Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
7 120,00 UAH
UA-2020-02-06-001632-a cc46572aba89486485d2fe191df4b8da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищук Надія Валеріївна

380687819119 tercentrordg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лівобережного району м. Маріуполя Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37233480
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Меотиди 20-А
Контактна особа: Грищук Надія Валеріївна
380687819119
tercentrordg@gmail.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:02
Очікувана вартість: 7 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1294 штуки
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Меотиди, 20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  25 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:11
ОГОЛОШЕННЯ канцелярське приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 07 лютого 2020 13:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації. Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам закупівлі. Допускаються товари з аналогічними характеристиками інших торгових марок (за умови, що технічні та якісні характеристики товар учасника не гірші за вимоги замовника) у разі наявності в позиції фрази "або аналог".
До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Ціна тендерної пропозиції учасника який не є платником ПДВ після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 5 848,80
UAH з ПДВ
4 680,00
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 6 958,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 5 733,40
UAH з ПДВ
5 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 6 899,58
UAH з ПДВ
6 899,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:32
Изображение0006.JPG
11 лютого 2020 13:32
Изображение0005.JPG
11 лютого 2020 13:32
Изображение0004.JPG
11 лютого 2020 13:32
Изображение0003.JPG
11 лютого 2020 13:32
Паспорт керівника.rar
11 лютого 2020 13:32
Призначення керівника.rar
11 лютого 2020 13:32
Довідки.rar
11 лютого 2020 13:32
витяг ПДВ.JPG
11 лютого 2020 13:32
Document_USR_1005639178.rtf
11 лютого 2020 13:32
Статут.rar

Публічні документи

11 лютого 2020 13:38
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:38
техн хар-ки.pdf
11 лютого 2020 13:38
Статут — копия зав.pdf
11 лютого 2020 13:38
Пропозиція.pdf
11 лютого 2020 13:38
ПДВ зав.PDF
11 лютого 2020 13:38
Довідка 4ОПП.pdf
11 лютого 2020 13:38
_Протокол.pdf
11 лютого 2020 13:38
_Наказ.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 13:17
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:11
АрхівPDF.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 4 680,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 14:05

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
4 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 17:58
ДУ №1 до договору 12 2020 від 10.03.2020.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:13
Договір № 12 2020 від 10.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 6.1. розділу 1
Номер договору про закупівлю: № 12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 780,00 UAH)