Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-02-07-000207-a c6e15b86f7e946ff87e3816f25452bbf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

+380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 09:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4) - 1800 пачок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 пач.
Папір формату А4 (210*297мм), клас С Щільність -80 г/м.кв. Кількість аркушів в пачці-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  31 січня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі Продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 09:22
ТД (Папір офісний).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 09:29
Дата відповіді: 11 лютого 2020 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Нами в тендерній документації не вказані торгові марки;
-Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ;
- Уважно читайте тендерну документацію :
- «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з наступними документами у сканованому вигляді: комерційна пропозиція, складена за формою, визначеною у Додатку № 1 до Тендерної документації.
- У сумі комерційної пропозиції Учасник враховує ПДВ, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усі інші витрати;»
- «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
- Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни тендерної пропозиції Учасник включає податок на додану вартість (ПДВ), якщо він є платником ПДВ.
- Оцінка тендерних пропозицій платників ПДВ відбуватиметься за сумами пропозицій з урахуванням ПДВ, неплатників ПДВ – без урахування ПДВ.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 120 312,00
UAH з ПДВ
120 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 лютого 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій