Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)
Очікувана вартість
377 495,00 UAH
UA-2020-02-06-001401-c db02060ca5be4c6296d086a797ccb849
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляховець Ольга Миколаївна

+380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141
Контактна особа: Ляховець Ольга Миколаївна
+380462775083
osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2020 16:40
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:56
Очікувана вартість: 377 495,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 774,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11324 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 шт
Персональний комп’ютер стаціонарний у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Персональний комп’ютер стаціонарний у комплекті для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Персональний комп’ютер стаціонарний у комплекті для учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних; - акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:30
Перелік змін до ТД КОМП. ТЕХНІКА .docx
11 лютого 2020 11:30
ТД КОМП ТЕХНІКА 2020 зі змінами.doc
06 лютого 2020 16:36
ПРОЕКТ КОМП.ТЕХНІКА 2020.docx
11 лютого 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 11:30
Перелік змін до ТД КОМП. ТЕХНІКА .docx
11 лютого 2020 11:30
ТД КОМП ТЕХНІКА 2020 зі змінами.doc
06 лютого 2020 16:36
ТД КОМП ТЕХНІКА 2020.doc
06 лютого 2020 16:36
ПРОЕКТ КОМП.ТЕХНІКА 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 07 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 11 лютого 2020 11:17
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання. По суті вищевикладеного повідомляємо наступне:
1. Системні блоки на базі процесора AMD - розглядатись не будуть.
2. Згідно п. 3 Технічних вимог, викладених у Додатку 3 ТД Замовника, передбачено, а саме: "Ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов'язані з поставкою даного товару (зокрема послуги з маркування, пакування, транспортування, розвантажувально-навантажувальні роботи, інсталяція програмних продуктів тощо). До вартості Товару входить його доставка, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція ліцензійної операційної системи), навчання персоналу. Доставка товару проводиться транспортом Учасника-переможця та за його рахунок в кожен заклад окремо. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару".
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 07 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 11 лютого 2020 11:19
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання, будуть внесені відповідні зміни до ТД замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-001401-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 07 лютого 2020 10:10
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 11:20
Добрий день, будуть внесені відповідні зміни до ТД замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-06-001401-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 28 лютого 2020 12:00
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Вельмишановний Замовнику, звертаємося до Вас із проханням ретельно, ще раз переглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» і переглянути неправомірне рішення щодо дискваліфікації, а саме:
– щодо першого пункту (аналіз документів відповідно до ст. 16 Закону України) довідка з інформацією щодо виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка) – у складі пропозиції надана інформація про виконання аналогічних договорів із належним чином завіреними копіями договорів, листами-відгуками, видатковими накладними та звітами про виконання договорів. У Вашій тендерній документації та в системі Прозоро предметом закупівлі зазначено КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА (скрін із майданчика Zakupki.prom.ua додається)

Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає за показником четвертої цифри визначеної замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка). Тож стосовно цього пункту – відхилення неправомірне, вимогу дотримано.
– щодо другого пункту: «Договір співпраці із виробником запропонованої продукції ТОВ «ДіСі Лінк» № 0504/1 від 05.04.2018 року вами було зазначено, що термін дії строком до 31.12.2018 року, який не дійсний на дату розкриття». На вище вказане зазначимо, що у пункт 12.2. вказано: «У зв’язку із закінчення строку дії цього договору, якщо сторони продовжують виконувати його умови, договір вважається продовженим на невизначений строк, але кожна із сторін має право припинити його дію, письмово попередивши про це не пізніше чим за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання Договору». Тож стосовно другого пункту – відхилення неправомірне, вимогу дотримано.
– щодо третього пункту про термін гарантії: «Гарантія: 12 міс. Гарантія: не менше 36 міс.» - це механічна описка. Термін гарантії на запропоновані товари надано у ДОДАТКУ № 3 Гарантійний лист про термін гарантії, де чітко та ясно прописана гарантія на кожний комплект, який планувався постачати. А також, у складі нашої пропозиції надано довідку про формальні (несуттєві помилки) де прописано, що конкретно відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, отже, відхилення неправомірне, вимогу дотримано.

Ознайомитися докладніше із ВИМОГОЮ можна у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:35
Добрий день! Вашу Вимогу було розглянуто на засіданні тендерного комітету 04.03.2020 року. Протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020 року та лист щодо розгляду вимоги, додаються.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

04 березня 2020 10:34
протокол Юдітрейд.pdf
04 березня 2020 10:34
Лист Юдітрейд.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 361 858,38
UAH з ПДВ
349 474,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 364 550,16
UAH з ПДВ
349 475,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 377 385,00
UAH з ПДВ
377 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 15:45
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:43
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
21 лютого 2020 16:15
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:13
Паспорт+код оригінал.pdf
21 лютого 2020 16:13
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:13
Bankivska Licenzia.zip
21 лютого 2020 16:13
Порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2020 16:13
Dovirenist_Savchenko.zip
21 лютого 2020 16:13
Лист – згода.pdf
21 лютого 2020 16:13
ЗГОДА ЩОДО УМОВ.pdf
21 лютого 2020 16:13
Dovidka pro nazvu.zip
21 лютого 2020 16:13
203224_ГР_0394_11324.zip
21 лютого 2020 16:13
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 лютого 2020 16:13
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
22 лютого 2020 16:32
Sineo224e20012918320.pdf
22 лютого 2020 16:32
Витяг Комел 03.02.2020.pdf
22 лютого 2020 16:32
Доручення ЕЦП.pdf
22 лютого 2020 16:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 лютого 2020 16:32
Висновок СЕС ТУ.pdf
22 лютого 2020 16:32
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
22 лютого 2020 16:32
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
22 лютого 2020 16:32
Сертифікати ноутбуки.zip
22 лютого 2020 16:32
UA.001.D.19316-16_LVC_22-27MP58.pdf
22 лютого 2020 16:32
UA.001.D.19315-16_EMC_22-27MP58.pdf
22 лютого 2020 16:32
UA 1.001.010464-16_22-27MP58.pdf
22 лютого 2020 16:32
CEC_8528_MNT_TV_projectors.pdf
22 лютого 2020 16:32
21 Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2020 16:32
10 Лист-згода Морозов.pdf
22 лютого 2020 16:32
07 проект договору.pdf
22 лютого 2020 16:32
06 «ЗГОДА ЩОДО УМОВ».pdf
22 лютого 2020 16:32
05 Порівняльна таблиця.pdf
22 лютого 2020 16:32
04 Технічні параметри.pdf

Публічні документи

22 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
22 лютого 2020 12:12
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2020 12:12
Порівняльна таблиця.pdf
22 лютого 2020 12:12
Інтрукція HP.pdf
22 лютого 2020 12:12
Інтрукція Dell latitude-15-3500.pdf
22 лютого 2020 12:12
Інструкція Lenovo.pdf
22 лютого 2020 12:12
Cертифікати.pdf
22 лютого 2020 12:12
Додаток № 7 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 349 474,50
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:38
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 349 475,38
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:42
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 377 385,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:46

Документи

26 лютого 2020 15:38
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:40
протокол ТОВ Комел.pdf

Документи

26 лютого 2020 15:46
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
26 лютого 2020 15:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі