), машини дорожньо-ремонтні для ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом (або еквівалент), машини для нанесення дорожньої розмітки (або еквівалент), машини поливально-мийні (або еквівалент), навантажувачі пневмоколісні у кількості (або еквівалент), трактори на пневмоколісному ходу (у комплекті із снігоочисною лопатою) (або еквівалент);
1. По перше: відповідно до п.1 Р.ІІІ Тендерної документації «Після аукціону Учасник, у якого за результатами аукціону склалася найменша ціна пропозиції (переможець аукціону, визначений автоматично системою), протягом 2 –х робочих днів від дня проведення аукціону надає Замовнику (розміщує) через електронну систему закупівель у файлі програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України, розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду та скан-копію його паперової версії, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника-переможця та скріплений печаткою (за наявності);
По друге: Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів від дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати у паперовому вигляді разом із супровідним листом документи в прошитому та пронумерованому вигляді за переліком, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (у разі наявності) оригінал заповненої тендернї пропозиції на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 12), оригінали розрахунків ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду.
Слід розуміти, що зазначені вимоги замовника стосуються ПЕРЕМОЖЦЯ АУКЦІОНУ, ВИЗНАЧЕНОГО АВТОМАТИЧНО СИСТЕМОЮ та ПЕРЕМОЖЦЯ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, та ніяким чином не передбачаються для учасників ДО ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ.
2. Замовник у Тендерній документації передбачив : …- розрахунок вартості 1 маш/год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів (за наявністю), - калькуляція вартості 1 маш/год. власних будівельних машин і механізмів (за наявністю).
Оскільки Замовник передбачив надавання документа за наявністю- то надається саме той варіант із двох наведених, який Учасник використовує у своєму документообігу.
3. Відповідно до пояснень до Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо, не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Відповідно до наведеного вище, слід розуміти що надання витягу з інвентарної книги підприємства – може бути іншим документом що посвідчує право власності ВИКЛЮЧНО на транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ.».
Наразі, просимо шановних учасників уважніше вивчати приписи Тендерної документації та здійснювати аналіз викладеного предметно.
Відповідно до р. ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» « !!!! Копії документів, які Учасник розміщує на сторінці закупівлі повинні бути завірені підписом уповноваженої Учасником особи (керівник, особа що уповноважена бути представником з питань закупівлі) та скріплені печаткою (при наявності). У разі, якщо Замовником у Тендерній документації вимагається нотаріальне посвідчення документу, Учасник надає копію такого документу також з нотаріальним посвідченням.
У разі недотримання даної вимоги Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника за п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції).»
З метою недопущення у майбутньому будь яких суперечностей щодо підтвердження належності та відповідності оригіналів до розміщених на сторінці закупівлі копій документів вважаємо за необхідне обов’язкове посвідчення підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності) всіх копій документів (в тому числи і власних), що розміщуються на сторінці закупівлі.
До проекту Договору будуть внесені наступні зміни:
п.3.15. Враховуючи специфіку планування та виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення а саме неможливість заздалегідь врахувати усі обсяги аварійних та інших робіт, потреба в яких може виникнути протягом дії договору, до договірної ціни включаються витрати на непередбачувані роботи у розмірі до 10 % згідно пп. 5.22 п. 5 СОУ 42.1-37641918-085:2018 .
Ваші зауваження взято до уваги. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Під терміном "площа території обслуговування" слід розуміти автомобільну дорогу або дороги загального користування державного значення в межах полоси відводу, на території окремого адміністративного району Луганської області, у всіх напрямках від місця розташування такої бази.
У таблиці під поняттям «площа території обслуговування» слід зазначати назву автодороги (автодоріг) що планується обслуговувати, та їх протяжність від бази у фізичних кілометрах до адміністративного кордону района.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника., в свою чергу Тендерна документація за своєю правовою природою є формуляром, та охоплює необмежене коло осіб.
Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов .
Разом з тим, Замовник не обмежує право Учасника надавати пояснення, гарантійні зобов’язання та вмотивовано аргументувати наведене.
Слід зазначити, що Замовник за результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника та документів до неї, може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно із приписами ст.30. вищезазначеного Закону. Але при цьому якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, він може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Слід також зазначити, що Учасник не позбавлений права оскарження дій чи бездіяльності Замовника щодо закупівлі до органу оскарження та суду.
Вимоги про усунення порушення
1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.»
2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що
«В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.»
3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що:
вони є дискрімінаційними, бо свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників.
Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення
* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення:
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
Щодо працівників:
У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації.
У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником.
Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації.
За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки.
Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником.
У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
…
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній.
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається.
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошеннями UA-2020-02-07-002273-c, UA-2020-02-07-002688-c, UA-2020-02-07-002573-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Вважаємо доцільним, для збереження принципу недискримінації учасників, сформулювати вищевказану вимогу наступним чином: «очищення доріг плужним або шнекороторним снігоочисником на базі автомобіля від снігу», у зв’язку з тим, що якщо у підприємства є досвід роботи з зимового утримання, зокрема очищення від снігу, то воно має можливість (за наявності техніки, що буде підтверджена відповідно до розділу «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки…» за Додатком 2 тендерної документації) виконувати необхідні роботи з використанням будь-якої техніки.
Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
У зв’язку з тим, що ці роботи повинен виконувати електрик з потрібною групою доступу для їх виконання можна винайняти спеціалізоване підприємство, яке має відповідний вид діяльності та кваліфікований персонал (про що можна надати довідку з копією укладеного договору та дозвільною документацією), в такому разі Учасник, який не виконував раніше такі роботи, має можливість організувати їх виконання без наявності досвіду виконання цих робіт. При цьому у вартісному відношенні виконання робіт по технічному обслуговуванню світильників (п.61, 62, 63 технічного завдання) значно менше 20 відсотків від загальної вартості закупівлі, тобто надання повної інформації про субпідрядника, яка вимагається Додатком 5 тендерної документації, в такому випадку не потребується. До того ж спеціалізоване підприємство не обов’язково матиме досвід робіт саме з технічного обслуговування світильників, в його практиці можуть бути наявні інші більш складні роботи, факт наявності Дозволу наданого Державною службою України з питань праці на виконання робіт з електричним устаткуванням та електричними мережами автоматично підтверджує можливість виконання вищезазначених робіт.
Прошу Вас виключити з переліку необхідних для підтвердження досвіду виконання робіт пункт «технічне обслуговування світильників освітлювальної мережі», як такий, що перешкоджає вільної конкуренції та є дискваліфікаційним.
Разом з тим Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо відсутності у нього досвіду виконання окремих аналогічних робіт, що не є питомими та основними для даного виду закупівлі, повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи, в тому числі і субпідрядником, якого Учасник зазначить у поясненні, та якого планується залучати до виконання такого виду робіт (не залежно від проценту від обсягів закупівлі ) і надати докази спроможності такого субпідрядника виконати окремі роботи по яких Учасник зазначив, що не має досвіду. Зазначені докази повинні бути у вигляді підтвердження факту виконання таким субпідрядником окремо визначених робіт (договір із замовником, акт виконання робіт Кб2В, відгук від Замовника ), а також надати Замовнику попередній договір з таким субпідрядником, що буде діяти на весь час закупівлі. Замовник може врахувати зазначені роз’яснення за наявності вказаних підтверджуючих документів.
Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації, так як принцип недискримінації не порушений, крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Виходячи з вищевказаного, тендерна документація вимагає від Учасника мати досвід виконання робіт за всіма роботами, наданими в переліку. Ця вимога є порушенням принципу недискримінації учасника, тому що виходячи з цього твердження відсутність досвіду хоча б з одного виду робіт виключає можливість Учасника брати участь у тендерній закупівлі. Прошу Вас, зважаючи на можливість залучити до виконання робіт субпідрядника, яка обумовлена і Законом «Про публічні закупівлі» і тендерною документацією, викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт за наданим переліком наступним чином: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначеного у Додатку 8 до Тендерної документації (виконавцем зазначених робіт може бути як Учасник так і підприємство, яке планується до залучення в якості субпідрядника) … Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Субпідрядник надає інформацію згідно з умовами Додатку 5, Учасник надає наступні документи: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору…».
подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику пояснення щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям не в повному обсязі. Разом з тим Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо відсутності у нього досвіду виконання окремих аналогічних робіт, що не є питомими та основними для даного виду закупівлі, повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи, в тому числі і субпідрядником, якого Учасник зазначить у поясненні, та якого планується залучати до виконання такого виду робіт (не залежно від проценту від обсягів закупівлі ) і надати докази спроможності такого субпідрядника виконати окремі роботи по яких Учасник зазначив, що не має досвіду. Зазначені докази повинні бути у вигляді підтвердження факту виконання таким субпідрядником окремо визначених робіт (договір із замовником, акт виконання робіт Кб2В, відгук від Замовника ), а також надати Замовнику попередній договір з таким субпідрядником, що буде діяти на весь час закупівлі. Замовник може врахувати зазначені роз’яснення за наявності вказаних підтверджуючих документів.
Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2020 20:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000024 ● db482625efbe487987f2641311709222
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-02-07-002273-c 07.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п. 4 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Замовник у власній Тендерній документації, а саме: у встановлених ним формах документів передбачив строк, протягом якого буде діяти його тендерна пропозиція - Додаткок 10 (Гарантійний лист) «Ми погоджуємось дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій.», та Додаток 12 (Тендерна пропозиція) «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів від дня розкриття пропозицій у системі Prozorro». Оскільки Закон не передбачає місце та форму зазначення у ТД інформації про строк дії тендерної пропозиції, зазначення такого строку у додаткових формулярах є достатнім. Крім того, Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.02.2020, оприлюднив 13.03.2020 роз’яснення, з перевищенням терміну (три робочі дні), з причин, що не залежать від нього і є технічними, та такими що віднесені до компетенції розробника системи «Прозорро». У зв’язку із тим що у встановлений Законом термін Замовник здійснив розміщення відповіді в системі, але система не відобразила зазначену відповідь він здійснив відповідний електронний запит (вих. 1-407 від 13.03.2020 р.) до Адміністратора торгівельної площадки e-Tender про причини не відображення розміщеної Замовником інформації. Адміністратор самостійно виправив невідповідність роботи системи без надання відповіді Замовнику. Раніше розміщена інформація відобразилася на електронному майданчику e-Tender в день звернення. Також слід зазначити що означена закупівля не відбулася з причини того що до участі у аукціоні було допущено лише одного учасника. На даний час зазначена закупівля має статус у системі «Прозоро» «Торги не відбулися».
2020-04-06 11:22:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " Євро-Буд Компані " | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|