Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )
Очікувана вартість
30 870,00 UAH
UA-2020-02-06-003482-b ● ea40ee1756584808b7328bf10b257674
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління гуманітарної політики |
Код ЄДРПОУ: | 40452816 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Електрометалургів 17/1 |
Контактна особа: |
Матко Вікторія Віталіївна +380955439126 zakypkiprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 30 870,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 617,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
В інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Електрометалургів, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 16:38 |
ІНФОРМАЦІЯ бумага.doc |
06 лютого 2020 16:38 |
ДОГОВОР НА ТОВАР бумага.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 07 лютого 2020 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
19 714,50
UAH
|
12 лютого 2020 09:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Рішення скасоване |
20 135,75
UAH
|
27 лютого 2020 09:40
|
|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
20 135,75
UAH
|
27 лютого 2020 09:41
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
23 374,32
UAH
|
27 лютого 2020 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
04 березня 2020 15:51
|