Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування внутрішніх систем ЦО, ХВП, ГВП
Очікувана вартість
191 006,02 UAH
UA-2020-02-07-001840-c 98d88bb2552a417cbbd81f445d8203a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 15:00
Очікувана вартість: 191 006,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 955,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Технічне обслуговування ХВП, ГВП, ЦО, каналізаційної мережі, МІТП, вузла обліку теплової енергії згідно діючих в Україні Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, Правил користування тепловою енергією та згідно з інструкціями заводів - виробників теплового обладнання.
Комплекс робіт по технічному обслуговуванню ХВП, ГВП, ЦО, каналізаційної мережі, МІТП, вузла обліку теплової енергії включає в себе визначення (перевірку) їх технічного стану, очищення, змащування, регулювання та інші операції для підтримання їх працездатності та технічної справності. До комплексу робіт по даному предмету закупівлі також входять роботи по зняттю з теплового лічильника добових та підсумкових показників теплоспоживання, формування звітів та здача їх до теплопостачальної організації, а також підготовка актів готовності закладів до роботи в осінньо-зимовий період. Детальний перелік робіт – Додаток 1 до цієї документації.
Розрахунки за виконані роботи проводяться по завершенню поточного місяця після підписання акту виконаних робіт та надходження відповідних бюджетних асигнувань. Документи на оплату з відкритою датою.
Підрядник зобов’язаний:
забезпечувати власним транспортом, матеріалами та обслуговуючим персоналом предмет закупівлі;
цілодобово приймати заявки (аварійні виклики) від відповідальних осіб «Замовника» та виконувати їх, в залежності від пошкодження протягом 24 годин;
прибути за викликом протягом двох годин;
вести книгу обліку замовлень.
Місце надання послуг:
Школи – 174349,12 грн.:
• будівля Київської дитячої музичної школи №23 за адресою проспект Леся Курбаса, 10-Є; обслуговуюча площа 747,40 м. кв., теплопункт;
• будівля Київської дитячої школи мистецтв №8 за адресою вулиця Ф. Пушиної, 6; обслуговуюча площа 2521,30 м. кв., теплопункт;
• будівля Київської дитячої художньої школи №5 за адресою вул. Стуса, 25; обслуговуюча площа 1036,90 м. кв.
• будівля Київської дитячої музичної школи №22 за адресою вул. Зодчих, 30-А; обслуговуюча площа 661,90 м. кв.
Бібліотеки – 16656,90 грн.:
• приміщення бібліотеки ім. В. Стефаника за адресою вулиця Підлісна, 3; обслуговуюча площа 160,70 м. кв., теплопункт (розподільча рампа);
приміщення бібліотек ЦБС «Свічадо», розташованих в житлових будинках:
• бібліотека імені Махтумкулі за адресою вул. Зодчих, 6, обслуговуюча площа 470,0 м. кв.;
• бібліотека «Книжкова світлиця» за адресою вул. Зодчих, 30/6, обслуговуюча площа 402,70 м. кв.;
• бібліотека «Промінець» за адресою вул. Краснова, 10, обслуговуюча площа 271,50 м. кв.;
• бібліотека імені О.Герцена за адресою вул. Краснова, 12, обслуговуюча площа 277,70 м. кв.;
• бібліотека імені Н.Рибака за адресою вул. петрицького, 5/9, обслуговуюча площа 151,60 м. кв.;
• Центральна районна бібліотека за адресою бульв. Ромена Роллана, 13-В; обслуговуюча площа 514,50 м. кв.;
• філія бібліотеки «Книжкова світлиця» за адресою бульв. Ромена Роллана, 4; обслуговуюча площа 110,70 м. кв.,
• бібліотека імені М.Дубова за адресою вул. М. Ушакова, 12; обслуговуюча площа 347,80 м. кв.,
• бібліотека імені О.Блока за адресою вул. Г.Юри, 5; обслуговуюча площа 368,10 м. кв.
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2020 року.
Більш детальна інформація Див. додатки до оголошення.
УВАГА! Додатки до оголошення є зразком. Площа приміщень в них вказана невірно та підлягає виправленню.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Технічне обслуговування внутрішніх систем ЦО, ХВП, ГВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Леся Курбаса, 10-Є, вул. Стуса, 25, вул. Зодчих, 30-А,вулиця Ф. Пушиної, 6; надання послуг по бібліотеках відповідно до вказаних в оголошенні адрес
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 191 005,72
UAH з ПДВ
191 005,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 12:06
цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2020 12:06
документи статут.pdf
14 лютого 2020 12:06
дозвіл.pdf
14 лютого 2020 12:06
відомість статистика.pdf
14 лютого 2020 12:06
довідка працівники.pdf
14 лютого 2020 12:06
договір оренди офісу.pdf
14 лютого 2020 12:05
договора оренди авто.pdf
14 лютого 2020 12:05
договір Губін.pdf
14 лютого 2020 12:05
довідка обладнання.pdf
14 лютого 2020 12:05
довідка ан договір.pdf
14 лютого 2020 12:05
ліцензія.pdf
14 лютого 2020 12:05
витяг з ПДВ.pdf
14 лютого 2020 12:05
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 191 005,72
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 11:48

Документи

17 лютого 2020 11:48
Протокол 8.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
191 005,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 11:48
Протокол 8.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 14:52
договір Ремконт.PDF укладений
11 березня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 191 005,72
UAH (в тому числі ПДВ 31 834,28 UAH)