Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір листовий для офісної техніки
Очікувана вартість
45 972,00 UAH
UA-2020-02-07-000322-b f05acabdca2c4a1686cd9dca43f1b25b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

+380501049951 smroe31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
+380501049951
smroe31@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне; джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пач.
Папір листовий для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 45 972,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:36

Документи

07 лютого 2020 11:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:46
Додаткова угода № 1 від 28.12.20 ТОВ Український папір (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:51
Договір 121-02 від 07.02.2020 ТОВ Український папір.pdf укладений
07 лютого 2020 11:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір листовий для офісної техніки 600 пач. 63,85
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: "2.1 Загальна вартість (ціна) товару за цим договором становить 27.813,06 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот тринадцять грн. 06 коп.), у т.ч. ПДВ - 4635,51 грн. (чотири тисячі шістсот тридцять п*ять грн. 51 коп.".
Номер договору про закупівлю: 121-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір листовий для офісної техніки 600 пач. 63,85
UAH з ПДВ