Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )
Очікувана вартість
30 870,00 UAH
UA-2020-02-06-003482-b ea40ee1756584808b7328bf10b257674
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матко Вікторія Віталіївна

+380955439126 zakypkiprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарної політики
Код ЄДРПОУ: 40452816
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Електрометалургів 17/1
Контактна особа: Матко Вікторія Віталіївна
+380955439126
zakypkiprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 30 870,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 617,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


В інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Електрометалургів, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 16:38
ІНФОРМАЦІЯ бумага.doc
06 лютого 2020 16:38
ДОГОВОР НА ТОВАР бумага.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:38
Дата відповіді: 07 лютого 2020 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 20 961,40
UAH
19 714,50
UAH
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 20 759,20
UAH
20 135,75
UAH
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 23 374,32
UAH
23 374,32
UAH
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 14:16
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:15
Документи.rar

Публічні документи

10 лютого 2020 16:50
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:49
Протокол Директор.PDF
10 лютого 2020 16:49
Наказ Директор.PDF
10 лютого 2020 16:49
Банк рахунок 050220.pdf
10 лютого 2020 16:49
Статут.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 15:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
10 лютого 2020 15:00
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 19 714,50
UAH
12 лютого 2020 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Рішення скасоване 20 135,75
UAH
27 лютого 2020 09:40
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 20 135,75
UAH
27 лютого 2020 09:41
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 23 374,32
UAH
27 лютого 2020 09:43

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 лютого 2020 09:52
Протокол

Документи

12 лютого 2020 09:53
Протокол

Документи

27 лютого 2020 09:40
Протокол

Документи

27 лютого 2020 09:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
23 374,32
UAH
Документи

Документи

27 лютого 2020 09:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
04 березня 2020 15:51