Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна захистів РЗА системи живлення власних потреб 6 кВ на мікропроцесорні пристрої (СНЕ). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
31 525 360,61 UAH
UA-2020-02-07-000641-c ● 115aa60692ee4f5badfd839e80d8e298
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Гордієнко Наталія +380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 31 525 360,61 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 157000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна захистів РЗА системи живлення власних потреб 6 кВ на мікропроцесорні пристрої (СНЕ). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (згідно з Технічними вимогами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013. Технічне переоснащення. ВП ЗАЕС, м. Енергодар, Промислова, 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна захистів РЗА системи живлення власних потреб 6 кВ на мікропроцесорні пристрої (СНЕ). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання довідки Замовником. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 11:07 |
Технічні вимоги (Додаток №1 до ТД).pdf | |
07 лютого 2020 11:07 |
Тендерна документація.pdf | |
07 лютого 2020 11:07 |
Проект договору (Додаток №3 до ТД).pdf | |
07 лютого 2020 11:07 |
Форма цінової пропозиції (Додаток №2 до ТД).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно проектної документації
Дата подання: 09 лютого 2020 15:48
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:50
Для підготовки конкурсної пропозиції учасникам торгів необхідно ознайомитися з проектною документацією. Прошу розмістити проектну документацію в системі ПРОЗОРО.
Відповідь: Для підготовки конкурсної пропозиції учаснику торгів достатньо тендерної документації №83-13-3/20-03 від 06.02.2020 і технічних вимог, які розміщено у системі prozorro.
Вимог до учасника торгів
Дата подання: 09 лютого 2020 15:57
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:52
Від учасника торгів вимагається мати на період виконання робіт "Рішення про затвердження постачальника ДП "НАЕК Енергоатом". Проте торги проводяться на виконання робіт, а не постачання продукції. Чи можливо змінити цю вимогу на: "Учасник на період виконання робіт повинен придбати матеріали і обладнання, необхідні для виконання робіт у підприємств, які є затвердженими постачальниками ДП "НАЕК Енергоатом".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проектно-кошторисна документація буде передана Підряднику (зазначено в п.6.1 технічних вимог) для виконання робіт з замін захистів РЗА системи живлення власних потреб 6 кВ на мікропроцесорні пристрої, тобто після проведення торгів і визначення Підрядника.
Згідно п.3 Технічних вимог і п.5.1.2 тендерної документації №83-13-3/20-03 від 06.02.2020 зазначено, що «Підрядник повинен мати діюче на період виконання робіт Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом».
Згідно п.3 Технічних вимог і п.5.1.2 тендерної документації №83-13-3/20-03 від 06.02.2020 зазначено, що «Підрядник повинен мати діюче на період виконання робіт Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом».
Стосовно вимог до підрядника
Дата подання: 09 лютого 2020 16:02
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:53
Пункт 7.2 вимог до Підрядника вимагає мати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення. Проте враховуючи незначний об'єм таких робіт чи достатньо буде для виконання вимог даного пункту залучення субпідрядника, який має таку ліцензію.
Відповідь: в розділі 3 тендерної документації №83-13-3/20-03 від 06.02.2020 зазначено, що у складі тендерної пропозиції повинна бути надана:
• чинна на період виконання робіт ліцензія державного зразка, що підтверджує право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852), що видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим органом (надається учасником та можливим(вими) субпідрядником(ками), який (які) безпосередньо буде(будуть) виконувати роботи), а саме:
– вогнезахисне обробляння (штукатурення, обмотування, облицювання) та вогнезахисне заповнення на об'єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки;
або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одержану відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльнос-ті», про отримання ліцензії згідно до Постанови КМУ від 30.03.2016 № 256 на вище зазначені види робіт, або надати копії рішень/наказів органів ліцензування про ви-дачу ліцензії/дозволу, або виписку з ліцензійного реєстру відповідного органу ліцен-зування (надається учасником та можливим(вими) субпідрядником(ками), який (які) безпосередньо буде(будуть) виконувати роботи).
• чинна на період виконання робіт ліцензія державного зразка, що підтверджує право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852), що видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим органом (надається учасником та можливим(вими) субпідрядником(ками), який (які) безпосередньо буде(будуть) виконувати роботи), а саме:
– вогнезахисне обробляння (штукатурення, обмотування, облицювання) та вогнезахисне заповнення на об'єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки;
або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одержану відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльнос-ті», про отримання ліцензії згідно до Постанови КМУ від 30.03.2016 № 256 на вище зазначені види робіт, або надати копії рішень/наказів органів ліцензування про ви-дачу ліцензії/дозволу, або виписку з ліцензійного реєстру відповідного органу ліцен-зування (надається учасником та можливим(вими) субпідрядником(ками), який (які) безпосередньо буде(будуть) виконувати роботи).
Вимог до учасника
Дата подання: 09 лютого 2020 16:07
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:53
Пункт 7.6 вимог до підрядника вимагає, щоб персонал Підрядника повинен мати допуск до особливих робіт. Чи буде виконанням цієї вимоги наданням учасником торгів гарантійного листа одержати такий допуск після одержання акцепту його пропозиції.
Відповідь: Згідно п.7.6 Технічних вимог і розділу 3 тендерної документації №83-13-3/20-03 від 06.02.2020 зазначено, що персонал Підрядника та можливого(их) субпідрядни-ка(ів), який (які) безпосередньо буде(будуть) виконувати роботи повинен мати допуск до особливих робіт згідно ст.64 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку".
Стосовно постачання матеріалів і обладнання
Дата подання: 09 лютого 2020 16:20
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:54
В пункті 8.7 вимог до виконання робіт сказано, що постачання кабельно-провідникової продукції та матеріалів здійснює підрядник. Прошу повідомити хто здійснює постачання обладнання.
Відповідь: Інформація щодо поставки обладнання зазначена у підсумковій відомості ресур-су, яка розміщена у системі prozorro, у складі технічних вимог.
питання до складу Технічних вимог
Дата подання: 13 лютого 2020 17:25
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:18
У складі Технічних вимог відсутній локальний кошторис №2-9-200/э "на придбання устаткування. Техническое переоснащение. Замена защит РЗА системы питания собвственных нужд 6 кВ на микропроцессорные устройства (СНЭ). секции 5BA, 5BB, 5BC, 5BD. Электротехническая часть. Полные схемы", який зазначено в об'єктному кошторисі №2-9. Просимо надати.
Відповідь: «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-9-200/э. Техническое переоснащение. Замена защит РЗА системы питания собственных нужд
6 кВ на микропроцессорные устройства (СНЭ). Секции 5ВА, 5ВВ, 5ВС,5ВD. Электротехническая часть. Полные схемы. Энергоблок №5. ТО.» присутній у складі Технічних вимог (Додаток №1 до ТД). Прошу дивитися зі сторінки 286.
6 кВ на микропроцессорные устройства (СНЭ). Секции 5ВА, 5ВВ, 5ВС,5ВD. Электротехническая часть. Полные схемы. Энергоблок №5. ТО.» присутній у складі Технічних вимог (Додаток №1 до ТД). Прошу дивитися зі сторінки 286.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" |
30 365 000,00
UAH
|
28 990 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" |
30 449 070,77
UAH
|
29 000 000,00
UAH
|
Документи |
ПП ВКФ "Калімера" |
31 515 330,00
UAH
|
31 515 330,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" #38700172 |
Переможець |
28 990 000,00
UAH
|
06 березня 2020 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 12:20
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 08:18
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 14:27
|
Додаткова угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:59
|
Додаткова угода 2 до 21646-20 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:35
|
Додаткова угода 1 до 21646-20 (1).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:21
|
Договір.pdf | укладений |
26 березня 2020 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 21646-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 21646-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 21646-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 21646-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 21646-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |