Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 24310000-0 (Хлор рідкий в контейнерах)
Code DK 021: 2015 – 24310000-0 (Liquid chlorine in containers)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-02-06-003015-b fcbc654d397b4aefba66283deda5c0df
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Світлана

+380675652263 mvk.kam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Контактна особа: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Додаткові контактні особи: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Komunalne pidpryiemstvo "Kamianskyi Miskvodokanal" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady"
National ID: 33855098
Contact point: Kozynets Olga
+380675652263
mvk.kam@gmail.com
Additional contacts: Волкова Світлана
+380675652263
mvk.kam@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 12:07
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%
Publication date: 06 лютого 2020 15:48
Enquiries until: 03 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,28 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 тонни
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул. Лохвицького, 29, вул. Дорожна, 58, вул. Індустріальна, 30 вул. Дорожна, 58, вул. Індустріальна, 30,
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine in containers
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються Покупцем протягом 30-ти календарних днів з дня отримання Товару від Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:28
Тендерна документація.doc
05 березня 2020 16:08
Тендерна документація.doc
07 лютого 2020 10:30
Тендерна документація.doc
06 лютого 2020 15:49
Тендерна документація.doc
05 березня 2020 16:08
Додаток № 2 Відсутність підстав ст. 17 Закону.docx
07 лютого 2020 10:30
Додаток № 2 Відсутність підстав ст. 17 Закону.docx
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 2 Відсутність підстав ст. 17 Закону.docx
05 березня 2020 16:08
Оголошення на англ.docx
06 лютого 2020 15:48
Оголошення на англ.docx
05 березня 2020 16:08
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
07 лютого 2020 10:30
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги (3).docx
05 березня 2020 16:08
Додаток № 3 Технічні, якістні та кількістні характеристики.doc
07 лютого 2020 10:30
Додаток № 3 Технічні, якістні та кількістні характеристики.doc
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 3 Технічні, якістні та кількістні характеристики.doc
05 березня 2020 16:08
Додаток № 5 Цінова пропозиція.docx
07 лютого 2020 10:30
Додаток № 5 Цінова пропозиція.docx
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 5 Цінова пропозиція.docx
05 березня 2020 16:08
Додаток № 6 Проект договору.doc
07 лютого 2020 10:30
Додаток № 6 Проект договору.doc
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 6 Проект договору.doc
05 березня 2020 16:08
Додаток № 4 Інформаційна довідка.docx
07 лютого 2020 10:29
Додаток № 4 Інформаційна довідка.docx
06 лютого 2020 15:49
Додаток № 4 Інформаційна довідка.docx
05 березня 2020 16:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
07 лютого 2020 10:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 13:16
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:28
відповідно до Додатку 3 документації, Замовник зазначає, що "Задля відповідності за конфігурацією типу, розміру та діаметру різьби приєднувальних пристроїв дільниць Замовника контейнери Учасника повинні бути укомплектовані двома запірними кутовими вентилями Ду15 Ру25 з вихідною різьбою 1''. Яким документом у складі тендерної пропозиції Учасник має підтвердити, що запірна арматура буде відповідати заявленим вимогам Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Вимоги тендерної документації Замовника щодо комплектації контейнерів Учасника двома запірними кутовими вентилями Ду15 Ру25 з вихідною різьбою 1'' обумовлені дотриманням технологічних вимог підключення трубопроводу рідкого хлору до контейнеру у відповідності до схеми підключення та технічною можливістю приєднання контейнера. Відсутність необхідної запірної арматури унеможливлює виконання обов’язків постачальником за договором про закупівлю та може призвести до непередбачуваних наслідків.
Саме окремою довідкою з інформацію про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник гарантує відповідність усіх технічних характеристик предмета закупівлі та тієї, що Ви зазначили у своєму зверненні зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні погодитися з умовами проекту договору відповідно до Додатку №6 (Проект договору) до тендерної документації, де так само прописані технічні вимоги до запірної арматури контейнерів.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 13:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 09:30
Додаток 3 встановлює вимоги щодо надання документів про якість, в тому числі, копію діючого договору про отримання хлору з заводом-виробником (надається у разі, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником). Яким чином Учаснику потрібно підтвердити що договір укладений саме з виробником, а не з постачальником, який не є виробником?
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи на хлор рідкий, який містить графу із зазначенням саме виробника товару, що пропонується до постачання.
До умов тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 10:16
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:57
Умовами тендерної документації Додаток №3 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено надання учасником : - , Копію діючого договору про отримання хлору з заводом-виробником (надається у разі, якщо учасник процедури закупівлі не є виробником); Копію діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі (не меньше ніж 97 т.). Якщо учасник розливає хлор власними силами, він надає підтверджуючі документи (на свій розсуд). Оригінал гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, датованого не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі (надається, якщо Учасник не є виробником товару, що закуповується.) Дані вимоги вважаємо дискримінаційними так як вони позбавляють можливості брати участь у закупівлві підприємств, які не мають прямого договору на постачання хлору з заводом-виробником, що в свою чергу знижує добросовісну конкуренцію серед учасників. Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу щодо надання копії діючого (до кінця 2020 року) договору поставки хлору з заводом-виробником або з постачальником чи з хлорпреливним підприємством (станцією), яке являється постачальником хлору. Наше підприємство має укладені (дійсні) договіри з хлорпереливним підприємством на поставку вже розлитого хлору рідкого в необхідній кількості та на користування хлорною тарою ( контейнерами та балонами). Чи достатньо для підтвердження виконання вимоги Замовника про надання копії діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі, надати скан-копії договорів з хлорпереливною станцією на поставку вже розлитого хлору та /або договору на користування хлорною тарою? Просимо внести відповідні зміни Також просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, або внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу щодо надання гарантійного листа або від завода-виробника або від постачальника чи від хлорпереливного підприємства(станції), яке являється постачальником хлору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання, звертаємо Ващу увагу на закупівлю UA-2019-05-28-001916-c, в якій міститься рішення Постійно діючої адміністративна колегія АМКУ стосовно вимог Замовника надати Учасником у складі своєї тендерної пропозиції саме копію діючого договору на розлив хлору з хлоропереливною станцією в кількості, достатній для забезпечення постачання хлору рідкого в контейнерах по цій закупівлі (не меньше ніж обсяг закупівлі) та оригінал гарантійного листа від заводу – виробника на постачання необхідної кількості товару по даному предмету закупівлі, датованого не раніше дати оголошення про проведення даної процедури закупівлі (надається, якщо Учасник не є виробником товару, що закуповується.) Данні вимоги Замовника не були визнані Постійно діючою адміністративною колегію АМКУ як дискримінаційні та Скарга учасника не була задоволена у цій частині.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
До умов тендерної документації
Дата подання: 28 лютого 2020 11:21
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:18
Вимогами тендерної документації Додатком 3 визначено, що постачання хору рідкого на комплекс з експлуатації очисних споруд каналізації (лівий берег) (вул. Індустріальна, 30) та дільницю з експлуатації водопровідних насосних станцій (вул. Лохвицького, 29) повинно здійснюватися автотранспортом ширина якого не більше 2900 мм, висота не більше 3400 мм. Вантажна платформа транспортного засобу має бути доступна зверху для вивантаження контейнерів (без тенту, жорсткого верху, або зі знімним верхом). Повинні використовуватись транспортні засоби без причепа або напівпричепа. Просимо пояснити яким чином діяти потенційним Учасникам, які мають спеціалізований автотранспорт з усіма дозвільними документами для перевезення небезпечного вантажу – хлору рідкого, проте габарити автотранспорту не підходять під вимоги визначені Замовником? Яким документом мають підтверджуватись дотримання всіх вимог Замовника щодо спеціалізованого транспорту? Таким чином, Учасник повинен укладати додаткові договори на надання послуг перевезення або оренду транспортного засобу, що є обтяжуючою та дискримінаційною умовою по рівнянню до Учасника під якого прописані конкретні вимоги Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) одним із принципів здійснення публічних закупівель є її ефективність. Ефективність від закупівлі хлору рідкого в контейнерах полягає саме в його відповідності якості та можливості його використання у технологічному процесі, який наше підприємство не в праві порушувати, або підлаштовувати під кожного постачальника окремо.
Хлораторні комплекси з очисних споруд каналізації (лівого і правого берега) та хлораторна дільниця з експлуатації насосної станції водопроводу були побудовані у 70-х роках минулого століття тому вимоги, щодо габаритів транспортних засобів базуються на фактичних розмірах будівель
Звертаємо Ващу увагу на закупівлю UA-2019-05-28-001916-c, в якій міститься рішення Постійно діючої адміністративна колегія АМКУ стосовно вимог Замовника щодо постачання Учасником хору рідкого на комплекс з експлуатації очисних споруд каналізації (лівий берег) (вул. Індустріальна, 30) та дільницю з експлуатації водопровідних насосних станцій (вул. Лохвицького, 29) автотранспортом ширина якого не більше 2900 мм, висота не більше 3400 мм.; з вантажною платформою транспортного засобу, що доступна зверху для вивантаження контейнерів (без тенту, жорсткого верху, або зі знімним верхом), без причепа або напівпричепа. Данні вимоги Замовника не були визнані Постійно діючою адміністративною колегію АМКУ як дискримінаційні та Скарга учасника не була задоволена у цій частині.
Такі вимоги Замовника грунтуються тільки на неможливості прийому хлору, що буде постачатися транспортним засобом, з габаритами, що не відповідають фактичним розмірам будівель хлораторних Замовника.
Враховуючи викладене, ваші вимоги вважаємо необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 березня 2020
UA-2020-02-06-003015-bfcbc654d397b4aefba66283deda5c0df
Найменування: Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 33855098
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16
Учасник Документи Рішення
Приватне Підприємство "Логос" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 березня 2020 09:31
Електронний підпис
13 березня 2020 09:31
Електронний підпис
13 березня 2020 09:23
сторінки паспорту ч. 2.pdf
13 березня 2020 01:29
довідка відповідності.pdf
13 березня 2020 01:27
лист-відгук.pdf
13 березня 2020 01:09
ч.1 п.2 ст.17.pdf
13 березня 2020 01:07
довідка щодо М-Тбази.pdf
13 березня 2020 00:32
паспорт АХПС.pdf
13 березня 2020 00:32
дозвіл АХПС.pdf
12 березня 2020 21:48
К 26 -2.pdf
12 березня 2020 21:47
К 26 -1.pdf
12 березня 2020 21:46
К 25 -2.pdf
12 березня 2020 21:46
К 25 -1.pdf
12 березня 2020 21:45
К 19 -2.pdf
12 березня 2020 21:45
К 19 -1.pdf
12 березня 2020 21:44
К 16.pdf
12 березня 2020 21:44
К 9.pdf
12 березня 2020 21:39
Дозвіл держпраці.pdf
12 березня 2020 21:39
договір з перевізником.pdf
12 березня 2020 21:34
ГЛ.pdf
12 березня 2020 21:33
додаток 3.pdf
12 березня 2020 21:14
щодо наявності в ЄДР.pdf
12 березня 2020 21:13
щодо банкрутства.pdf
12 березня 2020 21:12
Статут.pdf
12 березня 2020 21:12
проект договору.pdf
12 березня 2020 21:10
приказ о назначении.pdf
12 березня 2020 21:09
паспорт.pdf
12 березня 2020 21:08
п.6 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 21:07
п.2 ст. 17.pdf
12 березня 2020 21:07
лист - згода.pdf
12 березня 2020 21:06
лист - гарантія.pdf
12 березня 2020 21:06
інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 21:05
захист довкілля.pdf
12 березня 2020 20:53
анологічний Договір.pdf
12 березня 2020 20:51
Наявність працівників.pdf
12 березня 2020 20:50
Наявність М-Т бази.pdf
12 березня 2020 20:49
цінова пропозиція.pdf

Документи

13 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 14:01
Електронний підпис
27 березня 2020 13:51
докумети переможця
27 березня 2020 13:51
докумети переможця
13 березня 2020 08:26
Електронний підпис
13 березня 2020 08:26
Електронний підпис
13 березня 2020 08:25
Паспорт Дніпроазот.PDF
13 березня 2020 08:25
Цінова Камянське.PDF
13 березня 2020 08:25
Статут АХПС.PDF
13 березня 2020 08:25
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
13 березня 2020 08:25
Паспорт ТОВ АХПС.pdf
13 березня 2020 08:24
опис до Статуту.PDF
13 березня 2020 08:24
Ліцензія на перевезення.pdf
13 березня 2020 08:24
Ліцензия на виробництво.pdf
13 березня 2020 08:24
лист мовчазна згода.PDF
13 березня 2020 08:24
Документи водії АХПС.pdf
13 березня 2020 08:24
Дозвіл на ВРПН.PDF
13 березня 2020 08:24
додаток 6.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 4.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 3.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 2.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 1.PDF
13 березня 2020 08:24
Договір Дніпроазот 02.01.20.PDF
13 березня 2020 08:24
гарант лист.PDF
13 березня 2020 08:24
відгук ДЗД 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
Висновок експертизи.pdf
13 березня 2020 08:24
аналог ДЗД 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
462.pdf
13 березня 2020 08:24
294_К.pdf
13 березня 2020 08:24
294.pdf
13 березня 2020 08:24
289_К.pdf
13 березня 2020 08:24
289.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "Логос"

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 3 439 773,65
UAH з ПДВ
3 439 773,65
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Логос" 3 497 820,00
UAH з ПДВ
3 497 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 14:01
Електронний підпис
27 березня 2020 13:51
докумети переможця
27 березня 2020 13:51
докумети переможця
13 березня 2020 08:26
Електронний підпис
13 березня 2020 08:26
Електронний підпис
13 березня 2020 08:25
Паспорт Дніпроазот.PDF
13 березня 2020 08:25
Цінова Камянське.PDF
13 березня 2020 08:25
Статут АХПС.PDF
13 березня 2020 08:25
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
13 березня 2020 08:25
Паспорт ТОВ АХПС.pdf
13 березня 2020 08:24
опис до Статуту.PDF
13 березня 2020 08:24
Ліцензія на перевезення.pdf
13 березня 2020 08:24
Ліцензия на виробництво.pdf
13 березня 2020 08:24
лист мовчазна згода.PDF
13 березня 2020 08:24
Документи водії АХПС.pdf
13 березня 2020 08:24
Дозвіл на ВРПН.PDF
13 березня 2020 08:24
додаток 6.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 4.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 3.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 2.PDF
13 березня 2020 08:24
Додаток 1.PDF
13 березня 2020 08:24
Договір Дніпроазот 02.01.20.PDF
13 березня 2020 08:24
гарант лист.PDF
13 березня 2020 08:24
відгук ДЗД 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
Висновок експертизи.pdf
13 березня 2020 08:24
аналог ДЗД 2018.PDF
13 березня 2020 08:24
462.pdf
13 березня 2020 08:24
294_К.pdf
13 березня 2020 08:24
294.pdf
13 березня 2020 08:24
289_К.pdf
13 березня 2020 08:24
289.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 09:31
Електронний підпис
13 березня 2020 09:31
Електронний підпис
13 березня 2020 09:23
сторінки паспорту ч. 2.pdf
13 березня 2020 01:29
довідка відповідності.pdf
13 березня 2020 01:27
лист-відгук.pdf
13 березня 2020 01:09
ч.1 п.2 ст.17.pdf
13 березня 2020 01:07
довідка щодо М-Тбази.pdf
13 березня 2020 00:32
паспорт АХПС.pdf
13 березня 2020 00:32
дозвіл АХПС.pdf
12 березня 2020 21:48
К 26 -2.pdf
12 березня 2020 21:47
К 26 -1.pdf
12 березня 2020 21:46
К 25 -2.pdf
12 березня 2020 21:46
К 25 -1.pdf
12 березня 2020 21:45
К 19 -2.pdf
12 березня 2020 21:45
К 19 -1.pdf
12 березня 2020 21:44
К 16.pdf
12 березня 2020 21:44
К 9.pdf
12 березня 2020 21:39
Дозвіл держпраці.pdf
12 березня 2020 21:39
договір з перевізником.pdf
12 березня 2020 21:34
ГЛ.pdf
12 березня 2020 21:33
додаток 3.pdf
12 березня 2020 21:14
щодо наявності в ЄДР.pdf
12 березня 2020 21:13
щодо банкрутства.pdf
12 березня 2020 21:12
Статут.pdf
12 березня 2020 21:12
проект договору.pdf
12 березня 2020 21:10
приказ о назначении.pdf
12 березня 2020 21:09
паспорт.pdf
12 березня 2020 21:08
п.6 ч.1 ст.17.pdf
12 березня 2020 21:07
п.2 ст. 17.pdf
12 березня 2020 21:07
лист - згода.pdf
12 березня 2020 21:06
лист - гарантія.pdf
12 березня 2020 21:06
інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 21:05
захист довкілля.pdf
12 березня 2020 20:53
анологічний Договір.pdf
12 березня 2020 20:51
Наявність працівників.pdf
12 березня 2020 20:50
Наявність М-Т бази.pdf
12 березня 2020 20:49
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

Приватне Підприємство "Логос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Переможець 3 439 773,65
UAH з ПДВ
24 березня 2020 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
3 439 773,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 08:31
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:29
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:29
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:34
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 11:09
Повідомлення №1.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:36
Договір №33-20-167-20.pdf укладений
06 квітня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, внесені до Договору №33/20-167/20 від 06.04.2020р., перелічені у Повідомленні про внесення змін до договору та Додатковій угоді №1 від 23.06.2020р., що надаються на оприлюднення.
Номер договору про закупівлю: 33/20-167/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо закупівлі товару під кодом ДК 021:2015 – 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах) до 31 березня 2021 року – строк, достатній для проведення процедури закупівлі вказаного предмету закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 33/20-167/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в редакції станом до 19.04.2020 р.) та пунктами 10.2., 10.4., 10.5. Договору на закупівлю хлору рідкого № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р., уклали додаткову угоду про нижченаведене: 1. За Договором у 2020 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 14,25 т. за ціною - 35 461,58 з ПДВ, на загальну суму - 505 327,51 грн. та 43,70 т. за ціною - 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму - 1 378 228,08 грн., а всього за договором - 57,95 т на загальну суму 1 883 555,59 з ПДВ. 2.Сторонами досягнуто згоди щодо продовження дії Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та у зв’язку з цим вартість цієї Додаткової угоди становить – 376 711,11 грн. (Триста сімдесят шість тисяч сімсот одинадцять гривень 11 копійок), з ПДВ. 3. В пункті 1.3. договору внести зміни з фактичними та додатковими обсягами закупівлі Товару: «1.3. Загальна кількість Хлору рідкого у контейнерах, що підлягає поставці за цим Договором, складає у 2020 році – 57,95 тон; у 2021 році – 11,94 тон…». 4. У зв’язку з зміною обсягу закупівлі Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.2 Договору викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору складає 2 260 266,70 грн. (Два мільйони двісті шістдесят тисяч двісті шістдесят шість гривень 70 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 376 711,11 грн.». 5. Додаток № 1 до договору № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р. загальну орієнтовну заявку по кількості рідкого хлору в контейнерах по дільницям КП «Кам’янський водоканал» ДОР» доповнити обсягами на 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 33/20-167/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись положеннями пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в редакції станом до 19.04.2020 р.) та пунктами 1.4., 10.4., 10.5. Договору на закупівлю хлору рідкого № 33/20-167/20 від 06.04.2020 р., дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі та уклали дану додаткову угоду про нижченаведене: 1. За Договором у 2020 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 14,25 т. за ціною - 35 461,58 з ПДВ, на загальну суму - 505 327,51 грн. та 43,70 т. за ціною - 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму - 1 378 228,08 грн., За Договором у 2021 році поставлено наступні обсяги Товару: Хлор рідкий в контейнерах: 10,45 т. за ціною – 31 538,40 з ПДВ, на загальну суму – 329 576,28 грн. Всього за договором - 68,4 т на загальну суму 2 213 131,87 з ПДВ. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.2 Договору викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору складає 2 213 131,87 грн. (Два мільйони двісті тринадцять тисяч сто тридцять одна гривня 87 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 368 855,31 грн.».
Номер договору про закупівлю: 33/20-167/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 213 131,87
UAH (в тому числі ПДВ 368 855,31 UAH)